Ga naar inhoud

Porsche Macan


BMWMB

Aanbevolen berichten

16 hours ago, Fr79 said:

Of voor exact de helft van die 104k deze kopen. Al is die in verhouding ook nog wel best duur.

Een foto van de binnenkant pakken was blijkbaar te moeilijk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, toere zei:

Aja?

Want zou toch schrik hebben van zo 1 te kopen bij een particulier. 

Hij zit volledig in de xPel, dus de buitenkant zal al in orde. Voor de rest ziet dat er een verzorgde auto uit, maar je zal eens moeten gaan kijken om een gedacht te hebben van die auto/eigenaar. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Naish zei:

Ja als je zo begint... Wacht dan 1 jaar en dan koop je voor nog minder een jonge occassie macan... 

Zal altijd een duurdere auto blijven hé. Als je natuurlijk nieuw met paar jaar oud gaat vergelijken of 1 jaar oud met 4 jaar oud...

ik begrijp je. 😉

Maar ik bedoel maar dat ik voor dat budget, dan liever naar een jonge taycan ga, bv 1 a 2j met amper 15k km op.

Als je dan idd binnen 2j een Macan kan kopen voor pakweg 75K (ik zeg maar wat) dan had ik natuurlijk die gekocht ipv de Y. Ik kijk gewoon wat er voor "mijn budget" op de markt is op dat moment. Had de S bv toen ook al aan 80K gestaan in tweedehands, had ik niet getwijfeld en een S genomen ipv de Y.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Challazer zei:

Hij zit volledig in de xPel, dus de buitenkant zal al in orde. Voor de rest ziet dat er een verzorgde auto uit, maar je zal eens moeten gaan kijken om een gedacht te hebben van die auto/eigenaar. 

Lage km-stand ook wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Simoni zei:

Neen is die van een ITer hier uit de buurt. Reed rond met nrplaat 'hacker'

:lolz:komaan zeg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Simoni zei:

Neen is die van een ITer hier uit de buurt. Reed rond met nrplaat 'hacker'

juist! 

Die van Sitra is trouwens al een tijd vervangen door een matgroene Mercedes SUV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Simoni zei:

Neen is die van een ITer hier uit de buurt. Reed rond met nrplaat 'hacker'

En ken je de auto anders? 

Zoja goed/ slecht? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, toere zei:

Lage km-stand ook wel...

Ja idd. daarom toch zeker historiek vragen.

GTS is sowieso degene die je moet hebben uit die reeks.

En in carmine red zeker de max.

Ga eens zien toere en laat het ons weten. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, toere zei:

En ken je de auto anders? 

Zoja goed/ slecht? 

Over de auto kan ik weinig vertellen. Kwam hier nieuw binnen voor de behandeling en nadien niet meer terug gezien.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Simoni zei:

Over de auto kan ik weinig vertellen. Kwam hier nieuw binnen voor de behandeling en nadien niet meer terug gezien.

Dus 1ste eigenaar? 

👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, tuscani zei:

ik begrijp je. 😉

Maar ik bedoel maar dat ik voor dat budget, dan liever naar een jonge taycan ga, bv 1 a 2j met amper 15k km op.

Als je dan idd binnen 2j een Macan kan kopen voor pakweg 75K (ik zeg maar wat) dan had ik natuurlijk die gekocht ipv de Y. Ik kijk gewoon wat er voor "mijn budget" op de markt is op dat moment. Had de S bv toen ook al aan 80K gestaan in tweedehands, had ik niet getwijfeld en een S genomen ipv de Y.

Hopelijk is Macan vanaf het begin goed...  Want de reden voor de vele jonge taycan's die te koop worden aangeboden is welgekend... kinderziektes en software.  Bij de nieuwe generatie taycan die gauw wordt voorgesteld zouden alle kinderziektes aangepakt zijn.  Afwachten dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nooit geen miserie met de taycan gehad, met uitzondering van de piepende remmen en de verwarming die kapot gegaan is maar zonder issues hersteld zijn...

Software is niet optimaal, maar als ik het zo hoor is het overal hetzelfde probleem... De ene wat beter op ene gebied dan de andere maar verliest dan van de andere...

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Fr79 zei:

Valt wel mee hoor. Is van 2016 hé. 

Jaarlijkse verkeersbelasting
€ 1.106,53
Belasting op inverkeerstelling
€ 1.543,87

Blijft idd. sowieso wel zuur geld wetende dat een EV met honderdduust peekaa geen bal betaalt. 

verkeersbelasting 1106,53

BIV 2315,81

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Fr79 zei:

Is van april, twee maanden wachten met inschrijven, dan is het  €1543,87 😉

Aaa oke, goeie tip👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 hours ago, Fr79 said:

En dan maar hopen dat die tent niet failliet gaat.

Voor een daily wil je echt een kar die welgeteld 1 dealer in gans het land heeft, als je geluk hebt, en waarvan niemand weet hoe betrouwbaar hij gaat zijn en hoe snel ze aan stukken gaan geraken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid