Populair bericht Tommie 10.472 Geplaatst: 22 januari Populair bericht Geplaatst: 22 januari Range van diegene waar ik momenteel een dag mee rijd. 11 1 Quote
Dawud 4.620 Geplaatst: 22 januari Geplaatst: 22 januari 30 minuten geleden, Tommie zei: Range van diegene waar ik momenteel een dag mee rijd. Sowieso mooie waardes, maar uw verbruik is altijd extreem laag door waar (en waarschijnlijk ook hoe) je rijdt. Zou leuk zijn mocht je wat begeleidende tekst erbij zetten. Quote
Tommie 10.472 Geplaatst: 22 januari Geplaatst: 22 januari Ik heb weinig meer info, is voor mij een gewone werkdag dus standaard secundair verkeer. En ja, ik rij zuinig, maar niet asportief. Maar eigenlijk hoef je geen perspectief te hebben om te zien dat dit zéér interessante waardes zijn. Quote
ir_fuel 58.432 Geplaatst: 22 januari Geplaatst: 22 januari 29 minutes ago, Tommie said: En ja, ik rij zuinig, maar niet asportief. Je kan daar niet anders rijden in uw omgeving. Dat is het mekka van de flitspaal en de trajectcontroles En is het dat niet is er gewoon het verkeer. 2 Quote
ir_fuel 58.432 Geplaatst: 22 januari Geplaatst: 22 januari 1 hour ago, Tommie said: Range van diegene waar ik momenteel een dag mee rijd. Los daarvan, die waarde heb ik zelfs nog nooit gezien bij 100% hier 6 Quote
Monterey Jack 6.513 Geplaatst: 22 januari Geplaatst: 22 januari Echt straffe cijfers. Zelfs al tel je bij @Tommie zijn verbruik nog 25% bij kom je nog op 600km range. Dat is tov de huidige 400 van bvb een i4 echt wel indrukwekkend, zeker als je er rekening mee houdt dat dit een SUV is. 1 Quote
Dawud 4.620 Geplaatst: 22 januari Geplaatst: 22 januari 28 minuten geleden, Monterey Jack zei: Echt straffe cijfers. Zelfs al tel je bij @Tommie zijn verbruik nog 25% bij kom je nog op 600km range. Dat is tov de huidige 400 van bvb een i4 echt wel indrukwekkend, zeker als je er rekening mee houdt dat dit een SUV is. De batterij van een ix3 is dan ook 1/3 groter dan de i4, dus echt immens indrukwekkend vind ik dat persoonlijk niet gewoon optimalisatie door een beter platform. 800v en een grotere, densere batterij is the way to go. Kan het enkel maar toejuichen. Quote
Roger 310 Geplaatst: 22 januari Geplaatst: 22 januari 59 minuten geleden, ir_fuel zei: Los daarvan, die waarde heb ik zelfs nog nooit gezien bij 100% hier Ik wou net hetzelfde posten Quote
BMWMB 12.408 Geplaatst: 23 januari Geplaatst: 23 januari Op 22/1/2026 om 10:17, Tommie zei: Range van diegene waar ik momenteel een dag mee rijd. Dit is een leuke evolutie! Zalig! Quote
Riskitalltowin 3.294 Geplaatst: 28 januari Geplaatst: 28 januari De offerte voor de BMW is binnen. Nu eens kijken wat Arval me zegt. Het is nog wel maar wat voorlopig gepuzzel. https://configure.bmw.be/nl_BE/configid/6np4idkb 4 Quote
Lotuzzz 17.095 Geplaatst: 28 januari Geplaatst: 28 januari Mja. Valt toch 'tegen' als je je aan een budget moet houden. Quote
Riskitalltowin 3.294 Geplaatst: 28 januari Geplaatst: 28 januari Ik zal het weten te zeggen als de offerte van Arval er is.. Quote
Ugeken 11.782 Geplaatst: 28 januari Geplaatst: 28 januari Op 22/1/2026 om 10:17, Tommie zei: Range van diegene waar ik momenteel een dag mee rijd. Ik had gisteren nog 170km met een laadpercentage van 50%… Quote
tuscani 11.813 Geplaatst: 28 januari Geplaatst: 28 januari Als we nog wat langer wachten, krijg je er misschien nog vanalles bij. 22kW lader en extra kleurtjes. 1 Quote
ex-Mooseman 14.651 Geplaatst: 28 januari Geplaatst: 28 januari 5 uren geleden, Lotuzzz zei: Mja. Valt toch 'tegen' als je je aan een budget moet houden. Valt toch mee… alles wat ik zou willen, zit er op Quote
ex-Mooseman 14.651 Geplaatst: 28 januari Geplaatst: 28 januari 5 uren geleden, Riskitalltowin zei: Ik zal het weten te zeggen als de offerte van Arval er is.. Geen myarval-toegang? Quote
Riskitalltowin 3.294 Geplaatst: 28 januari Geplaatst: 28 januari 11 minuten geleden, ex-Mooseman zei: Geen myarval-toegang? Neen, wij moeten onze offertes allemaal via onze Arval key-account indienen… Quote
tuscani 11.813 Geplaatst: 1 februari Geplaatst: 1 februari Hopla https://www.motor1.com/news/785914/bmw-ix3-price-increase/?fbclid=IwY2xjawPsKgpleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZA80MDk5NjI2MjMwODU2MDkAAR7mR_sIlMe8NCYBHF1oeGpMoF89KvY41F4SMuuvXlf_Hb-zSzE4lWQcghqTew_aem_bAeUHFa7YJ2wmNYcAWid9Q 2000€ erbij Quote
ex-Mooseman 14.651 Geplaatst: 2 februari Geplaatst: 2 februari Op 28/1/2026 om 22:57, Riskitalltowin zei: Neen, wij moeten onze offertes allemaal via onze Arval key-account indienen… Aan looptijd en max. kilometers kan ik niks veranderen. Maar dit zou jouw configuratie moeten zijn, als ik die door MyArval trek. Quote
Riskitalltowin 3.294 Geplaatst: 2 februari Geplaatst: 2 februari Juist boven budget, maar we krijgen nog 2% extra korting en zit op 48 maanden en slechts 120.000km. Dus afwachten Quote
Riskitalltowin 3.294 Geplaatst: 3 februari Geplaatst: 3 februari Auto zit binnen budget maar Tom mag deelnemen in de vreugde over de blauwe remklauwen die momenteel afgekeurd zijn 1 Quote
Tommie 10.472 Geplaatst: 3 februari Geplaatst: 3 februari Motto van je werkgever aanpassen! ’Goei trengs, blauw frengs!’ 3 Quote
Challazer 4.469 Geplaatst: 4 februari Geplaatst: 4 februari Mijn schoonbroer heeft eentje besteld en zou in Juni geleverd worden. Gezien de enorme verkoop ervan ben ik benieuwd of ie telefoon gaat krijgen dat het later gaat zijn Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.