Ga naar inhoud

Mercedes-Benz 200-300E (124)


Matteus

Aanbevolen berichten

Ondertussen de 260E es opgekuist en onderhoud gegeven en aan het klaarzetten voor verkoop. Moest iemand hier geinteresseerd zijn ( @CMon, @Krikkie, @benzfreak, @gewoon ik ), dan kan die wel voor een forumprijs weg. Anders gaat ie voor de volle prijs het interweb op. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat die rode manuele Sportline?

Mijn 260E staat al maanden in zijn garagebox, wordt ook tijd om daar eens wat mee te gaan doen. Ding start wel altijd on the button maar er durft we eens wat vocht in de verdelerkap kruipen wat rare bokkensprongen teweeg brengt na enkele kilometers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/8/2023 om 10:19, The Swede zei:

Ondertussen de 260E es opgekuist en onderhoud gegeven en aan het klaarzetten voor verkoop. Moest iemand hier geinteresseerd zijn ( @CMon, @Krikkie, @benzfreak, @gewoon ik ), dan kan die wel voor een forumprijs weg. Anders gaat ie voor de volle prijs het interweb op. 

Verdomme. Je doet me goesting krijgen. Was toevallig net je topic en foto's aant herbekijken op 124 club.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vandaag de 260E Sportline nog eens laten keuren, echt belachelijk weinig mee gereden voorbije jaar: 567km.

Maar van zodra je begint te rijden, is de liefde terug, wat blijven dit toch heerlijke kisten om mee te cruisen.

Dus ik kan er niet van scheiden, ook al heb ik er nog weinig functioneel nut aan.

Ga er eens werk van moeten maken om die wat liefde te geven maar dat zeg ik al jaren.

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's wel waar maar de complicatie is dat de M635CSi meestal wint als ze alletwee lieflijk naar mij kijken bij het openen van de garage 🙃

Dat gezegd zijnde, ik heb lang gedacht om een S124 300E-24 Sportline als daily te zoeken, gezien de praktische aard van zo'n beestje maar daar zou dan wel wat werk aan moeten gebeuren om die te preserveren voor alle weersomstandigheden (wat dan misschien ook zonde is) en met al die groene regelgeving tegenwoordig, is het toch wel enigszins ontmoedigend om nog die route te gaan.

In elk geval, dat zou de enige reden kunnen zijn om van mijn 260E afscheid te nemen.

aangepast door Stoffie
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 13/8/2023 om 21:14, benzfreak zei:

Verdomme. Je doet me goesting krijgen. Was toevallig net je topic en foto's aant herbekijken op 124 club.

@Stoffie, zijt gij w124fan daar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, The Swede zei:

@Stoffie, zijt gij w124fan daar?

@The Swede ik heb daar al heel lang een account maar moet zeggen dat het jaaaaaaaren geleden is dat ik nog eens ingelogd heb, laat staan een update heb gepost over mijn kist daar 🫣

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Stoffie zei:

1987 200D always rings a bell 😁

Haha ja. De auto waar het ooit allemaal mee begon. Is bijna 20 jaar in de familie ook…

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Euh, geen nieuws is goed nieuws?

Niet meer mee gereden sinds de keuring. Geen auto nodig voor dagelijks vervoer, staat kilometers van waar ik woon, het helpt allemaal niet.

Ik blijf verder dromen van een S124 300E-24 of 320 als daily but what are the odds in these sad times? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/11/2023 om 00:38, Stoffie zei:

Euh, geen nieuws is goed nieuws?

Niet meer mee gereden sinds de keuring. Geen auto nodig voor dagelijks vervoer, staat kilometers van waar ik woon, het helpt allemaal niet.

Ik blijf verder dromen van een S124 300E-24 of 320 als daily but what are the odds in these sad times? 

Kom op kom op, die auto verdiend beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/11/2023 om 00:38, Stoffie zei:

Euh, geen nieuws is goed nieuws?

Niet meer mee gereden sinds de keuring. Geen auto nodig voor dagelijks vervoer, staat kilometers van waar ik woon, het helpt allemaal niet.

Ik blijf verder dromen van een S124 300E-24 of 320 als daily but what are the odds in these sad times? 

Met een W124 320E kan ik u helpen, een S124 niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Na 6 weken weg thuis gekomen. Wou binnen parkeren om auto uit te laden (alzeker omdat het 00u45 was). 

BMW willen eerst buitenhalen omdat ik die sleutels op zak had. Brol Met Wielen, dus… noppes.

Sleutels van de 260E gezocht. 1 keer sleutel omdraaien, auto start zonder problemen… 

q.e.d. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
  • 3 weken later...

Dit weekend die 260E hier verder zitten afwerken en aan de dashboardverlichting begonnen (paar lampekes die niet meer gaan, bvb achter de ventilatieknoppen naast de roosters). :fp: 
Geduld en voorzichtigheid is een deugd. 

De lampekes zijn eruit. Nu nieuwe vinden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid