Ga naar inhoud

Het mooie wintervuile, vettig geragde auto/patserbak/paupermobiel topic


walter

Aanbevolen berichten

Je hebt het individu die bovenstaande schade (letters en gebruik van de wisser) aanrichtte eigenhandig alle ledematen uit het lijf getrokken veronderstel ik?

Diegene met de vinger en schrijfkunsten nog niet gevonden...

De ruitenwisser heb ik eens goed aan de ledematen getrokken :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uw buur links heeft een Naish-ke gedaan?:grin:

En met gevaar van een half forum op mijn dak te krijgen...maar een Signum blijft toch de mooiste Opel van de laatste jaren...

Nieje nieje, da zijn 2 appartementjes...

En bedankt :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn favoriete topic nu ook op AM :D. Ik was heel goed op weg, totdat die verdomde regen het verpestte! Inmiddels 2,5 week niet gewassen met de nodige kms. Dit weekend volgt hier een foto :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het echt vuiler dan op de foto te zien is :)

img1181q.jpg

img1179i.jpg

img1184td.jpg

img1185u.jpg

Absoluut geen eerste plaats, maar als opening van het winterseizoen toch zeker niet slecht vind ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paar weken verder en krijg de Golf hier niet vuil genoeg naar mijn zin, stom donkergrijs! Ouders zijn wel al weken aan het klagen dat het 'schandalig is' en vreemden beginnen er nu 'was mij' op te schrijven :wanker:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paar weken verder en krijg de Golf hier niet vuil genoeg naar mijn zin, stom donkergrijs! Ouders zijn wel al weken aan het klagen dat het 'schandalig is' en vreemden beginnen er nu 'was mij' op te schrijven :wanker:

Dan zou ik geen dag langer meer wachten om hem te wassen, als er één iemand "was mij" heeft opgeschreven dan volgt er gauw nog eentje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik geen dag langer meer wachten om hem te wassen, als er één iemand "was mij" heeft opgeschreven dan volgt er gauw nog eentje.

En zo geschiedde! Is nu terug 'proper'. Had paar uur ervoor wel nog zelf erbij geschreven 'Blijf met uw fikken van mijn kar af! Groetjes de eigenaar' :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is nu toch terug om zeep :D

Verbazend proper! Dacht eerst dat mijn hele auto onder de modder zat... Maar bijna niks van te zien. Enkel de achterkant. Ik kan dus opnieuw beginnen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo was ie enkele dagen terug, ik heb hem gewassen maar ik kreeg het in mijne kop om wat veldbaantjes te doen zonder erbij na te denken dat hij terug vuil ging zijn:roll:

308copc.jpg

9asd92.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid