Mazdastruction 4.276 Geplaatst: 5 januari Geplaatst: 5 januari Op 4/1/2026 om 10:51, ir_fuel zei: Dat wordt pas verplicht van aan te bieden vanaf dit jaar, dus nee, je kan dus niet net zoals jij doet een mobiliteitsbudget kiezen .... Uitgesteld voor bedrijven met minder dan 50 werknemers tot 01/01/2028. Dus nog steeds voor weinig mensen beschikbaar... 20 uren geleden, Tjeu zei: Dat is nu zowat 20 jaar dat een mens bijna geen forum kan volgen of iets posten zonder dat jij je snater er tussen moet slaan. Stukken uit context trekken, half lezen, er dingen bij trekken die er niets mee te maken hebben, maar vooral gewone gesprekken verkakken en er polariserende zaag- en zeiktopics van maken. Gelijk in welk topic, bij zowat gelijk wie moet je perce een zure saus op gaan gooien. Anderen kleiner proberen maken om zelf groter te lijken. Forumers in stigmatiserend hoekjes duwen en discussies op de spits drijven. Al twintig jaar ben je zowaar de grootste online lul die ik ken. Met voorsprong. En dat is dan ook de enige reden waarom ik hier regelmatig verdwijn. Hij reageert op uitspraken die niet kloppen. Ik vind dat net waardevol op een forum... Hij speelt niet op de man zoals jij hier doet. 3 Quote
tuscani 11.812 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari Ik dacht hier ergens te lezen, dat er een paar modellen rond gaan van garage tot garage. En krijg deze morgen toevallig een bericht op fb, dat de IX3 dit weekend te bezichtigen is bij Meerschman in Aalst. Zondagnamiddag ga ik hem toch eens gaan bekijken. Hoe meer foto's ik zie, hoe meer hij groeit. Quote
kwiekie 3.020 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari Lijkt een hele goeie wagen te zijn volgens de reviews. Maar 'uniek' ga je niet zijn natuurlijk met zo eentje. Quote
ex-Mooseman 14.650 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari Zowat alle reviews die ik gelezen heb, zijn uitermate lovend. Voorlopig gaat het vooral over korte kennismakingstesten, en nog geen lange duurtesten. Er staat dit weekend trouwens ook een bij Dejonckheere in Roeselare, dacht ik. Misschien ga ik ook wel eens kijken. Quote
Liquid Li0n 982 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari (aangepast) 35 minuten geleden, kwiekie zei: Lijkt een hele goeie wagen te zijn volgens de reviews. Maar 'uniek' ga je niet zijn natuurlijk met zo eentje. het wordt de volgende X5 45e/50e denk ik ook. 23 minuten geleden, ex-Mooseman zei: Zowat alle reviews die ik gelezen heb, zijn uitermate lovend. Voorlopig gaat het vooral over korte kennismakingstesten, en nog geen lange duurtesten. Er staat dit weekend trouwens ook een bij Dejonckheere in Roeselare, dacht ik. Misschien ga ik ook wel eens kijken. zal ook wel op het autosalon staan neem ik aan. ben wel eens benieuwd 8 januari aangepast door Liquid Li0n Quote
-Fred- 829 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari (aangepast) Met de huidige x3/ ix3 ben je anders ook niet echt uniek Vorige week nog een ix3 zien staan in St-Tropez volledig in camouflage. 8 januari aangepast door -Fred- Quote
Tommie 10.472 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari Om een idee te geven, wij hebben al 50% van ons volledig 2026 quota verkocht voor iemand die wagen al echt gezien of gereden heeft. Staat elke dag volk voor binnen. En dan moet de instapversie nog komen. Quote
Dawud 4.619 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari 39 minuten geleden, -Fred- zei: De kracht van youtube en influencers Deels, maar het is gewoon een evolutie waar vele op zitten te wachten. Range en sneller laden lijkt me in de praktijk toch op nummer 1 te staan bij diegene die overschakelen van hun (lease) dieselstoof. Is meestal het enigste negatieve punt dat ik telkens hoor. Dat in een premium package met voldoende binnenruimte aan geen zotte prijs, verbaasd me niets dat dat zo een success is en zal zijn. De Mercedes CLA beloofde een paar maand geleden ook een gelijkaardige inovatie, kreeg ook veel tractie hiervoor, maar is volgens mij te klein en de marketing erover is daar om één of andere manier ook gestopt. Hoe zit het met de verkoop daarvan @William Blake ? 1 Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari 59 minuten geleden, Tommie zei: voor iemand die wagen al echt gezien of gereden heeft. Kan enkel tegenslagen dan 1 Quote
tuscani 11.812 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari 56 minuten geleden, -Fred- zei: De kracht van youtube en influencers En ook omdat hij "meevalt" van prijs. Ik kom rond de 80K uit, naar mijn gedacht. Als je weet dat de Y indertijd 74K was (net zoals de 2dehandse Q7), zit je goed in de prijsklasse van een "gewone" zelfstandige. Zonder naar de ceo's en dergelijke te kijken bedoel ik, die vlot rond de 100K gaan shoppen. Quote
ir_fuel 58.424 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari 43 minutes ago, Dawud said: De Mercedes CLA Wat is me dat geworden zeg. 1 Quote
abtler 4.525 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari 2 uren geleden, Tommie zei: Om een idee te geven, wij hebben al 50% van ons volledig 2026 quota verkocht voor iemand die wagen al echt gezien of gereden heeft. Staat elke dag volk voor binnen. En dan moet de instapversie nog komen. Mijn collega kreeg net te horen, dat er een aantal zijn gekocht en hij de zijne vermoedelijk april zou krijgen. Dat moet dan neem ik aan bij de eersten zijn die uitgeleverd worden of niet ? Quote
Tommie 10.472 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari 30 minuten geleden, abtler zei: Mijn collega kreeg net te horen, dat er een aantal zijn gekocht en hij de zijne vermoedelijk april zou krijgen. Dat moet dan neem ik aan bij de eersten zijn die uitgeleverd worden of niet ? Quasi onmogelijk. Maar ik weet dat er foute levertermijnen gecommuniceerd worden. Mei/juni is realitstischer. Quote
BMWMB 12.407 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari 1 uur terug, ir_fuel zei: Wat is me dat geworden zeg. Blijft de vorm van een pissebed hebben. Veel minder knap dan de vorige generatie. Quote
Liquid Li0n 982 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari is tegenwoordig met vele auto's precies. De vorige waren altijd mooier Nieuwe en oude 5 serie Nieuwe en oude X3 Nieuwe en oude A6 enz Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari 33 minuten geleden, Liquid Li0n zei: is tegenwoordig met vele auto's precies. De vorige waren altijd mooier Nieuwe en oude 5 serie Nieuwe en oude X3 Nieuwe en oude A6 enz Is altijd al geweest toch. Je moet wennen. Van E39 naar E60 naar F10 etc. 4 Quote
Ceke 2.733 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari 12 minuten geleden, Polygoon zei: Is altijd al geweest toch. Je moet wennen. Van E39 naar E60 naar F10 etc. Ik heb de F10 altijd super knap gevonden 1 Quote
William Blake 2.844 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari 4 uren geleden, Dawud zei: Deels, maar het is gewoon een evolutie waar vele op zitten te wachten. Range en sneller laden lijkt me in de praktijk toch op nummer 1 te staan bij diegene die overschakelen van hun (lease) dieselstoof. Is meestal het enigste negatieve punt dat ik telkens hoor. Dat in een premium package met voldoende binnenruimte aan geen zotte prijs, verbaasd me niets dat dat zo een success is en zal zijn. De Mercedes CLA beloofde een paar maand geleden ook een gelijkaardige inovatie, kreeg ook veel tractie hiervoor, maar is volgens mij te klein en de marketing erover is daar om één of andere manier ook gestopt. Hoe zit het met de verkoop daarvan @William Blake ? verkoopt best goed, uiteraard 95% big-fleet Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari 4 minuten geleden, William Blake zei: verkoopt best goed, uiteraard 95% big-fleet Is er sprake van om die in SB uit te brengen? Quote
Parsifal 4.586 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari 5 minuten geleden, Polygoon zei: Is er sprake van om die in SB uit te brengen? Die is al uit in SB hé.... 2 Quote
BMWMB 12.407 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari Bij elektrische auto's merk je dat ze hoger worden, omdat die dikke batterij in dat chassis moet. Bij een SUV kan je dat beter wegwerken, maar bij een lage auto is dat moeilijker. Je merkt dat aan bijvoorbeeld de VW ID7, de A6 etron, de R5, deze CLA en alle lage EQ-modellen. Je zit ook gewoon hoger van de grond. Quote
ir_fuel 58.424 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari 3 hours ago, Polygoon said: Is altijd al geweest toch. Je moet wennen. Van E39 naar E60 naar F10 etc. Die nieuwe CLA is echt lelijk. De achterlichten trekken op niks, en de hele kerstboom vooraan doet de verlichte nieren van een BMW klassevol lijken. 4 1 Quote
Lotuzzz 17.094 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari 4 uren geleden, BMWMB zei: Bij elektrische auto's merk je dat ze hoger worden, omdat die dikke batterij in dat chassis moet. Bij een SUV kan je dat beter wegwerken, maar bij een lage auto is dat moeilijker. Je merkt dat aan bijvoorbeeld de VW ID7, de A6 etron, de R5, deze CLA en alle lage EQ-modellen. Je zit ook gewoon hoger van de grond. Klopt. Zelfs aan de i4 zie je het een beetje. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.