Ga naar inhoud

Rariteiten-lovers!


Fernand

Aanbevolen berichten

Gezien op Spa Classic en op Spa 6 Hours.

Niet echt zeker wat ik ervan moet vinden. Interessante techniek en prestaties, maar de styling aan de voorzijde... :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Is dat niet enkel een prototype? En nu ik het over prototypes heb, zijn er road-going exemplaren van de Mercedes C111/C112 of aanverwanten? Ik weet van de Isdera Imperator, maar ik meen me een foto te herinneren waarin een C111 stond op een of andere meeting. En nu kan ik het niet meer vinden :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Is dat niet enkel een prototype? En nu ik het over prototypes heb, zijn er road-going exemplaren van de Mercedes C111/C112 of aanverwanten? Ik weet van de Isdera Imperator, maar ik meen me een foto te herinneren waarin een C111 stond op een of andere meeting. En nu kan ik het niet meer vinden :(

 

Geen roadgoing exemplaren gebouwd.

Nadien misschien wel zelfgebouwde exemplaren door handige harry's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Is dat niet enkel een prototype? En nu ik het over prototypes heb, zijn er road-going exemplaren van de Mercedes C111/C112 of aanverwanten? Ik weet van de Isdera Imperator, maar ik meen me een foto te herinneren waarin een C111 stond op een of andere meeting. En nu kan ik het niet meer vinden :(

De B&B ?

In eerste instantie werd door B&B (Mercedes tuner) in samenwerking met Isdera een proto gebouwd onder de naam B&B CW311. Later werd het pas de Isdera Imperator. De proto speeld o.a. in een film mee.

post-102-0-89457200-1401228089_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

26.jpg

19.jpg

20.jpg

22.jpg

P1030462.jpg

P1080199.jpg

P1030867.jpg

26MOAL2-jumbo.jpg

Gatto from The House of Moal

SPECS
Chassis: Semi-monocoque with riveted and glued stressed panels
Engine: Ferrari 250 GTO Spec
Horspower: 300 @ 7800 RPM
Transmission: Tremec 5 speed
Weight: 2300 lbs
Wheels: Borrani wire
Tires: Michelin 6.00 x 16
Upholstery: Custom tubular seat frames covered in leather
Wheelbase: 96"
Front track: 58"
Rear track: 571/2"
Fuel Capacity: 15 Gallons

http://www.moal.com/04_gallery/11gatto/index.php

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Hoe zit dat hedentendage eigenlijk met de exoot Fisker Karma? Je ziet er quasi nog nooit eentje (ze liepen sowieso nooit dik gezaaid). Hoe hebben die de voorbije jaren doorstaan inzake betrouwbaarheid, bouwkwaliteit, enz.? Als je nu zo'n ding hebt: kan je daar nog aan laten sleutelen, zijn daar nog wisselstukken voor? Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat onze notaris er eentje heeft, en dat hij pas z'n voorruit heeft laten vervangen, na een wachttijd van 8 maanden... :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, BMWMB zei:

Ik weet dat onze notaris er eentje heeft, en dat hij pas z'n voorruit heeft laten vervangen, na een wachttijd van 8 maanden... :lol:

Wie is dat juist? Mag per PM!

In onze regio rijdt er ook een tandarts rond met eentje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, gTa zei:

Hoe zit dat hedentendage eigenlijk met de exoot Fisker Karma? Je ziet er quasi nog nooit eentje (ze liepen sowieso nooit dik gezaaid). Hoe hebben die de voorbije jaren doorstaan inzake betrouwbaarheid, bouwkwaliteit, enz.? Als je nu zo'n ding hebt: kan je daar nog aan laten sleutelen, zijn daar nog wisselstukken voor? Iemand een idee?

Ik zie er nog bijna dagelijks eentje. Altijd dezelfde wel :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid