Ga naar inhoud

Toyota GT 86


Svenio_g

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Damn, dat filmpje geeft me ook meteen zin een bestelbon te gaan tekenen voor eentje!

Geeft me 't zelfde soort enthousiasme als toen wanneer Tiff Needel de Clio RS 197 aan de tand voelde ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, super leuke auto en waarschijnlijk zeer betaalbaar, maar ik vrees dat het vermogen tegenvalt.

Vermogen went toch.. En op deze manier zal 't een betaalbare funkar blijven. Voor de hardcore enthusiasts zullen er sowieso wel weer genoeg kits komen om het vermogen wat op te schroeven. Zoals je bij de Lexus IS200 zo'n compressor kit kon laten naplaatsen bvb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, super leuke auto en waarschijnlijk zeer betaalbaar, maar ik vrees dat het vermogen tegenvalt.

Dat denk ik ook.

Ding zou minstens 250pk moeten hebben imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij mag een 120 coupé ook wel 250 pk onder de kap hebben en 10k minder kosten. :cool:

Voila ;)

200 pk is perfect in zo'n wagen. Zo kan je betaalbaar fun hebben zonder dat je daarvoor een fortuin moet betalen. Ik hoop wel dat ze die gestripte versie ook hier gaan uitbrengen. Steelies :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chris Harris zijn review ook gezien. Een echt cult wagen, al bij de lancering, ideaal om te "leren" rijden op een nog betaalbare manier.

Steek daar nog een 50 of 80pk meer in en het doelpubliek zal verdubbelen. Wel ferme dat ze dit uitbrengen.

Conclusie: iets te weinig power om me tot aankoop te verleiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chris Harris zijn review ook gezien. Een echt cult wagen, al bij de lancering, ideaal om te "leren" rijden op een nog betaalbare manier.

Steek daar nog een 50 of 80pk meer in en het doelpubliek zal verdubbelen. Wel ferme dat ze dit uitbrengen.

Conclusie: iets te weinig power om me tot aankoop te verleiden.

dacht dat subaru aan 80pk meer bezig was

Link naar reactie
Delen op andere sites

de wereld is om zeep

onze eerste wagentjes hadden 75pk en daar amuseerden we ons rot mee. en nu is 200pk veel te weinig voor een beetje fun. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.carbuzz.com/news/2012/1/10/Scion-Racing-Unveil-600hp-FR-S-Drift-Car-in-Detroit-7706729/

Geschift, maar lijkt me best wel mogelijk. Veel stock zal er aan die motor wel niet meer zijn.

Feit is wel dat er nu al genoeg tuners bezig zijn met het ontwikkelen (of zelfs al klaar zijn) van serieuze mods. Benieuwd naar wat er nog allemaal uit de bus komt.

aangepast door Davidk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid