Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
5 minuten geleden, Challazer zei:

Mijn schoonbroer heeft eentje besteld en zou in Juni geleverd worden. Gezien de enorme verkoop ervan ben ik benieuwd of ie telefoon gaat krijgen dat het later gaat zijn 🤔

We regelen zelf wanneer welke wagen in productie gaat, vast quota van x wagens per maand. Dus ik zou theoretisch gezien een heel goede klant die vandaag bestelt sneller kunnen bedienen dan eentje die al een maand geleden besteld is.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
16 uren geleden, Tommie zei:

Motto van je werkgever aanpassen!

’Goei trengs, blauw frengs!’

Lach er maar mee, de situatie is geescaleerd en aan het management voorgelegd of dat blauw wel gepast. Dus als ik morgen een full-loaded iX3 vraag zonder M-Packet of M-Sportpacket 🤣

Voor de medelezers het gaat over dit stukje blauw:

image.jpeg.fca16a7110c3f67e29d3aff56434d507.jpeg

• Grappig 5
Geplaatst:

Auto kan door zijn klanten waarschijnlijk als "te duur" gepercipieerd worden door de gekleurde remklauwen. :fp:

• Grappig 2
Geplaatst:
45 minuten geleden, Riskitalltowin zei:

Lach er maar mee, de situatie is geescaleerd en aan het management voorgelegd of dat blauw wel gepast. Dus als ik morgen een full-loaded iX3 vraag zonder M-Packet of M-Sportpacket 🤣

image.thumb.png.6ac960a2253bad66cd8d04beaed1231a.png

Geplaatst:
1 uur geleden, Riskitalltowin zei:

over fully loaded gesproken...ik had er ook eens eentje geconfigureerd. Zit over de 80 000 euro!! maar ik kan nergens zetelventilatie noch zetel massage vinden bij de opties?

Ook een soft close van de deuren zie ik nergens...?

Geplaatst:
13 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

over fully loaded gesproken...ik had er ook eens eentje geconfigureerd. Zit over de 80 000 euro!! maar ik kan nergens zetelventilatie noch zetel massage vinden bij de opties?

Ook een soft close van de deuren zie ik nergens...?

Zetelventilatie wordt niet aangeboden.

Soft Close wordt niet aangeboden (heeft ook nooit bestaan op X3/iX3, bestaat zelfs niet meer op 5 Reeks).

Massage zit in de M Sportstoelen en Multifunctionele stoelen.

• Verdrietig 1
Geplaatst:

toch straf, een auto in dit segment zonder zetelventilatie. En dat een verwarmd stuur een optie is vind ik ook al zo raar. Kijken die dan niet naar Amerikaanse of Aziatische concurrentie bij een marktonderzoek?

Geplaatst:
9 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

toch straf, een auto in dit segment zonder zetelventilatie. En dat een verwarmd stuur een optie is vind ik ook al zo raar. Kijken die dan niet naar Amerikaanse of Aziatische concurrentie bij een marktonderzoek?

Je kan dat nu in élk topic komen herhalen, maar je hebt vooral een gesprek met jezelf vrees ik. Misschien eens met de iX3 komen rijden en dan kijken of een Amerikaan met zetelventilatie een betere wagen(!) is?

Zetelventilatie staat in mijn wagen zelfs in de zomer quasi niet op. Je klimatiseert een EV en op een dikke 5 minuten is die vanbinnen op aangename temperatuur.

• Vind ik leuk 1
  • Thanks Friendly 1
Geplaatst:
11 minuten geleden, Tommie zei:

Zetelventilatie staat in mijn wagen zelfs in de zomer quasi niet op. Je klimatiseert een EV en op een dikke 5 minuten is die vanbinnen op aangename temperatuur.

Allemaal goed en wel maar bij 35°C helpt dat niet meer. Zetelventilatie is een leuke optie :inlove:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
1 minuut geleden, dragonfly zei:

Allemaal goed en wel maar bij 35°C helpt dat niet meer.

Heh?

Geplaatst:
4 uren geleden, Goesting zei:

Auto kan door zijn klanten waarschijnlijk als "te duur" gepercipieerd worden door de gekleurde remklauwen. :fp:

Dilbert_(character).png

Geplaatst:
3 minuten geleden, dragonfly zei:

Allemaal goed en wel maar bij 35°C helpt dat niet meer. Zetelventilatie is een leuke optie :inlove:

Wat? Tuurlijk wel! Perfect zelfs.

Geplaatst:

ik moet toegeven dat ik de zetelventilatie uren aan laat staan tijdens een rit en een zetelverwarming me na 2 minuten al te heet wordt. Dus ik zou eerder ventilatie ipv verwarming kiezen.

Geplaatst:
15 minuten geleden, Tommie zei:

Uw stoelen klimatiseren toch niet? Op mijn 3 had ik dat anders wel graag gehad. In de zomer was dat toch frequent een zweterig gevoel en stoorde me wel. Benieuwd of dat dat nu met het geperforeerd leder beter is. Op mijn ID7 stond dat wel aangevinkt alleszins. 

Maar los daarvan denk ik dat @Liquid Li0n zijn idee van luxe afgestemd op prijs moet herbekijken voor het premium segment. Daar lijken de specialere dingen voor de nog duurdere auto’s weggelegd te zijn, bij non premium merken ga je dat wel vinden bij auto’s van 80k

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

@Tommie ik was te snel met enkel te denken aan Amerikaanse en Aziatische auto's. Ook vanwege het feit dat de Mercedes GLC dat wel allemaal heeft, en het is zijn directe Europese premium concurrent.

Geplaatst:
21 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

@Tommie ik was te snel met enkel te denken aan Amerikaanse en Aziatische auto's. Ook vanwege het feit dat de Mercedes GLC dat wel allemaal heeft, en het is zijn directe Europese premium concurrent.

Ik sta er dagelijks in, wij krijgen zowat 0 vraag naar zetelventilatie op die wagen...

• Whut?! 1
Geplaatst:

Het probleem van de blauwe remklauwen lijkt opgelost, dus nu wachten op de aangepaste lease-offerte om het budget te vervolledigen..

Configurator 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
1 uur terug, Tommie zei:

Ik sta er dagelijks in, wij krijgen zowat 0 vraag naar zetelventilatie op die wagen...

Dat verwondert me wel. 

Geplaatst:
2 uren geleden, Dawud zei:

Uw stoelen klimatiseren toch niet? Op mijn 3 had ik dat anders wel graag gehad. In de zomer was dat toch frequent een zweterig gevoel en stoorde me wel. 

Sensatec zeker 🥲

Geplaatst:
27 minuten geleden, Lotuzzz zei:

Sensatec zeker 🥲

Idd. Ik kon er niet meer opkomen hoe dat heette, dus er niet bijgezet :). Het stoorde me zo mateloos (ik zweet wel zeer snel) dat ik de volgende terug gewoon stof zou nemen (sensatec was een optie en ik had ervoor nog geen ervaring ermee). Naast een zweetreet in de zomer vond ik dat ook een harde stof. Bij de I5 is het wel zeer zacht en geperforeerd dus ben benieuwd voor de zomer

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

T is ook geen Sensatec maar ‘veganza’ tegenwoordig 

Geplaatst:
5 hours ago, dragonfly said:

Allemaal goed en wel maar bij 35°C helpt dat niet meer.

Jawel maar je moet dat spel dan wel zeker 20 minuten op voorhand aanzetten. Op een paar minuten krijg je dat interieur idd niet gekoeld. Enfin het interieur wel, maar alle "vaste massa" die hitte heeft opgeslorpt, dat duurt wel even.

Geplaatst:
5 hours ago, Tommie said:

Ik zou het gepakt hebben maar het was destijds enkel te krijgen op die standaard bompa stoelen, dus maar niet gedaan :D 

• Omhelzing 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid