Ga naar inhoud

Toyota GT 86


Svenio_g

Aanbevolen berichten

Dit TRD lipje zie ik wel zitten :$

Thumb resize.

Van die halfslachtige tankplanken zijn inderdaad passé.

Ofwel zet je er een GT1-spoiler op ofwel een serieuze kofferlip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Holy fuck, ik denk dat die zotte Rus graag een GT86 wil en dat dit een dreigbrief naar ons allen was dat indien hij eind deze maand geen GT86 krijgt van het autominded forum hij elk geregistreerd lid zn familie gaat uitmoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Leuke kar, maar ik bleef eerlijk gezegd een beetje op mijn honger zitten. Het kan er ook aan liggen dat ik hem nog niet genoeg tot het uiterste gedreven heb (had maar 25 minuten), maar in het droog brak hij naar mijn gevoel toch maar weinig uit, in die mate dat je zelfs niet moest tegensturen, gewoon wat 'terugdraaien' volstond.

Moesten de achterzetels minder symbolisch zijn en de koffer zou iets ruimer zijn zou ik het een toffe wagen vinden voor mijzelf, maar ik zal dus moeten zoeken naar een nieuwe "wanna have"-car ;)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Iedereen doet hier precies alsof die bak in elke bocht serieus moet uitbreken... Hij moet natuurlijk goed wat grip hebben ook. Met die pk's zal er ook wel serieus wat smijtwerk aan te pas moeten komen.

487644_371555696252885_460398069_n.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen doet hier precies alsof die bak in elke bocht serieus moet uitbreken...

Kan de bedoeling niet zijn inderdaad. Ikzelf hou meer van dat lichte schuiven waarop je, zoals BWS zegt, enkel je stuurinput moet verminderen, in plaats van echt tegen te sturen naar de andere richting. En net daar zou 'ie moeten schitteren. 'k Moet mijn ritje nog altijd regelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen Geezer en ik bij de Subura dealer stopte om de BRZ te bekijken werden we overstelpt door een verkoper (of eigenaar van de garage?), zeker toen we zelf wat mee begonnen te praten over het rijden en de technische kant van de zaak werd hij enthousiast. Ook de auto die buiten voor de etalage stond sprak hem wel aan :lol:

Ik zag op het puntje van zijn tong dat hij wou vragen of ik een testrit wou :D

Toch eens een testritje regelen denk ik, echt benieuwd hoe zich dat verhoudt tov de S2000.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid