Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
10 uren geleden, BMWMB zei:

Alles moet EV worden. Hybride is maar een tussenoplossing. 

Ben ik nog niet van overtuigd dat we daar uiteindelijk gaan eindigen. 😉

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 4/12/2024 om 10:06, Tommie zei:

Verkoopt zeer goed ja, voor een wagen van deze prijs in een minder gunstig PHEV klimaat. 

Als je nog eentje wilt met correcte uitstoot (voor homologatie 11/2025) moet je snel zijn, we zitten al na de zomer 2025 qua productie.

En zitten jullie al aan productie november? 

Geplaatst:
15 uren geleden, davy zei:

Beige interieur is helaas niet mogelijk, enkel bi-color wit/zwart, oranje/zwart of rood/zwart...🙃

Gewoon de stoelen nemen die je wil en laten overtrekken, heb hetzelfde gepland met mijn i4.

Geplaatst:
Op 18/12/2024 om 06:57, SpeedExceed zei:

Ben ik nog niet van overtuigd dat we daar uiteindelijk gaan eindigen. 😉

Daar gaat de overheid geen rekening mee houden. full EV is het uiteindelijke doel, toch in de EU. En neem tegen 2040 wordt het waterstof bv

Geplaatst:
2 uren geleden, Liquid Li0n zei:

Daar gaat de overheid geen rekening mee houden. full EV is het uiteindelijke doel, toch in de EU. En neem tegen 2040 wordt het waterstof bv

Ik doelde met mijn zin eerder op het feit dat er voor de liefhebber (met budget dan wel) nog heel lang fossiele motoren gaan gebouwd en verkocht worden. Kijk naar Lamborghini en Bentley, die hebben nu al 3 keer hun elektrische wagen uitgesteld omdat de markt er gewoon niet naar vraagt.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ale, het is dus eigenlijk het plebs straffen met EV's :lolz:

Geplaatst:
22 minutes ago, SpeedExceed said:

Ik doelde met mijn zin eerder op het feit dat er voor de liefhebber (met budget dan wel) nog heel lang fossiele motoren gaan gebouwd en verkocht worden. 

Zolang ze ze door de steeds strenger wordende emissienormen krijgen.

Uiteindelijk is het qua ICE voorlopig euro 6 -> euro 7 -> niks meer, momenteel.

Geplaatst:
19 minuten geleden, ir_fuel zei:

Zolang ze ze door de steeds strenger wordende emissienormen krijgen.

Uiteindelijk is het qua ICE voorlopig euro 6 -> euro 7 -> niks meer, momenteel.

Wat bedoel je met 'niks meer, momenteel' ? 

Geplaatst:
3 uren geleden, Roger zei:

Gewoon de stoelen nemen die je wil en laten overtrekken, heb hetzelfde gepland met mijn i4.

Heb je stoelen laten overtrekken? Welke combinatie?

Geplaatst:
53 minuten geleden, SpeedExceed zei:

Ik doelde met mijn zin eerder op het feit dat er voor de liefhebber (met budget dan wel) nog heel lang fossiele motoren gaan gebouwd en verkocht worden. Kijk naar Lamborghini en Bentley, die hebben nu al 3 keer hun elektrische wagen uitgesteld omdat de markt er gewoon niet naar vraagt.

Een elektrische Bentley zou ik nochtans wel willen als daily. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
43 minuten geleden, BMWMB zei:

Een elektrische Bentley zou ik nochtans wel willen als daily. 

Snap uw opmerking hoor, al vind ik een elektrische Rolls een nog logischere combinatie. Een Bentley is toch meer op sportiviteit gebouwd als een RR.

Geplaatst:
1 uur terug, Ritsuke zei:

Heb je stoelen laten overtrekken? Welke combinatie?

De wagen wordt pas in april geleverd. Buitenkleur boston green, M sportstoelen in iets dat richting Amarone gaat (zoals in de 7-reeks). Moet de exacte kleur nog gaan vastleggen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur geleden, Naish zei:

Ale, het is dus eigenlijk het plebs straffen met EV's :lolz:

zeker wanneer deze arm plebs zijn en dus in een klein rijhuisje of appartementje wonen waar ze niet thuis kunnen opladen 

• Grappig 1
Geplaatst:
37 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

zeker wanneer deze arm plebs zijn en dus in een klein rijhuisje of appartementje wonen waar ze niet thuis kunnen opladen 

Dat volk koopt Dodge RAMs 🙂

• Grappig 1
Geplaatst:
29 minuten geleden, ma: zei:

dat zijn eerder de slimste van het plebs. veel ruimte, luxe en goedkoop rijden.

Geplaatst:
1 uur terug, ma: zei:

Toch altijd bedenkelijk volk dat daar mee rijdt.

Geplaatst:
7 minuten geleden, Polygoon zei:

Toch altijd bedenkelijk volk dat daar mee rijdt.

Ik bevestig. Er heeft iemand een tijdje bij ons gewerkt met een dodge ram. Mega sticker op de kofferklep “fuck fuel economy” met daaronder een sticker “lpg”. Toffe pee, dat wel. 

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Geplaatst:
1 hour ago, ma: said:

Dat spelleke is toch gedaan nu?

Geplaatst: (aangepast)
4 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat spelleke is toch gedaan nu?

enkel voor particulieren. Maar ik denk niet dat er vele particulieren 100k stukslaan aan een pickup

Ik blijf het nochtans altijd wel ongelooflijk vinden hoe die perceptie gaat. Een MB GLS of een BMW X7 is bijna even groot. Een M5 Touring (en vele andere EV's) is even zwaar tot zwaarder en dat valt de man in de straat niet op.

aangepast door Liquid Li0n
Geplaatst:
2 hours ago, Liquid Li0n said:

1 hour ago, ma: said:

1 minute ago, Liquid Li0n said:

enkel voor particulieren. Maar ik denk niet dat er vele particulieren 100k stukslaan aan een pickup

Wat is het nu? :D 

Geplaatst:
Zojuist, ir_fuel zei:

Wat is het nu? :D 

Dat van dat arm plebs slaagt op een EV.

die onderste quote op US pick up eigenaars.

En vroeger was dat inderdaad zo he. omdat je toen ook als particulier de LV voordelen had. deze zijn nu voorbij. Dus wie gaat er 100k in aankoop en nog eens 15k in BIV/VB aftikken als particulier...😅

Geplaatst:
15 minuten geleden, Jules_W zei:

Mega sticker op de kofferklep “fuck fuel economy” met daaronder een sticker “lpg”.

Geweldig :lolz: 

Geplaatst:

Is een plugin/ev midsized suv van je werk zo veel beter dan een ram?

Geplaatst: (aangepast)
17 minuten geleden, Super95 zei:

Is een plugin/ev midsized suv van je werk zo veel beter dan een ram?

ik weet niet aan wie je de vraag hier stelt maar ongetwijfeld niet. Als je ziet naar de uitrusting van zo een recente/huidige Ram (zetelventilatie voor en achter, zetel en stuurverwarming, alles elektrisch, alles leder, veel zitruimte en kofferruimte, 3,5 T trekken, etc en dan nog de actieradius dankzij de LPG van 1500 a 2000 km is ongezien.

aangepast door Liquid Li0n

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid