tuscani 11.796 Geplaatst: 26 oktober 2024 Geplaatst: 26 oktober 2024 Niet de mijne, maar iemand van de buurt. Toch een model dat je niet veel ziet rijden en al zeker niet in zo´n frozenblauw. Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 26 oktober 2024 Geplaatst: 26 oktober 2024 3 uren geleden, Denniske zei: Gelukkig maar. We kunnen niet allemaal met een witte Y rijden hé. Ik zie hem alle dagen staan, en het heeft wel iets voor mij. Geen eenheidsworst. Quote
Ugeken 11.751 Geplaatst: 7 november 2024 Geplaatst: 7 november 2024 @bt.mag hier ook wel al eens komen posten! 1 Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 7 november 2024 Geplaatst: 7 november 2024 13 minuten geleden, Ugeken zei: @bt.mag hier ook wel al eens komen posten! Ik spaar nog wat! Quote
Monterey Jack 6.501 Geplaatst: 10 november 2024 Geplaatst: 10 november 2024 Gelukkig nog niets op het dak 1 Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 14 november 2024 Geplaatst: 14 november 2024 Stomme automatische achterruitwisser 3 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 14 november 2024 Geplaatst: 14 november 2024 Het begint. Afgelopen weekend gewassen als nieuw. Half dagje rondrijden (en winterwielen liggen er op van 10:30 vandaag ): Even toch gekozen om hier niet te gaan staan, maar in het grasveld: Quote
Cyrano.ak 2.635 Geplaatst: 15 november 2024 Geplaatst: 15 november 2024 13 uren geleden, Bompa zei: Het begint. Afgelopen weekend gewassen als nieuw. Half dagje rondrijden (en winterwielen liggen er op van 10:30 vandaag ): Even toch gekozen om hier niet te gaan staan, maar in het grasveld: Zou jij niet beter zo'n allweather matten leggen? Quote
ex-Mooseman 14.578 Geplaatst: 15 november 2024 Geplaatst: 15 november 2024 vuile pitou wi... deur doe je open met je handen, niet met je botten Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 15 november 2024 Geplaatst: 15 november 2024 3 uren geleden, Cyrano.ak zei: Zou jij niet beter zo'n allweather matten leggen? Waarom? Die lelijke dingen die niet proper te krijgen zijn? Van dat rubber dat een grijze zweem heeft? Zeker aan die boordjes die ze er dan nog eens moeten op zetten. Nee hoor, al 17j gewoon tapijt in de auto en zo is dat goed. Ik stap dus nooit met vuile werfschoenen in de auto, op werf doe ik werfbotten of bottinen aan, en deze zitten in een bak in mijn auto. 28 minuten geleden, ex-Mooseman zei: vuile pitou wi... deur doe je open met je handen, niet met je botten Dit is instapvuil van 1,5 week ver passagiers meenemen omdat ik hem niet kunnen stofzuigen heb dit weekend. En dan neem ik die boorden binnen steeds mee met een spons en zeemvel. Niet iedereen heeft de benen even hard onder controle bij het uitstappen, da's een feit. Aan mijn kant ga je op geen van de twee (onderaan en op de deur) dat vuil zien. Meestal is mijn auto binnenin zo goed als kraaknet, wees gerust. Mag wel als dat een beetje rijdend kantoor is. Maar hier is hij nu in mijn ogen echt over de grens vuil binnenin, maar in dit topic kon dat geen kwaad 1 Quote
gTa 28.026 Geplaatst: 18 november 2024 Geplaatst: 18 november 2024 Op 14/11/2024 om 19:22, Bompa zei: Ik wil ZO graag eens vrij en ongehinderd op zoiets (natte aarde/modderlaag op verhard) kunnen rijden aan hogere snelheden. Liefst enkele 100'en meters lang. Mag rechtdoor. Tenzij het een soortement vliegveld is (met modder op de baan, right), dan wil ik wel wat gaan driften ook! Met als doel om een serieuze modderwaterspray op te werpen die een ondoorzichtige laag legt op de auto (zijdelings en achteraan). Fack, ik denk dat ik daarna suuuupervoorzichtig naar Schmutz-it.be rijd om er een verzegelende laag over te leggen zodat 't er nooit meer af gaat. 2 2 Quote
Ceke 2.729 Geplaatst: 19 november 2024 Geplaatst: 19 november 2024 Zo vuil, ben er ondersteboven van Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 19 november 2024 Geplaatst: 19 november 2024 11 uren geleden, gTa zei: Ik wil ZO graag eens vrij en ongehinderd op zoiets (natte aarde/modderlaag op verhard) kunnen rijden aan hogere snelheden. Liefst enkele 100'en meters lang. Mag rechtdoor. Tenzij het een soortement vliegveld is (met modder op de baan, right), dan wil ik wel wat gaan driften ook! Met als doel om een serieuze modderwaterspray op te werpen die een ondoorzichtige laag legt op de auto (zijdelings en achteraan). Fack, ik denk dat ik daarna suuuupervoorzichtig naar Schmutz-it.be rijd om er een verzegelende laag over te leggen zodat 't er nooit meer af gaat. Ik heb me echt serieus moeten inhouden met m'n RWD - maar te veel pottekijkers beneden en in de keet Ik ga de code van het hekken eens vragen, kunnen we in 't weekend samen eens wat wroetelen in de moor Wat ik ook eens zou willen doen, is me zo net naast zo een bleke ID.x zetten, met m'n achterkant aan de passagiersdeur van de VW, en dan eens full pull vertrekken! Er is 1 stuk onderbroken met materiaal, maar in principe zou je helemaal rond kunnen rijden. Continu toertjes. Quote
mrbbs 2.790 Geplaatst: 19 november 2024 Geplaatst: 19 november 2024 27 minuten geleden, Bompa zei: Ik heb me echt serieus moeten inhouden met m'n RWD - maar te veel pottekijkers beneden en in de keet Ik ga de code van het hekken eens vragen, kunnen we in 't weekend samen eens wat wroetelen in de moor Wat ik ook eens zou willen doen, is me zo net naast zo een bleke ID.x zetten, met m'n achterkant aan de passagiersdeur van de VW, en dan eens full pull vertrekken! Er is 1 stuk onderbroken met materiaal, maar in principe zou je helemaal rond kunnen rijden. Continu toertjes. Ik doe mee Quote
gTa 28.026 Geplaatst: 19 november 2024 Geplaatst: 19 november 2024 32 minuten geleden, Bompa zei: Wat ik ook eens zou willen doen, is me zo net naast zo een bleke ID.x zetten, met m'n achterkant aan de passagiersdeur van de VW, en dan eens full pull vertrekken! VW ID.3 en ID.4 moeten dood, ik ben er kwaad op! Kutbakken! Bouwkwaliteit is om te huilen, 't zijn obese blobs, ze rijden zo koud als Siberische pap, etc. Ik mag er af en toe mee rijden maar ik neem veel liever een Tiguan of Passat met 1.4 TFSIe Hybrid, moet ik eerlijk bekennen; veel toffer rijden. En de doorsnee bestuurder daarvan, sjeeeez ... vroeger kregen die een underpowered Golfke SDI onder hun gat, nu hebben ze "veel" vermogen en wordt dat vooral te onpas gebruikt om een beetje te gaan kijven. (Maar ik mag/wil niet stigmatiseren. Ik rijd BMW en gebruik voorbeeldig mijn richtingaanwijzers!) 1 Quote
ex-Mooseman 14.578 Geplaatst: 19 november 2024 Geplaatst: 19 november 2024 in de Westhoek is het alvast weer wreed glibberig op de baan. Dat klei-laagje zal ginds vrij rap een feit zijn. Eigenlijk is het het 'beste' als er een dun laagje vloeibaar slijk op de weg ligt, en het een klein beetje regent, en je kunt goed door rijden. Er is dan een fijne spray, die overal aan blijft hangen, en die een egale laag drab achterlaat op het koetswerk. Daarna parkeren in een verwarmde of goed geventileerde garage, zodat het mooi kan aandrogen, en je hebt de lekkerste modderduivel. Ik doe vier keer meer kilometers met de auto dan toen ik in Ieper werkte, maar mijn auto wordt belange zo vuil niet. Toen had ik het stuk van aan de afrit van de A19 tot aan het station, en dat wordt dagelijks meerdere malen van verse modder voorzien, zeker in de herfst en winter. Nu is het vooral E17 en industriezones die ik aan doe. Een zoutlaagje zal er wel vlugger komen. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 19 november 2024 Geplaatst: 19 november 2024 2 minuten geleden, ex-Mooseman zei: in de Westhoek is het alvast weer wreed glibberig op de baan. Dat klei-laagje zal ginds vrij rap een feit zijn. Eigenlijk is het het 'beste' als er een dun laagje vloeibaar slijk op de weg ligt, en het een klein beetje regent, en je kunt goed door rijden. Er is dan een fijne spray, die overal aan blijft hangen, en die een egale laag drab achterlaat op het koetswerk. Daarna parkeren in een verwarmde of goed geventileerde garage, zodat het mooi kan aandrogen, en je hebt de lekkerste modderduivel. Zoals ik deze ochtend meegemaakt heb. Polderrit naar kantoor. Staat nu al heel de voormiddag te drogen in de garage Quote
ex-Mooseman 14.578 Geplaatst: 19 november 2024 Geplaatst: 19 november 2024 1 minuut geleden, Bompa zei: waarom trek jij foto's van mijn auto ? En wat heb je met mijn interieur gedaan ? Gij snoodaard ! Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 19 november 2024 Geplaatst: 19 november 2024 Gij pakt altijd dezelfde firmawagens als ik, aap! 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.