Ga naar inhoud

Toyota GT 86

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Voor de looks ja, voor 't rijgedrag: neen.

Allé joeng, nen otto mè brjèèè bannèè, da rijdt toch bangelijk???

Geplaatst:
Het spel heeft wel een deftige kleur, verlaging, andere velgjes en uitlaatsysteem nodig.

en 50pk

Geplaatst:

Extra, of wil je er gewoon een VAG 1.4 SDi erin?

Geplaatst:
en 50pk

Zou dat moeilijk zijn om dat erbij te krijgen?

Geplaatst:
Zou dat moeilijk zijn om dat erbij te krijgen?

Natuurlijk.

De Japanse tuners zijn al volop bezig aan kits of zijn er al mee klaar.

Maar dan wordt hij wel geblazen.

Geplaatst:
Natuurlijk.

De Japanse tuners zijn al volop bezig aan kits of zijn er al mee klaar.

Maar dan wordt hij wel geblazen.

Moeilijk, nee.

Mogelijk, ja.

Legaal in belgië... geen idee.

Geplaatst:

Het hangt er wat vanaf hoeveel speelruimte er nog is in de engine map. Ik weet niet of er al veel wagens zijn die zowel indirect als directe injectie hebben. Met een gereviseerde inlaat- en uitlaatlijn + map zal er wel 50pk uit te slepen zijn zonder turbo's of superchargers? Gewoon PPE en BR performance in de gaten houden zou ik zeggen.

@Scooby, sowieso dat er dealers er besteld hebben uit eigen beweging zonder bevestigde klant. Dat zag je ook met de 1M, er verschenen door het jaar door nog dikwijls een aantal in show rooms.

Geplaatst:
Het hangt er wat vanaf hoeveel speelruimte er nog is in de engine map. Ik weet niet of er al veel wagens zijn die zowel indirect als directe injectie hebben. Met een gereviseerde inlaat- en uitlaatlijn + map zal er wel 50pk uit te slepen zijn zonder turbo's of superchargers? Gewoon PPE en BR performance in de gaten houden zou ik zeggen.

@Scooby, sowieso dat er dealers er besteld hebben uit eigen beweging zonder bevestigde klant. Dat zag je ook met de 1M, er verschenen door het jaar door nog dikwijls een aantal in show rooms.

Gewoon compressor opvijzen.

Geplaatst:

Dit zal wel (héél) leuk rijden, maar het vermogen en de prijs lijken toch eerder teleurstellend.

Geplaatst:

In Subaru vorm is deze kist alvast niet zo geweldig snel :D

(terecht) Rustige start ook van die S2k.

Geplaatst:

40pk verschil ook.

en idd zoals ceke al schreef. een compressor opvijzen valt niet zo hard op.

Geplaatst:

Bwa, compressors, je houdt er wel de respons min of meer mee, maar high rev heb je er niet echt veel aan. Dit is imho een motortje dat af geragd moet worden.

• 4 weken later...
Geplaatst:

gisteren de BRZ voor het eerst gezien, ziet er alvast niet slecht uit in zwart.

• 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Een goede vriend van mij is testpiloot bij Lexus/Toyota. Deze week was hij weer aan het werk aan de Nurburgring. Ik ben 'm eens gaan bezoeken deze week. Buiten veel snelle Lexussen had 'm ook deze Toyota staan. Het was een testversie met een spoilerkit en andere uitlaat. Die spoilerkit was helemaal niet mijn ding. Ik heb er eens mogen mee rijden. Dit ding rijdt echt superstrak. Het liet me que rijgevoel denken aan de Honda S2000. Een motor die hoge toeren nodig heeft en een korte strak aanvoelende versnellingsbak. Naar wat ik gewoon ben kwam 'm wat power te kort, maar snel is 'm zeker genoeg. Het interieur is speciaal van vormgeving en het zit allemaal precies goed in mekaar. Geslaagd.

Ziehier een foto.

toyota-gt-86-with-factory-aero-kit-testing-in-europe_100394264_m.jpg

aangepast door BMWMB
Geplaatst:

Gewoon een spoilerkit, niks meer.

Geplaatst:

trd waarschijnlijk?

Geplaatst:
Gewoon een spoilerkit, niks meer.

Moet dat dan getest worden op de ring? En what about die semislicks?

Geplaatst:

Ik kan het hem eens vragen waarom ze dat ding aan het testen zijn. De remmen trilden alvast enorm door het testwerk.

Geplaatst:
Een goede vriend van mij is testpiloot bij Lexus/Toyota. Deze week was hij weer aan het werk aan de Nurburgring. Ik ben 'm eens gaan bezoeken deze week. Buiten veel snelle Lexussen had 'm ook deze Toyota staan. Het was een testversie met een spoilerkit en andere uitlaat. Die spoilerkit was helemaal niet mijn ding. Ik heb er eens mogen mee rijden. Dit ding rijdt echt superstrak. Het liet me que rijgevoel denken aan de Honda S2000. Een motor die hoge toeren nodig heeft en een korte strak aanvoelende versnellingsbak. Naar wat ik gewoon ben kwam 'm wat power te kort, maar snel is 'm zeker genoeg. Het interieur is speciaal van vormgeving en het zit allemaal precies goed in mekaar. Geslaagd.

Ziehier een foto.

Thumb resize.

Dat Steve die kit er maar op zet! En gouden velgen!!
Geplaatst:

Gisteren de eerste live gezien in zaventem centrum. Zal wel eentje van toyo tatatataaa geweest zijn.

Geplaatst:
Dat Steve die kit er maar op zet! En gouden velgen!!

:fp:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in