Ga naar inhoud

TVR lovers


abtler

Aanbevolen berichten

On 2/2/2019 at 5:20 PM, Jokke_vlo said:

Voor een auto van 113.000 euro kan dat gewoon niet (meer). 

Ja voila. De tijd dat een Lotus 50K kostte is ook al een tijdje achter ons. 

Ze vragen Porsche geld voor een service om van te janken. Dan pak ik mijn 113K en koop een Cayman GT4, hoewel dat qua intensiteit een heel pak trappen lager staat, maar je gaat er tenminste zorgeloos van kunnen genieten.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien daarom de nieuwe actie bij Lotus: 3 jaar garantie en gratis onderhoud. Maar wie weet wat er in de kleine lettertjes staat....

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, Capitol said:

Misschien daarom de nieuwe actie bij Lotus: 3 jaar garantie en gratis onderhoud. Maar wie weet wat er in de kleine lettertjes staat....

Zelfs al heb je 10 jaar garantie ...

Het probleem is dat je garantie niet nodig zou moeten hebben en als je ze nodig hebt dat de zaken vlot opgelost worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, ir_fuel zei:

Zie Jokke zijn uitleg over waarom niet.

Dat gaat bij TVR alleen maar 1000 keer erger zijn. Dat is goed om in uw garage te zetten en naar Cars and Coffee te rijden. Voor de rest .... doe mij maar een "massa product". Minder exclusief maar het zal tenminste (blijven) marcheren.

Wat is je mening dan over bv wiesmann? ( mochten ze nog bestaan natuurlijk :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, tuscani said:

Wat is je mening dan over bv wiesmann? ( mochten ze nog bestaan natuurlijk :D )

Dat steekt tenminste nog vol met BMW materiaal. Zou ik toch iets meer vertrouwen in hebben.

Oja, en 't is Duits :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is allemaal relatief hé. Ik heb 7 jaar met Lotus gereden en geen grote problemen gehad. Er zijn genoeg mensen die met hun (Duitse) daily auto’s meer problemen gehad hebben. Er zit ook veel Toyota in Lotus en dat is ook betrouwbaar, maar verandert niets aan het feit dat carrosserieschade een groot probleem kan zijn natuurlijk. En veel dealers zijn er natuurlijk niet, waardoor je meer tijd verliest om naar de garage te gaan. Maar onderhoud is ook maar 1 keer per jaar. Zo’n keuzes moet iedereen voor zich uitmaken.

Wat uiteraard wel klopt is dat Lotus een pak duurder geworden is en die prijsstijging staat niet evenredig met een stijging in afwerking en comfort bv.

 

Die nieuwe TVR heeft ook al een serieuze prijs, dus wie daarvoor kiest, zal zeker een vraagteken mee over nemen op gebied van betrouwbaarheid, garage service enz. Maar of er veel van deze auto’s grote afstanden gaan doen of circuit.... ik twijfel eraan. Voor Nederland zouden er 6 Launch editions voorzien zijn en allemaal besproken.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 jaar later...

Deze foto van een AJP V8 staat nog altijd op de site van Alltec-Seys. Dat jeukte, maar toch goed dat ik dat niet gekocht heb. Was bij de 500pk.

AlltecSeysP20130525225720XL.jpg

aangepast door Le Capri Mauve
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
  • 1 jaar later...
  • 1 maand later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Gerelateerde inhoud

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid