Ga naar inhoud

Opel lovers


TCT

Aanbevolen berichten

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Opel Klassiek brengt een bezoekje aan de Classic Workshop in Rüsselsheim.

http://www.opelklassiek.be/musea/opel-classic-workshop/

Een beetje aan het spelen geweest met de opmaak omdat ik geen oplijsting wou van foto's.
Probeerseltje, niet al te content van, ma bon... best te bekijken op PC, mobiel is het helemaal een zootje.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Buick krijgt Opel met een andere badge. Waarom niet andersom?

received_10153839482931935.jpeg

Linkse is de Mokka natuurlijk. Maar die ander zien er toch ook heel Opelachtig uit.

Nuja, er komen wel grotere suvs in het gamma tegen 2019.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over badgeswitchen gesproken. De nieuwe Meriva en Zafira gaan Peugeots met een andere snuit worden... :noparty:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog wat nieuws,

De Ampera-E heeft de i3 als voorbeeld genomen en is zodanig ontwikkelt dat de i3 op elk gebied overtroffen gaat worden.

En de nieuwe Insignia gaat een bom worden, knap exterieur en next level interieurniveau. Zelf gezien, durf hem zelfs gerust op Audiniveau zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaja, blabla. :-) Ze zeiden dat van de huidige ook. En van de vorige topmodellen. Never been, never will.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf grif toegeven dat Opel dat niveau niet heeft gehaald. Maar ik ben toch zeer optimistisch voor de toekomst. Neumann & co doen dat goed. Na de hel van Lopez, het dal waar ze zo goed als failliet en verkocht waren, gaan ze sinds de Insignia enkel maar in stijgende lijn. Step by step al 117 jaar.

#fanboy 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opel blijft de discount-Duitser. En ik durf in te schatten dat ze dat graag willen blijven: de "premium" segmenten zijn overbevolkt en Opel zal nooit de naam/faam hebben om daarmee te concurreren. Ze zijn net goed in hun kleine modelletjes die 10% minder kosten dan een vergelijkbare (en mogelijks kariger uitgeruste) VW-pendanten. En met de Insignia hebben ze een model gemaakt dat 't goed gedaan heeft in leasing, deels door z'n looks en deels door de enorme discounts die ze er op gaven. That's all. Hoe wil je in godsnaam concurreren met de Audi A4, de BMW '3 en de Benz C als je je moet behelpen met een duf FWD-platform en zielloze motoren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De drie groten moeten ze dan ook niet beconcurreren van mij. Maar juist daaronder den eerste zijn, dat gaat lukken, ben ik zeker van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marketing boys & girls geloven hun eigen fabeltjes. Tijdje terug naar een B2B-demo geweest van de Giulia, daar beweerden ze ook hoog bij laag dat die beter dan BMW en op niveau Audi zat qua materialen en afwerking binnenin. Njah. 't Is geen brakbak, neen, maar op niveau Audi? Komaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei TCT:

De drie groten moeten ze dan ook niet beconcurreren van mij. Maar juist daaronder den eerste zijn, dat gaat lukken, ben ik zeker van...

In verkoopcijfers lukt dat alvast nooit. Volkswagen verkoopt een pak meer. En inzake kwaliteit: VW levert betere producten met minstens gelijkaardige prijs/kwaliteit, zoniet beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid