Ga naar inhoud

Audi Q6 e-tron


tuscani

Aanbevolen berichten

Nog geen topic over deze?

De Q6 e-tron zet zich tussen de Q4 en de Q8. Ben dus benieuwd naar de binnenruimte.  A6 ruimte gaat dat volgens mij niet zijn. Aangezien de Q8 ook geen ruimtewonder is. Q5 ruimte dus?

Interieur is alleszins al gekend.

audi-q6-etron-interieur-00003.jpg

audi-q6-etron-interieur-00009.jpg

Buitenkant een grotere variant van de Q4 achteraan. Vooraan wat dubbele lichten genre citroen en bmw. 

39mykd2brtkz_800.jpg

2025-audi-q6_e-tron-prototype-0.jpg

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Jenkins zei:

Nog maar eens een SUV in het gamma… dramatisch. 

Goh, ik zie het eerder als een evolutie. Niet dat je daar mee in de modder of bos gaat rijden, maar comfort is best wel goed. Ik ben van een allroad naar suv gegaan, en je hebt toch meer comfort qua zichtbaarheid en instap. Ja ik ben een dagje ouder. :D maar het vliegen en elke bocht sportief induiken kan je bijna nergens meer doen, en de kinderen zitten er ook meestal in. dan ben je wel gelukkig met alle comfort en gemak. Het concept is voor mij niet meer dat je daar de bossen mee induikt of de woestijn intrekt, want voor de bodemvrijheid moet je dat niet nemen. Zie het eerder voor het comfort. (vroeger waren alle luxevoertuigen ook om het grootst en ruimst. )

Blijft natuurlijk wel dat de etron gt bv, een razend knappe wagen is. :D

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heeft dat met vliegen te maken? Ik ben geen fan van de zithouding in een SUV en vind ze ook lomp/log ogen. Off-roaden met die dingen is toch ook de grootste marketinggrap van de laatste decennia?

Het aanbod EV’s in klassieke berline of touring vorm lijkt me zeer beperkt tegenover de SUV’s en dat vind ik jammer. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien verkeerd uitgedrukt.  

Ze ogen lomper maar dat is eigen aan de gemakkelijkere instap en dergelijke.  Wat voel je anders qua zithouding,  je kan er niet in liggen zoals de gekleurde Belg in zijn audi a4? :D

en qua offroad geef ik je zeker gelijk, want schreef ik ook al. Al zijn ze wel praktischer in de stadsjungle ( lees parkeergarages en hoge borduren. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Vreemd ik kreeg een melding dat ik de q6 in een blackbox kon gaan bekijken op 5/6. Toch veel tijd tussen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 5/3/2024 om 20:35, Cyrano.ak zei:

Release op 18 maart. 

Om 19u. 

Maar niet dat het nog spannend zal worden 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Benieuwd IRL te zien, zeker in verhouding tot de kleinere en grotere modellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Topic mag misschien verplaatst worden naar nieuwe ev´s. 

Ondertussen is de chinese Q6 ook bekend. Zoals veel modellen een maatje langer en met de benaming Q6L. Daardoor met grotere batterij en voor mij eigenlijk ook met betere looks.  ( ander front en deurgrepen)

https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/audi-q6l-e-tron-met-de-l-van-lang-en-long-range/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1713972557

9qb2u7g3awhreb_800.jpg

7kmgemd434ouwg_800.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Heb het wat tijd gegeven, knappe wagen (vooral interieur dan), enkel die koplampen show steekt me zwaar tegen. 😬

Op de configurator kan je het design van de basis koplamp zien, dat is dan een strakke volle led strip ipv al die geanimeerde pixels.
10x knapper imho, no, of ligt het aan mij? 🥴
Ik zou de feature daarom zelfs laten vallen, lekker zuinig ook. 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid