Ga naar inhoud

Opel lovers


TCT

Aanbevolen berichten

Vooral geen Duitsers, ook. Allez, toch niet officieel.

Opel speelt op dat niveau, ja. En zit daar op z'n plaats, if you ask me. Maar bon: veel liever een Superb dan een Insignia, ikke. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind mijn opel wel een goede auto. Alles is goed genoeg, ook het interieur, maar zeggen dat het in de buurt komt van een audi klopt gewoon niet. Ik vind vooral dat hij zachter en makkelijker rijdt dan andere auto's in zijn klasse. Je voelt dat hij een cdv heeft bv waardoor je amper iets mis kan doen bij het koppelen. Hij geeft ook automatisch gas bij bij het ontkoppelen wat nog helpt.

Als liefhebber zegt het mij niet veel, maar als consument met een doorsnee budget die een auto zoekt: prima optie.

BMW en Audi zijn niet dat soort merken, dat is voor mensen die meer dan gemiddeld aan een auto willen geven en iets moois willen, of leaserijders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

True, ik heb nergens gezegd dat dat altijd gore meuk is. Voor de doorsnee auto-gebruiker is dat soms een aanvaardbare keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei gTa:

Opel speelt op dat niveau, ja. En zit daar op z'n plaats, if you ask me. Maar bon: veel liever een Superb dan een Insignia, ikke. :D

Superb is ook een fantastische auto.

Corsa of Fabia is al moeilijker.

Ik vind dat je bij skoda's vanbinnen wel het budgetgehalte ziet, meer dan bij Opel. Je hebt dat minimalistische design van de vw-groep, maar als je dat dan in goedkoop ipv duur plastiek maakt ziet het er ineens veel goedkoper uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, niks over geschreven. Ik heb een genuanceerde mening over de auto, maar blijft super dat er een rwd Alfa is, terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei gTa:

Nee, niks over geschreven. Ik heb een genuanceerde mening over de auto, maar blijft super dat er een rwd Alfa is, terug.

Alleen...

Waar zit dat RWD-fun-knopje toch in godsnaam? :lol:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-9-2016 om 00:28 zei TCT:

De drie groten moeten ze dan ook niet beconcurreren van mij. Maar juist daaronder den eerste zijn, dat gaat lukken, ben ik zeker van...

@gTa

Toevallig juist op FB zien voorbij komen...

http://m.autozeitung.de/auto-vergleichstest/opel-astra-1-6-biturbo-cdti-bmw-118d-mercedes-a-220-d

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze scoren wel vaker goed in tests met modellen die hun core business zijn. Prijs/kwaliteit zit vaak op hetzelfde niveau of beter als b.v. de kleinste modellen van de premium-merken. Het zou maar erg zijn mochten ze in zo'n tests zelfs al geen vuist kunnen maken, hé. :lol:  Zeker als prijs echt meespeelt (en basis Benzjes of BMWtjes zijn doorgaans zeer duur voor wat je krijgt).

We hadden het echter over de modellen in hogere segmenten, voor zover ik me herinner. En daar sprak ik toen ook over. En 1 test, of zelfs 10: een spreekwoord met zwaluw en lente erin komt bij me op. ;-)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-9-2016 om 00:28 zei TCT:

De drie groten moeten ze dan ook niet beconcurreren van mij. Maar juist daaronder den eerste zijn, dat gaat lukken, ben ik zeker van...

Ela, laat Volvo eens gerust!!!

 

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid