Ga naar inhoud

2024 Porsche Panamera


BMWMB

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, Audi S8 zei:

maxresdefault.jpg

Phoeh ja, wat een interieur (design, materialen, kleuren). ❤️   Zou ik met plezier dagelijks in karren 🙂

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bekerhouders… ik versta het niet.  In de middenconsole zitten die altijd in de weg als je wil schakelen @PJH.

Ik zou liever een bergvak met afdekklep hebben ipv bekerhouders.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik vind een bekerhouder toch handig eerlijk gezegd. Gebruik dat toch regelmatig.

Nu maken ze die terug kleiner voor de colablikjes.

Ideaal, past je waterfles er niet meer in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ir_fuel zei:

Ik vind een bekerhouder toch handig eerlijk gezegd. Gebruik dat toch regelmatig.

voor gsm, sleutels en portefeuille? :D

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Bouncing Bullet zei:

voor gsm, sleutels en portefeuille? :D

Een niet als asbak gebruikt asbakpotje waarin je wat 2- en 1-eurostukken smijt, of van die schijfjes (formaat muntgeld) voor winkelkarren etc. :D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, The Swede zei:

Ik vrees dat die met hetzelfde probleem zitten als BMW met de 7 en Mercedes met de S klasse: dit type van wagens is niet echt meer populair sinds de dikke SUV's een redelijk goed comfort bieden en ook heel luxueus kunnen worden uitgerust. 

 

Ik denk dat er meer S-klasses dan ooit verkocht worden.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, ex-Mooseman zei:

Bekerhouders… ik versta het niet.  In de middenconsole zitten die altijd in de weg als je wil schakelen @PJH.

Ik zou liever een bergvak met afdekklep hebben ipv bekerhouders.

Same hier. Ik vind ze daar echt vreemd zitten en zeer opzichtelijk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Bouncing Bullet zei:

Nu haal je toch wel veel door elkaar. De J1 is eigen ontwikkeling van Porsche, niet enkel badge. Het MSB - platform leent veel van MLB, electronica is zelfs volledig MLBevo. 

Bovendien betaalt het benuttende merk het ontwikkelende merk. De e-tron GT financiert de J1 van Porsche , de Cayenne de MLB van Audi 

Ik sprak over het platform van de Panamera dat met niet veel modellen gedeeld wordt.

Wat het platform van de Taycan is, kan me echt geen zier schelen. Da’s geen Porsche. Een Porsche heeft een motor die anders is dan andere automerken en brengt emotie en rijplezier. Da’s geen iPad met electrische aandrijving. 

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, The Swede zei:

Ik sprak over het platform van de Panamera dat met niet veel modellen gedeeld wordt.

Wat het platform van de Taycan is, kan me echt geen zier schelen. Da’s geen Porsche. Een Porsche heeft een motor die anders is dan andere automerken en brengt emotie en rijplezier. Da’s geen iPad met electrische aandrijving. 

De Panamera staat op het BSD61 Platform en dat platform bedient zich rijkelijk aan MLB-Modulen. 

Naar die logica is binnen een paar jaar enkel de 911 nog een Porsche voor u, ok.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Bouncing Bullet zei:

De Panamera staat op het BSD61 Platform en dat platform bedient zich rijkelijk aan MLB-Modulen. 

Naar die logica is binnen een paar jaar enkel de 911 nog een Porsche voor u, ok.

Dat is nu al de enige echte Porsche.

 

  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 10/11/2023 om 08:45, ir_fuel zei:

Nee, voor drinken.

Probleem is dat de blikjes en flesjes tegenwoordig zo dun zijn, dat het er alsnog niet vast in zit.

Werkt enkel goed voor koffie en fastfoodbekers, maar dat laat ik liefst zo ver mogelijk uit mijn auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Ambi said:

Probleem is dat de blikjes en flesjes tegenwoordig zo dun zijn, dat het er alsnog niet vast in zit.

Werkt enkel goed voor koffie en fastfoodbekers, maar dat laat ik liefst zo ver mogelijk uit mijn auto.

In mijn BMW toch geen problemen met Red Bull of Cola Zero blikjes.

Fastfoodbekers is gedaan, je krijgt geen deksels meer tegenwoordig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Machtige foto's, merci @Audi S8. I like what I see, knappe ketel, nog een "klassieke" auto (the way I like it), héél zachte evolutie ook tov de vorige. Yum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje wennen aan de nieuwe koplampen, maar verder heel dik weer! 
 

ps mss ligt het aan mij, maar bij het eerste opzien kreeg ik spontaan 350Z vibes van de voorkant. Mss komt het door de kleur…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het gamma van Porsche vandaag bekijkt is dit eigenlijk serieus gedateerd, opmerkelijk voor dit soort merk.

De Panamera is geintroduceerd in 2016, Cayenne in 2017, Boxster in 2012, Macan in 2014.. En het ziet er niet uit alsof ze allemaal snel vervangen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid