Ugeken 9.504 Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari De A4 wordt A5 https://www.autobild.de/artikel/audi-a5-a5-avant-2024-a4-nachfolger-23604175.html?fbclid=IwAR1C5j-VcF5Eon0kvThVUdCE8BxuZDOUQ3PH6ZDuo3wDBUanFv5Gzi_keCE Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Timo 15.216 Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari Audi logica is weer ver zoek Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flupke73 9.372 Geplaatst: 1 januari Delen Geplaatst: 1 januari EV = even nummers ICE = oneven nummers Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maxime S 2.159 Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari Die nieuwe A4 (of hoe hij ook gaat heten) laat toch echt wel heel lang op zich wachten!? Hoe komt dat eigenlijk? Huidig model gaat al bijna 10 jaar mee ..? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Logic 432 Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari 27 minuten geleden, Maxime S zei: Die nieuwe A4 (of hoe hij ook gaat heten) laat toch echt wel heel lang op zich wachten!? Hoe komt dat eigenlijk? Huidig model gaat al bijna 10 jaar mee ..? Ergens een kink in de kabel, daar zal de elektrificatie wel voor iets tussenzitten zeker. De generaties B6 en B7 van de A4 waren op mekaar gebaseerd en werden van 2001 tot 2008 geproduceerd. De B8 van 2008 tot 2015. De huidige B9 vanaf 2015 tot heden, met een facelift vanaf 2019. Had eigenlijk al een opvolger voor moeten zijn... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maxime S 2.159 Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari 5 minuten geleden, Logic zei: Ergens een kink in de kabel, daar zal de elektrificatie wel voor iets tussenzitten zeker. De generaties B6 en B7 van de A4 waren op mekaar gebaseerd en werden van 2001 tot 2008 geproduceerd. De B8 van 2008 tot 2015. De huidige B9 vanaf 2015 tot heden, met een facelift vanaf 2019. Had eigenlijk al een opvolger voor moeten zijn... 9 jaar voor wat één van de meest verkochte modellen moet zijn (geweest) voor Audi is toch een serieuze kink in de kabel !? Als je weet dat de 3 Reeks amper 7 jaar mee gaat... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ugeken 9.504 Geplaatst: 3 januari Auteur Delen Geplaatst: 3 januari De markt vraagt intussen ook meer suv’s… minder prioriteit gegeven aan de A4? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Logic 432 Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari 7 minuten geleden, Maxime S zei: 9 jaar voor wat één van de meest verkochte modellen moet zijn (geweest) voor Audi is toch een serieuze kink in de kabel !? Als je weet dat de 3 Reeks amper 7 jaar mee gaat... Ja, je hebt gelijk. Daar lijkt amper iemand om te malen, wat wel vreemd is. De focus ligt op elektrificatie, in de eerste plaats de Q6 en A6. Hopelijk een verstandige keuze geweest om voor die elektrificatie te gaan... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maxime S 2.159 Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari 18 minuten geleden, Logic zei: Ja, je hebt gelijk. Daar lijkt amper iemand om te malen, wat wel vreemd is. De focus ligt op elektrificatie, in de eerste plaats de Q6 en A6. Hopelijk een verstandige keuze geweest om voor die elektrificatie te gaan... Ja maar zelfs met de elektrificatie hinken ze toch serieus achterop? Ik tel 3 volledit elektrische auto's in het audi gamma. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.671 Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari Ze hebben wel de mooiste EV met de etron GT. Maar je hebt gelijk, door hun problemen met de software duurt het te lang vooraleer de nieuwe modellen komen. Maar dat is niet enkel een probleem van Audi, maar van heel de VW-groep. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Logic 432 Geplaatst: 3 januari Delen Geplaatst: 3 januari Het excuus van de software klinkt wat vaag... is het niet eerder zo dat ze EV's minder efficient kunnen bouwen als sommige van hun concurrenten? Een veel groter probleem, lijkt mij, waar VW nu al mee zit. Dan heeft het weinig zin voor Audi om daar nog een premium op proberen te pakken (op de wagens met VW techniek als basis). Ahum, in juli 2023 kondigde Audi aan dat de E-Tron GT in China verkrijgbaar zou zijn, voor $140.000,-, beperkt tot 20 stuks. Duitse donkere humor. Back to the drawing board und schnell! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bjorno 629 Geplaatst: 8 januari Delen Geplaatst: 8 januari Denk ook dat al hun tijd ind SUV en EV's is gegaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.