Ga naar inhoud

Het mooie wintervuile, vettig geragde auto/patserbak/paupermobiel topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
22 minuten geleden, brjefs zei:

Is dat N55 of B58? Indien N55 mag je er van uit gaan dat je regelmatig mag beginnen bijkappen :lol: 

B58

’t is niet de eerste keer ook maar de vorige keer/keren (reeds 1 of 2 maal) was het steeds ‘kort’ voor het onderhoudsinterval. Ook nu zit’k op 5.000 km van z’n interval, dus hopelijk is’t gewoon daaraan gerelateerd en sluimert er een miniem olieverbruikje :)

Geplaatst:
43 minuten geleden, bt. zei:

B58

’t is niet de eerste keer ook maar de vorige keer/keren (reeds 1 of 2 maal) was het steeds ‘kort’ voor het onderhoudsinterval. Ook nu zit’k op 5.000 km van z’n interval, dus hopelijk is’t gewoon daaraan gerelateerd en sluimert er een miniem olieverbruikje :)

Welk interval? 25k kms?

Geplaatst:
2 uren geleden, Ugeken zei:

Welk interval? 25k kms?

Zoiets, ja

Geplaatst:
2 uren geleden, Ugeken zei:

Dan is dat toch niet abnormaal.

Dat zijn al 5 onderhoudsbeurten in ons begin jaren...

Titan ook vuil gekregen. Grijs blijft perfecte kleur om geen vuil op te zien.IMG-20210210-WA0003.thumb.jpg.f4bce83bcc88e66848cc19e849d55829.jpg

IMG-20210210-WA0004.thumb.jpg.6732311c733822acb7791152a3632146.jpg

Geplaatst:
8 minutes ago, CAS said:

Dat zijn al 5 onderhoudsbeurten in ons begin jaren...

Titan ook vuil gekregen. Grijs blijft perfecte kleur om geen vuil op te zien.IMG-20210210-WA0003.thumb.jpg.f4bce83bcc88e66848cc19e849d55829.jpg

IMG-20210210-WA0004.thumb.jpg.6732311c733822acb7791152a3632146.jpg

Die remorque 220 breed?

Geplaatst:
Zojuist, ICM zei:

Die remorque 220 breed?

240. 2 in de breedte gaat eigenlijk ook, maar nipt. 

Geplaatst:
1 minute ago, CAS said:

240. 2 in de breedte gaat eigenlijk ook, maar nipt. 

Nice.

Ik had al een voorgevoel dat het nog een slag groter ging zijn. Just because. :D

• Grappig 1
Geplaatst:

Een as meer had wel nog handig geweest. Speciaal gezien voor 2x 1,8t as, maar 3x 1,5t is toch beter kwa marge voor de banden. 

Geplaatst:
Mensen die aan de foute kant van de pomp parkeren en zo tanken, ik zal het nooit snappen ...

Er staan daar maar twee pompen, naast elkaar, beide tegen de gevel van een gebouw aan (dus maar bruikbaar aan één zijde).
Anders moet je met de Mini, de weg overdraaien, en aan de linkerkant van de weg gaan tanken, om dan, bij het weg rijden, de weg weer te dwarsen.
De tankklep van dat kraam zit gewoon aan de verkeerde kant.
Geplaatst:
13 uren geleden, ex-Mooseman zei:

Er staan daar maar twee pompen, naast elkaar, beide tegen de gevel van een gebouw aan (dus maar bruikbaar aan één zijde).
Anders moet je met de Mini, de weg overdraaien, en aan de linkerkant van de weg gaan tanken, om dan, bij het weg rijden, de weg weer te dwarsen.
De tankklep van dat kraam zit gewoon aan de verkeerde kant.

Rij dan aan langs de andere kant als je niet graag dwarst? :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 hour ago, Lotuzzz said:

Game Show Genius GIF by ABC Network

• Grappig 1
Geplaatst:

Retourtje Brussel gedaan dinsdag.

De misses was "not amused" met hoe haar auto eruit zag @Mazdastruction. Precies of ik had dat met opzet gedaan :lol: 

IMG_1933.JPG

IMG_1935.JPG

• Vind ik leuk 3
  • Grappig 3
Geplaatst:
1 uur geleden, Lotuzzz zei:

Das een serieuze ommetoer. Meest logische lijkt mij om a fond af te komen zoals m nu doet en dan met de handrem hem in te parkeren. Snokje links, snok rechts met handrem op en dan staat m met de neus in de juiste richting. 

lwy6gjv.jpg.6f3438e38bd08a34fea804e521ef838c.jpg

Zukkn twadde. Maar dan omgekeerd. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
8 minuten geleden, ir_fuel zei:

Retourtje Brussel gedaan dinsdag.

De misses was "not amused" met hoe haar auto eruit zag @Mazdastruction. Precies of ik had dat met opzet gedaan :lol: 

Al goed dat er winterrubber op ligt, of ze had hem in nog een heel andere toestand terug gezien. :lol:

Geplaatst:

Ben zo zondagochtend een MX-5 gaan terug brengen naar een klant. Miljaar. Bijna los in de broek. 

Geplaatst:
3 minutes ago, Mazdastruction said:

Ben zo zondagochtend een MX-5 gaan terug brengen naar een klant. Miljaar. Bijna los in de broek. 

Dat ze goed reden had ik al gehoord, maar zo goed ?!?

Geplaatst:

Heeft mazdacontsruction, het niet over de klant? :D

Geplaatst:
25 minuten geleden, Mazdastruction zei:

Helpt een sper op dat vlak niet enorm? (zou ik verwachten)

Ben nogal van het gebruiken van een voertuig en niet van garage queen, maar met deze probeer ik het zout toch volledig te vermijden/voorkomen. Dus nog niet gereden met ijs/sneeuw.

Geplaatst:
11 minuten geleden, msxx zei:

Helpt een sper op dat vlak niet enorm? (zou ik verwachten)

Ben nogal van het gebruiken van een voertuig en niet van garage queen, maar met deze probeer ik het zout toch volledig te vermijden/voorkomen. Dus nog niet gereden met ijs/sneeuw.

Als dat een 1.5 ND is heeft die geen sper.

Geplaatst:
1 minuut geleden, Luv4DLM zei:

Als dat een 1.5 ND is heeft die geen sper.

Maar dat is het niet :) 

Geplaatst:
41 minutes ago, msxx said:

Maar dat is het niet :) 

Hoe weet jij over welke auto Mazdastruction het heeft? :D 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in