Ga naar inhoud

BMW F32 4 Reeks Coupé


kefkie

Aanbevolen berichten

de achterbumper is nogal "open".

de rest is knap, interieur is idd een beetje overdone, maar voor een concept of voorstelling mag dat wel.

audi had die stiksels ook wat best knap was bij de tt, maar pug stak halve rugbyballen als hoodsteunen in hun 306, :lol:

Niks mis met die rugbyballen, kut! :D

Ik ben niet direct fan van het interieur, lijkt mij, te kitscherig.

Exterieur vind ik wel knap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2014-BMW-4-Series-Coupe-Concept-NAIAS_00

 

2014-BMW-4-Series-Coupe-Concept-NAIAS_00

 

2014-BMW-4-Series-Coupe-Concept-NAIAS_00

 

2014-BMW-4-Series-Coupe-Concept-NAIAS_00

Shit da's dik! Juist iets kleiner dan de pooier 6 coupe, I like. Is die kleur Spacegrau? Soms twijfel ik om m'n wrap eraf te halen omdat die kleur er onder zit, maar in welke staat is niet geweten natuurlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
De nieuwe BMW 4-serie coupé verliest steeds meer van z’n camouflagemateriaal. Onze spionagefotograaf kwam een groepje loslopende 4-series tegen in het noorden van Zweden.

“We stuitten op een groepje van drie prototypes van de BMW 4-serie coupé tijdens een koffiestop van de testrijders”, vertelt onze spionagefotograaf. Die hoef je natuurlijk niet uit te leggen dat je dan meteen de camera tevoorschijn moet halen om te knippen wat er te knippen valt, voordat het BMW-personeel de koffietent uit stormt om je het werk te belemmeren. Zodoende kon hij ook een foto maken van de achterbank en het dashboard – eentje waarbij het geheel grotendeels is afgedekt en eentje waarbij meer zichtbaar is (waaronder een ongetwijfeld geïrriteerde testrijder…)
We krijgen in vergelijking met de vorige keer dat de 4-serie werd gespot weer wat meer zicht op het lijnenspel van de nieuwe 3-serie coupé, die straks dus als 4-serie door het leven zal gaan. Met name de achterkant – achterruit, zijruiten en kofferklep – is minder riant afgepakt dan de vorige keer. Het hoort natuurlijk bij het spelletje; op deze manier genereert BMW weer wat extra aandacht voor de auto in de aanloop naar de onthulling. Eerder deze maand belandden alle productiedetails van de 4-serie op straat, waardoor we nu weten dat de eerste 4-serie coupé in juli van de band zal lopen in München. 

m1nya64b14om.jpg

m1nya64b3kol.jpg

m1nya64b5kok.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid