gewoon ik 6.737 Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 ik dacht dat de 4 een coupe ging worden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.318 Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 ik dacht dat de 4 een coupe ging worden? Nee, de coupé gaat een 4 worden. De 4 niet (alleen) een coupé. Logica Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 6.737 Geplaatst: 4 september 2013 Delen Geplaatst: 4 september 2013 Nee, de coupé gaat een 4 worden. De 4 niet (alleen) een coupé. Logica Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tiep 3.094 Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Iemand maakt tegen mij de opmerking dat ik de (F32) 4 Reeks Coupé niet mag vergelijken met de (E90) 3 Reeks Coupé omdat beide wagens tot een andere klasse behoren. Maar de 4 Reeks Coupé is in mijn ogen de vervanger van de 3 Reeks Coupé maar dan onder een andere naam. Wat denken jullie? Is de persoon z'n opmerking terecht? Of vinden jullie het ook een beetje flauw dat dat geen vergelijking zou mogen zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast caoimhin Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Die persoon is een idioot. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tiep 3.094 Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Die persoon is een idioot. Amen! Dit is dus ook wat ik dacht. Natuurlijk zal ik dat niet letterlijk zeggen maar nu heb ik een beetje bevestiging om mijn tegenargument(en) te kunnen formuleren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.318 Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 De E92 (3 reeks) en de 4-reeks liggen nu dicht bij elkaar qua looks, en ook zo in de perceptie van de mensen. Mettertijd (volgende generatie ten laatste) zullen die in looks en perceptie (en pricing) wat meer uit elkaar drijven. Net zoals een 6 nu een klasse hoger wordt ontwikkeld en ingeschat dan een 5, hoewel initieel opgezet als de 5 serie coupé. De waarheid is zelden zwart-wit. Ik zie niet wie de idioot is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast caoimhin Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Dat kan dus goed zijn voor de volgende generatie, maar tot nu toe is dat gewoon duidelijk dezelfde klasse. Dus wie dat nu beweert, is een idioot. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.318 Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Hier eindigt het. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast caoimhin Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Een 4 zal altijd dichter aanleunen bij een 3 dan de 6 nu bij de 5 aanleunt, ben ik rotsvast van overtuigd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tiep 3.094 Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 De E92 (3 reeks) en de 4-reeks liggen nu dicht bij elkaar qua looks, en ook zo in de perceptie van de mensen. Mettertijd (volgende generatie ten laatste) zullen die in looks en perceptie (en pricing) wat meer uit elkaar drijven. Net zoals een 6 nu een klasse hoger wordt ontwikkeld en ingeschat dan een 5, hoewel initieel opgezet als de 5 serie coupé. De waarheid is zelden zwart-wit. Ik zie niet wie de idioot is. Ik begrijp dat er waarschijnlijk een hele marketingstrategie achter zit. En wat je zegt over de looks, perceptie, pricing, e.d. zou wel eens heel goed kunnen. Maar ik vind het op dit moment een beetje gek om te gaan verkondigen dat de 4 Reeks Coupé absoluut niet mag vergeleken worden met de 3 Reeks Coupé. Op termijn kan het goed zijn dat die klasse, zeg maar, autonomer wordt (of losgekoppeld van de 3 Reeks in de mensen hun gedachten) maar dat lijkt me nu absoluut nog niet het geval. Dit lijkt me meer een beginbeweging richting de toekomstplannen maar nog geen finaal eindresultaat. Als je wat mee bent? Het klinkt nu misschien wat ingewikkeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.318 Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Ik begrijp dat er waarschijnlijk een hele marketingstrategie achter zit. En wat je zegt over de looks, perceptie, pricing, e.d. zou wel eens heel goed kunnen. Maar ik vind het op dit moment een beetje gek om te gaan verkondigen dat de 4 Reeks Coupé absoluut niet mag vergeleken worden met de 3 Reeks Coupé. Op termijn kan het goed zijn dat die klasse, zeg maar, autonomer wordt (of losgekoppeld van de 3 Reeks in de mensen hun gedachten) maar dat lijkt me nu absoluut nog niet het geval. Dit lijkt me meer een beginbeweging richting de toekomstplannen maar nog geen finaal eindresultaat. Als je wat mee bent? Het klinkt nu misschien wat ingewikkeld. Ik ben mee, ik ben mee. Ze hernoemen het model bewust om het los te koppelen van de 3 sedan & touring. Daar zullen ze wel in slagen. De E92 was ook al een beetje anders dan de E90/E91. Xenon was bijvoorbeeld standaard. Volgens mij was dat onderscheiden dus al aan de gang. Die lijn naar een 'hoger segment' trekken ze nu door. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.216 Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Ik ben mee, ik ben mee. Ze hernoemen het model bewust om het los te koppelen van de 3 sedan & touring. Daar zullen ze wel in slagen. De E92 was ook al een beetje anders dan de E90/E91. Xenon was bijvoorbeeld standaard. Volgens mij was dat onderscheiden dus al aan de gang. Die lijn naar een 'hoger segment' trekken ze nu door. Jij probeert je gewoon te vergoelijken dat je straks met een chiquere bak dan een gewone 3-reeks rondrijdt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.318 Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Jij probeert je gewoon te vergoelijken dat je straks met een chiquere bak dan een gewone 3-reeks rondrijdt. Ik denk niet dat ik een 4 reeks ga kopen. Veel geld voor wat uiteindelijk een 3 coupé is zoals ik al had! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.216 Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Ik denk niet dat ik een 4 reeks ga kopen. Veel geld voor wat uiteindelijk een 3 coupé is zoals ik al had! Hoe is het met je ramen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.318 Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Hoe is het met je ramen? Een vierde is al gefinancierd. De komende weken beginnen we met muren zetten. Er zal toch iets moeten gebeuren in afwachting. Wat denk je van een E92 M3? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
toere 14.647 Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Wat denk je van een E92 M3? Brol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.318 Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Brol jaloersen typ! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
toere 14.647 Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 jaloersen typ! Ik beken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.216 Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Een vierde is al gefinancierd. De komende weken beginnen we met muren zetten. Er zal toch iets moeten gebeuren in afwachting. Wat denk je van een E92 M3? Ik zou eerder voor een F430 opteren, maar ik laat me mijn kop niet meer zo rap zot maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.318 Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Ik zou eerder voor een F430 opteren, maar ik laat me mijn kop niet meer zo rap zot maken. Als ik iets koop, dan moet ik er zonder omkijken 30k km per jaar kunnen mee doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ken 3.289 Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 De E92 (3 reeks) en de 4-reeks liggen nu dicht bij elkaar qua looks, en ook zo in de perceptie van de mensen. Mettertijd (volgende generatie ten laatste) zullen die in looks en perceptie (en pricing) wat meer uit elkaar drijven. Net zoals een 6 nu een klasse hoger wordt ontwikkeld en ingeschat dan een 5, hoewel initieel opgezet als de 5 serie coupé. De waarheid is zelden zwart-wit. Ik zie niet wie de idioot is. Hoe verhoudt de 6 GC zich ten opzichte van een CLS of A7? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.216 Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Als ik iets koop, dan moet ik er zonder omkijken 30k km per jaar kunnen mee doen. Mijn CSL staat terug top! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ICM 22.318 Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Hoe verhoudt de 6 GC zich ten opzichte van een CLS of A7? Mij gaat ge niet hebben, manneke! Mijn CSL staat terug top! Nee, ik bedoel dus: iets waar je zonder verpinken 30k per jaar bijzet, zonder in te zitten met het collector's item gevoel. Dus geen CSL of Alpina of Vipdriver's S500 Lorinson die hij te koop aanbiedt op autoforum.be. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.216 Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Mij gaat ge niet hebben, manneke! Nee, ik bedoel dus: iets waar je zonder verpinken 30k per jaar bijzet, zonder in te zitten met het collector's item gevoel. Dus geen CSL of Alpina of Vipdriver's S500 Lorinson die hij te koop aanbiedt op autoforum.be. Een 997 heeft mijn inziens reeds zijn grootste waardeverlies geleden maar dat geldt evenzeer voor een E9x. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.