Ga naar inhoud

Renault 5 E-Tech


BMWMB

Aanbevolen berichten

Renault komt met een reïncarnatie van de Renault 5 als EV. 

Reeds gelekt...

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Knap knipoog naar het dashboard van destijds met rechts die gestikte lijnen. Ook de kuipstoelen zijn van datzelfde stof als destijds. Zalig!

spacer.png

spacer.png

 

  • Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag bovenstaande video ook toevallig op Youtube, en word meer en meer fan van dat gebakje...   't Ziet er leuk uit, knappe details, heerlijk hoe ze met hun heritage spelen,...   En daarnaast: deftige range, multilink achteras, behoorlijk ruim voor een stadswagen,...

Het ziet er naar uit dat mijn madam binnenkort ook een bedrijfswagen zou hebben, maar met een beperkt budget.  Dit zou wel een kanshebber kunnen zijn, denk ik, als die goed blijkt te rijden.  

 

Alleen dat gekleurd biesje (rood of geel) rondomrond...   Dat is er over.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, d_s zei:

Is er al iets gekend van prijzen?

onder de 25.000 euro, zegt men in het filmpje.  Dat zal dan met het laagste vermogen en de kleinste batterij zijn.

 

19 minuten geleden, Soul zei:

En leuke kleurtjes van toen !

leuk op een ander, dat gedeelte😁.  Ik ben nogal braaf op dat vlak.  Maar er is ook een mooi donkerblauw, wat knap samengaat met de jeanslook-zetels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ex-Mooseman zei:

onder de 25.000 euro, zegt men in het filmpje.  Dat zal dan met het laagste vermogen en de kleinste batterij zijn.

 

Dat had ik ook al gelezen. Maar die wordt dan al niet dadelijk aangeboden (eerst de duurdere versies). Op zich al je hier dan nog de 5k euro overheidssteun op kunt krijgen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

eerst de early adaptors hé.  Die willen wel een beetje meer betalen om de hippe vogel uit te hangen 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

leuk op een ander, dat gedeelte😁.  Ik ben nogal braaf op dat vlak.  Maar er is ook een mooi donkerblauw, wat knap samengaat met de jeanslook-zetels.

Met een autolandschap dat zeer vergrijsd is, juich ik kleurtjes (zelfs indien gebaseerd op kleurtjes van de jaren 70-80) meer dan toe. En op dit soort "kleine/gezellige/warme" wagentjes past dit perfect.

Natuurlijk, donkerblauw kan heel stijlvol zijn.

Of heel sportief met wat goud :

1486723721.7352.jpg.1024x576_q75_crop-sm

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, josenjef zei:

Op het eerste zicht helemaal mijn ding, alleen de FWD heb ik mijn twijfels bij.

Ik zie dit als mogelijke opvolger van onze R56 Mini.     Clio RS, R5 GTTurbo, 205 GTI,...  alle hothatches waren FWD.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Ik zie dit als mogelijke opvolger van onze R56 Mini.     Clio RS, R5 GTTurbo, 205 GTI,...  alle hothatches waren FWD.  

Ja ook nooit een probleem gevonden, maar ik heb nog geen EV gereden die leuk is FWD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, josenjef zei:

Ja ook nooit een probleem gevonden, maar ik heb nog geen EV gereden die leuk is FWD.

Ik zou RWD in mijn EV niet meer kunnen missen. 

Maar anders zeer leuke wagen deze Renault!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cool ding.

En de Honda E: ik hoorde van dealers dat Honda absurde levertermijnen had, zo kan je ook niet verkopen natuurlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Ugeken zei:

Cool ding.

En de Honda E: ik hoorde van dealers dat Honda absurde levertermijnen had, zo kan je ook niet verkopen natuurlijk. 

Dit ziet er toch wel heel wat keren beter uit dan die Honda als ik dat mag zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid