Jump to content

Porsche Macan


BMWMB

Recommended Posts

Als je ziet hoeveel cayennes er rondrijden dan zou hij wel eens gelijk kunnen hebben.

Link to comment
Share on other sites

14 minuten geleden, Audi S8 zei:

Denk je dat?

Met een startprijs van 88k is dat 15k meer dan het huidige instapmodel. Doe er enkele opties bij en je zit zonder zot te doen aan 100k.
Los van de pot gerukt.

Voor België is het verschil door BIV en VB alvast een pak kleiner.

Link to comment
Share on other sites

1 minuut geleden, Martini Racing zei:

Voor België is het verschil door BIV en VB alvast een pak kleiner.

VB is maar een tijdelijk fenomeen, dat zal de volgende regering snel invoeren… 

  • Thanks Friendly 1
Link to comment
Share on other sites

Zojuist, Tommie zei:

VB is maar een tijdelijk fenomeen, dat zal de volgende regering snel invoeren… 

Ik maak me geen illusies, maar het verschil electr-verbranding zie ik altijd wel groot blijven.

Link to comment
Share on other sites

8 minuten geleden, Audi S8 zei:

Dat is toch een vergelijking die niet op gaat?

Waarom? Tot nu toe was er geen elektrische SUV te krijgen van Porsche. Maar er zijn duidelijk genoeg mensen die bereid zijn om +100K te willen stukslaan op een PHEV.

Link to comment
Share on other sites

12 minuten geleden, -Fred- zei:

Waarom? Tot nu toe was er geen elektrische SUV te krijgen van Porsche. Maar er zijn duidelijk genoeg mensen die bereid zijn om +100K te willen stukslaan op een PHEV.

Je krijgt er wel een heel andere auto, packaging wise, voor terug. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Audi S8 said:

Denk je dat?

Met een startprijs van 88k is dat 15k meer dan het huidige instapmodel. Doe er enkele opties bij en je zit zonder zot te doen aan 100k.
Los van de pot gerukt.

Het huidige instapmodel, dat al 7 keer gefacelift is en eigenlijk compleet voorbijgestreefd? Wie wil dat nog kopen, nieuw.

Ik ben er vrij zeker van ja. Het blijft een Porsche he. Met BMW budget moet je maar bij BMW gaan shoppen.

Link to comment
Share on other sites

Op 25/1/2024 om 19:20, PieterA zei:

Designgewijs vind ik het een bijzonder generiek geval. Ik had beter verwacht. 

+

Op 25/1/2024 om 10:10, ir_fuel zei:

Dat gaat volgens mij als zoete broodjes verkopen.

+

Op 25/1/2024 om 10:13, Jokke_vlo zei:

Idd , echter die achterkant is verschrikkelijk, miljaar. Voorkant heeft wel iets. 

Het is Porsche, we wennen wel. De badge en rijgedrag doen de rest. 

agreed

Link to comment
Share on other sites

De Macan is al te configureren. 

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Een Macan 4 met de opties die ik zou willen kom ik aan 115k euro.  

Link to comment
Share on other sites

Macan 4 Oak green met Truffle interieur is cliché maar wel echt te pruimen. 

Link to comment
Share on other sites

Daarnet even snel een Macan 4 gespecced zoals ik hem wel zou willen en ik zit aan 105k... Met andere woorden een stuk goedkoper dan een Taycan.

Nu eens zien in het echt, want ik denk dat het hier mogelijks een optie zou zijn als opvolger van de taycan binnen X jaar.

Link to comment
Share on other sites

Dat denk ik niet...

Trouwens, dat is niets voor U toere 😉

Dat (macan en taycan) zijn super auto's om mee te rijden, maar niet als enige auto met wat wij zoeken in auto's.

Link to comment
Share on other sites

2 uren geleden, Naish zei:

Dat denk ik niet...

Trouwens, dat is niets voor U toere 😉

Dat (macan en taycan) zijn super auto's om mee te rijden, maar niet als enige auto met wat wij zoeken in auto's.

Toch neig ik meer en meer naar een Macan als daily. Maar dan inderdaad meer ter vervanging van de Cabrio. 

De toekomst brengt raad😁

Link to comment
Share on other sites

Qua velgen mocht het wel wat 'meer' zijn imho. Benieuwd om de proporties eens in the flesh te zien.

Link to comment
Share on other sites

4 uren geleden, Naish zei:

Dat denk ik niet...

Trouwens, dat is niets voor U toere 😉

Dat (macan en taycan) zijn super auto's om mee te rijden, maar niet als enige auto met wat wij zoeken in auto's.

Is toch groter dan de huidige. En een EV heeft meestal meer interieurruimte dan een evengrote wagen met verbrandingsmotor

Link to comment
Share on other sites

3 uren geleden, toere zei:

Toch neig ik meer en meer naar een Macan als daily. Maar dan inderdaad meer ter vervanging van de Cabrio. 

De toekomst brengt raad😁

Ah dat is iets anders...

Ik dacht ter vervanging van je cayman! Maar dat zijn weer 2 nieuwe auto's hé... Want dan ga je die cayman willen vervangen door een boxster 😉 

20 minuten geleden, Super95 zei:

Is toch groter dan de huidige. En een EV heeft meestal meer interieurruimte dan een evengrote wagen met verbrandingsmotor

Niet in detail bekeken, maar ga jij dan af op de buitenafemtingen of zo?

Ik moet het in het echt ervaren. Taycan is nu ook niet echt zo'n ruimtewonder 😉

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
  • Create New...

Important Information

Terms & Conditions