Ga naar inhoud

Mercedes CLE


TaxWizard

Aanbevolen berichten

andere garage gaan zien, al veel schappelijker combinatie in de showroom maar .... het initiële waauw gevoel is er toch niet.  Het doet mij het meest denken aan onze Infinity Q60 coupé die ik had enkele jaren geleden... langs de ene kant leuk coupé gevoel, langs andere kant te bling, te vet, ...  Zeker een van de leukere auto's op de markt tegenwoordig

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
19 uren geleden, BMWMB zei:

En nog…

 

Dit zijn renders vermoed ik? Dit is toch niet dezelfde wagen als in de post erboven. 

aangepast door Super95
Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Super95 zei:

Dit zijn renders vermoed ik? Dit is toch niet dezelfde wagen als in de post erboven. 

Idd, goed gezien. 👍🏻

Link naar reactie
Delen op andere sites

de eerste AMG in jaren waar ik oprecht hebberig van wordt

looks top, sound (hopelijk geen TE fake geluid ih interieur), fantastische motor, tof interieur en RWD mogelijk 😉

waar de M3/M340i het zeker haalt van de C43/63, is het het hier in vergelijking met de M440i misschien terug omgekeerd

image.png.9d3686912466afe5d8011e537037f090.png

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, William Blake zei:

de eerste AMG in jaren waar ik oprecht hebberig van wordt

looks top, sound (hopelijk geen TE fake geluid ih interieur), fantastische motor, tof interieur en RWD mogelijk 😉

waar de M3/M340i het zeker haalt van de C43/63, is het het hier in vergelijking met de M440i misschien terug omgekeerd

image.png.9d3686912466afe5d8011e537037f090.png

Dus body en awd van een 'echte' AMG. Al de rest dan ook? Waar zit het verschil nog met een E63 behalve de motor?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Super95 zei:

Dus body en awd van een 'echte' AMG. Al de rest dan ook? Waar zit het verschil nog met een E63 behalve de motor?

de motor geen 'echte' AMG-motor (wordt niet in Affalterbach geproduceerd)

maar al de rest is 'the real deal' ja

de 63 heeft nog de MCT-boite, ipv deze met klassieke koppelomvormer 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
1 uur geleden, Tommie zei:

Je maakt er zelfs dt-fouten van.

Tenzij "ik" de naam is van één van z'n klanten :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow. Het ziet ernaar uit dat ze geleerd hebben uit hun laatste fuckup. Bruut zonder er fout uit te zien. Exact wat bmw schijnbaar niet meer kan. Zou wel eens een succesformule kunnen worden

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, -Fred- zei:

Wow. Het ziet ernaar uit dat ze geleerd hebben uit hun laatste fuckup. Bruut zonder er fout uit te zien. Exact wat bmw schijnbaar niet meer kan. Zou wel eens een succesformule kunnen worden

Welke auto betitel je dan als fout of als fuck-up?

Deze C-klasse coupé AMG?

afbeelding.thumb.png.bcefd3dce6568614d2297ca234f6aebd.png

04fe26bd-cfc7-4df5-ba15-b232da5037f1.jpeg.4efaf30dbfc9cb483f360f2883e88383.jpeg

 

Of de vorige E-klasse coupé AMG (53)?

afbeelding.thumb.png.b8d28ac23878fd58d209e5a6e577c328.png

 

 

Hoe dan ook ... ik zie niet hoe die 2 vorige coupés zo'n affreuze karren waren - integendeel zelfs? De C was klein en niet zo'n succes, en ja mogelijks wel erg uitgesproken. Maar zet die foto's naast deze van de nieuwe CLE 53 en ik vind niet dat je daar objectief van kan zeggen dat de nieuwe minder uitgesproken is dan de vorige.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, -Fred- zei:

Bruut zonder er fout uit te zien. Exact wat bmw schijnbaar niet meer kan.

Hier ga ik wel 2.000 % mee akkoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok mijn commentaar was niet erg duidelijk. Ik had het niet over het design, maar over de motorisatie van de AMG variant 😊. Met de e klasse zijn ze daar toch serieus de mist in gegaan met de 4 potter hybride. Nu ineens een lekkere zespitter.

Qua styling vind ik hun modellen van de afgelopen jaren on point. Buiten de elektrische modellen zijn er op dat vlak geen fuckups wat mij betreft 😀. De styling is niet heel vernieuwend, maar in vergelijking met wat veel andere merken uitproberen, zijn de herkenbare lijnen net een verfrissende aanpak.

aangepast door -Fred-
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, -Fred- zei:

Ok mijn commentaar was niet erg duidelijk. Ik had het niet over het design, maar over de motorisatie van de AMG variant 😊. Met de e klasse zijn ze daar toch serieus de mist in gegaan met de 4 potter hybride. Nu ineens een lekkere zespitter.

Heh? De vorige C coupé/cabrio was toch enkel de 4-liter V8, de E coupé was afaik enkel de 53 (de R6 3-liter), tenzij ik 't me verkeerd herinner en de coupé/cabrio ook de 43 kreeg zoals de berline/break in 't begin.

De huidige C-klasse, is 't niet dat wat je bedoelt? Met die compleet belachelijke 4-cilinder waar blijkbaar niemand op zit te wachten en die ze ook aan de straatstenen niet kwijt geraken? (inclusief berichten dat ze kapot gaan bij de vleet)  Er gaan geruchten de rond dat ze in allerijl toch nog een V8 model aan 't preppen zijn, omdat de kopersmarkt echt massaal de neus ophaalt voor die (trouwens ook absurd overpriced en ook inzake gewicht toch stevig uit de pan swingende) C.

18 minuten geleden, -Fred- zei:

Qua styling vind ik hun modellen van de afgelopen jaren on point. Buiten de elektrische modellen zijn er op dat vlak geen fuckups wat mij betreft 😀. De styling is niet heel vernieuwend, maar in vergelijking met wat veel andere merken uitproberen, zijn de herkenbare lijnen net een verfrissende aanpak.

Agreed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad wat Fred bedoelt, de huidige C-klasse, na een dikke V8 een 4-cilinder. Dat is idd hun laatste fuckup, waar heel veel kritiek op komt, en waar hopelijk AMG naar luistert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ze vooral luisteren naar uitstoot en emissie regels omdat ze niet anders kunnen en dat het daardoor een 4 pitter geworden was 🙂 

Moesten ze kunnen hadden ze het niet gedaan denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid