Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
8 minutes ago, Monterey Jack said:

Jawel, zijn maandbedrag was 100-200 euro meer ofzo. Maar hij had een serieus voorschot gelegd en ik niets. 

Ja ok, zo kan je ook een villa kopen van 1 miljoen euro en 500 euro / maand afbetalen :D 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
2 uren geleden, ir_fuel zei:

Ja ok, zo kan je ook een villa kopen van 1 miljoen euro en 500 euro / maand afbetalen :D 

Stond toch ook in mijn post die je niet volledig gaat quoten? Alles in rekening genomen kost die auto waarschijnlijk meer dan het dubbele. 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Net in één gaan zitten bij de dealer, koffer is wel (een pak) kleiner tav mijn X5, beenruimte achteraan is iets minder maar zeker nog te doen. Wil hem niet afbreken maar de speaker (Bower & Wilkins) bescherming achteraan is toch wel heel zwak kunstof. Voor de rest wel knap! 

Geplaatst:
53 minuten geleden, Tommie zei:

Kofferruimte scheelt 80l.

Kan ook wel zo lijken omdat bij de "5" de koffer schuin afloopt en bij de X5 niet/minder.

Geplaatst:
2 uren geleden, Tommie zei:

Kofferruimte scheelt 80l.

150l

Geplaatst:
Op 17/6/2025 om 15:56, Monterey Jack zei:

Mijn oud manager heeft ook eentje, toen hij zijn maandbedrag zei dacht ik ook: amai dat scheelt niet veel met een i4 :D 

Tot hij begon over zijn voorschot, VAA, brandstofkosten, ... Verschil in TCO is echt opmerkelijk :lolz: 

Op 17/6/2025 om 16:05, ir_fuel zei:

Lijkt me sterk. Een i4 M50 is 90K. Een M5 150K.

Op 17/6/2025 om 16:08, Monterey Jack zei:

Jawel, zijn maandbedrag was 100-200 euro meer ofzo. Maar hij had een serieus voorschot gelegd en ik niets. 

Ik heb toen ik mijn i4 M50 besteld heb ook de simulatie bij KBC gemaakt voor een M5, en voor mij kwam het op 800 euro verschil excl. BTW. Telt toch al flink door.

Geplaatst:
2 uren geleden, Roger zei:

Ik heb toen ik mijn i4 M50 besteld heb ook de simulatie bij KBC gemaakt voor een M5, en voor mij kwam het op 800 euro verschil excl. BTW. Telt toch al flink door.

Jongens, lees toch eens wat er staat:

• Ik heb een renting zonder voorschot
  • Hij nam een renting waar hij de waarde van zijn 2 jaar oude Range Rover Sport als voorschot gaf. 

Uiteraard is er een verschil bij gelijke parameters. Als de M5 50k meer kost, en je wil die op 48 maand renten, dan zit je met gelijke restwaarde % uiteraard aan 600 - 800 euro per maand verschil. 

Geplaatst:
30 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Jongens, lees toch eens wat er staat:

• Ik heb een renting zonder voorschot
  • Hij nam een renting waar hij de waarde van zijn 2 jaar oude Range Rover Sport als voorschot gaf. 

Uiteraard is er een verschil bij gelijke parameters. Als de M5 50k meer kost, en je wil die op 48 maand renten, dan zit je met gelijke restwaarde % uiteraard aan 600 - 800 euro per maand verschil. 

Ik kan lezen hoor :D Heb je gewoon mee gequote voor context.

Geplaatst:
37 minuten geleden, Monterey Jack zei:

Range Rover Sport

Ah, dan weet ik wie het is denk ik :D 

Geplaatst:

Ik was eerlijk gezegd ook aan het kijken wat er op de markt was van hybride. Maar dus best dat ik nog niets gekocht heb dan. Altijd die onzekerheid,  kheb er het schijt van. :D

Geplaatst:
11 uren geleden, ir_fuel zei:

Daar gaan er een paar zich toch eens verslikken in hun koffie denk ik, als ze besteld hebben hier vanuit gaande.

Is wel goed voor mijn M5 FOMO

• Grappig 2
Geplaatst:

België en rechtszekerheid, gotta love it

Geplaatst:
1 uur terug, vince522 zei:

ik dacht juist hetzelfde

Geplaatst:
1 uur geleden, vince522 zei:

Denk dat je toch al te laat was voor eentje <50gr. :D

Geplaatst:
3 uren geleden, DDé zei:

Denk dat je toch al te laat was voor eentje <50gr. :D

Tenzij uit stock of tweedehands uiteraard.

Geplaatst:

Lap! Daar gaat mogelijks het plan om mijn 40gr voor meer geld dan nieuw te verpatsen 

• Vind ik leuk 1
  • 4 weken later...
Geplaatst:

• 2 weken later...
Geplaatst:

De marges op een M5 zullen dik in orde zijn 😙

• 3 weken later...
Geplaatst:

Op foto ziet dat er precies niet lelijk uit. 

528043854_1328266185972651_8261411760353765234_n.thumb.jpg.3c65efbb4b37da4574aaa9ad919f766a.jpg

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:

7.898.765.234.234 keer beter dan matzwart imo...

• Vind ik leuk 2
  • Grappig 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid