Ga naar inhoud

Het mooie wintervuile, vettig geragde auto/patserbak/paupermobiel topic


walter

Aanbevolen berichten

Flink gewerkt. Worden uw tapijten trouwens niet snel vuil met zo'n oprit in dolomiet?

Neen, dat valt heel goed mee.

Waarschijnlijk ook omdat het parkgoud is, dus dat is zonder zand ertussen.

Enige nadeel: als ik de auto gewassen heb (oprit ligt licht onder helling naar straat toe) spoelt het zand en de aarde naar het einde van de oprit zoals je kan zien.

Moet ik dan altijd even wegspuiten wat niet altijd lukt. Dus 't stof en vuil van op 't straat en de auto blijft er wel tussen.

Nu, in m'n V70 heb ik beige tapijtjes, da's geen probleem. Maar in de 460 zijn dat anthraciete tapijtjes, en ook geen probleem. 't Enige is de kont van onze kater. En z'n poten. Als die op de auto springt, zie je wel een beige spoor en waar hij gezeten heeft zie je stofkringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was een smerige week: veel plakregen, restanten zout, veel modderwerven en veel modderbaantjes (w-vl :D)....

Thumb resize.

Thumb resize.

Heb een klein beetje vuil weggenomen om 't kleur te zoeken op de kofferklep :D

Aerodynamica (of 't gebrek aan) just bit your Vuilvo in the ass! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

we verstaan mekaar :D

Ik heb het vuilste deel van de week weinig rondgereden, maar heb nu toch alweer het niveau bereikt van m'n laatste foto's in dit topic een paar weken geleden. Lekker veel zout op de baan deze ochtend, en zo halfnat met de zon, ideaal om een gepekelde laag op te bouwen.

En toch zie je ze rijtje schuiven aan de carwash. Weggesmeten geld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begon de laatste dagen vooral schrik te krijgen dat de politie me ging tegen houden omdat mijn achterste plaat onleesbaar was geworden, en mijn voorste kapot :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

niks vetter dan een vuile achterkant met een blinkende nummerplaat en een vage veeg over de lichten! kamiong-style!

En zo echt een sfeertje van "ge moogt m'n nummerplaat lezen, 'k doe toch niks mis" :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid