Ga naar inhoud

2024 Peugeot E3008


Joske

Aanbevolen berichten

Na gelekte beelden komen nu de officiële gegevens naar buiten.

De nieuwe 3008 komt eerst als E3008 met 2 batterijen, eentje van 73kWh en eentje van 98kWh. En 3 vermogens, 210, 230 (voor de FWD) en 325pk voor de 4WD dual motor.

WLPT gewijs zou 'em tussen de 525 en 700km ver moeten geraken.

nieuwe-peugeot-e-3008-2023-1600-044.jpg

nieuwe-peugeot-e-3008-2023-1600-004.jpg

https://www.autoblog.nl/nieuws/gloednieuwe-peugeot-3008-is-nu-helemaal-officieel-3545164

 

Komt later waarschijnlijk nog als (P)HEV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

de ontwerper van die wielen moet dood

Nochtans 't enigste toffe aan die auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, gewoon ik zei:

Een knap groen ook. Paar collegad hebben dat op hun 308 sw.

Peugot maakt laatste tijd mooie dingen.

Inderdaad en na een jaar ben je het strontebeu gezien.

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, ex-Mooseman zei:

de ontwerper van die wielen moet dood

Dan gaan ze het ganse BMW velgendepartement ook naar de douches mogen brengen. Want die zijn van “echt knap” naar “wat is hier het minst lelijk” gegaan :fp: 

14 uren geleden, gewoon ik zei:

Een knap groen ook. Paar collegad hebben dat op hun 308 sw.

Peugot maakt laatste tijd mooie dingen.

Peugeot maakte in het verleden ook erg mooie dingen. Ze zijn in de jaren 2000 alleen het noorden kwijt geraakt. 

De 504 coupé, 205, 405, 605, etc waren stuk voor stuk mooie autos. De 508 vind ik tegenwoordig ook erg mooi, alleen kan je tegenwoordig er geen motor meer in krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, The Swede zei:

Dan gaan ze het ganse BMW velgendepartement ook naar de douches mogen brengen. Want die zijn van “echt knap” naar “wat is hier het minst lelijk” gegaan :fp: 

Peugeot maakte in het verleden ook erg mooie dingen. Ze zijn in de jaren 2000 alleen het noorden kwijt geraakt. 

De 504 coupé, 205, 405, 605, etc waren stuk voor stuk mooie autos. De 508 vind ik tegenwoordig ook erg mooi, alleen kan je tegenwoordig er geen motor meer in krijgen. 

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, The Swede zei:

Dan gaan ze het ganse BMW velgendepartement ook naar de douches mogen brengen. Want die zijn van “echt knap” naar “wat is hier het minst lelijk” gegaan :fp: 

Peugeot maakte in het verleden ook erg mooie dingen. Ze zijn in de jaren 2000 alleen het noorden kwijt geraakt. 

De 504 coupé, 205, 405, 605, etc waren stuk voor stuk mooie autos. De 508 vind ik tegenwoordig ook erg mooi, alleen kan je tegenwoordig er geen motor meer in krijgen. 

Je vergeet de 309 😝(maar dat was eigenlijk een Talbot).

306 Fase I vond ik de knapste.

406 coupé werd destijds opgehemeld, en won diverse prijzen, maar is echt lelijk verouderd.  
 

en van die BMW-velgdesigns: je hebt gelijk, ik heb er dan ook geen lease-budget aan gehangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, The Swede zei:

Dan gaan ze het ganse BMW velgendepartement ook naar de douches mogen brengen. Want die zijn van “echt knap” naar “wat is hier het minst lelijk” gegaan :fp: 

Peugeot maakte in het verleden ook erg mooie dingen. Ze zijn in de jaren 2000 alleen het noorden kwijt geraakt. 

De 504 coupé, 205, 405, 605, etc waren stuk voor stuk mooie autos. De 508 vind ik tegenwoordig ook erg mooi, alleen kan je tegenwoordig er geen motor meer in krijgen. 

De 508 en de 308 (huidig model) zijn mooie wagens geworden.

Zeker de 508 station (nu goed, ik heb een zwak voor doe koetswerkvorm) is knap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, ex-Mooseman zei:

Je vergeet de 309 😝(maar dat was eigenlijk een Talbot).

306 Fase I vond ik de knapste.

406 coupé werd destijds opgehemeld, en won diverse prijzen, maar is echt lelijk verouderd.  
 

en van die BMW-velgdesigns: je hebt gelijk, ik heb er dan ook geen lease-budget aan gehangen.

Ik ben waarschijnlijk vooringenomen, aangezien wij thuis een 406 Coupé hadden, maar ik vind dat nog altijd een mooie wagen. Heel graag mee gereden ook.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, gewoon ik said:

De 508 en de 308 (huidig model) zijn mooie wagens geworden.

Zeker de 508 station (nu goed, ik heb een zwak voor doe koetswerkvorm) is knap.

+1 

Toch langs buiten. Binnenkant is me niet bekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, ir_fuel zei:

+1 

Toch langs buiten. Binnenkant is me niet bekend.

Ook mooi.

Pak mooier design dan mijn skoda. Zetels zitten alvast beter.

Hoe het er zal uitzien na paar jaar, is een andere vraag. Karren van max 1j oud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Roger zei:

Ik ben waarschijnlijk vooringenomen, aangezien wij thuis een 406 Coupé hadden, maar ik vind dat nog altijd een mooie wagen. Heel graag mee gereden ook.

dat bolle design van die periode is rap oud geworden, vind ik:  de strenger gelijnde 405 is mooier verouderd.  Idem voor 605 en 607, bijvoorbeeld.  Of de fase II 306, vond ik ook minder dan eerste generatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/9/2023 om 10:03, Maxime S zei:

Inderdaad en na een jaar ben je het strontebeu gezien.

 

Ik zou toch liever met een 3008 rijden dan met pakweg een Merc B of 2 reeks AT. Dan vind ik zo een Peugeot allerminst saai toch die so called premium bakken

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid