Ga naar inhoud

Opel lovers


TCT

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Opel heeft vandaag de Crossland X voorgesteld, op basis van de Peugeot 2008, als opvolger van de Meriva 

Volgend jaar komen er dan 7 nieuwe modellen

-Crossland X.

-Zafira SUV op basis van de peugeot 3008, naast de gewone Zafira.

-Vivaro, ook op basis van Peugeot.

-Insignia 4 deurs coupé, tourer en country tourer (of SUV).

-Ampera E.

Vooral benieuwd naar de laatse 2.

Samenwerking Opel en Peugeot is ondertussen al gedaan, maar dit was nog gemeenschappelijk ontwikkeld dus krijgen we nog door onze strot geramd.

Zorgt er wel voor dat de Insignia net dat tikje hoger gepositioneerd zal staan en de Ampera E is momenteel de 'meest belovende' stadselentrieker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog hoger, amai. Straks onttroont die verduivelde Insignia zelfs de S-klasse.

:D

"Door onze strot geramd krijgen", 't is nu niet dat Opel zo'n kwalitatiever of "betere" autoconstructeur was dan Peugeot, toch? 't Is dan ook niet zo dat alle producten die nog uit de samenwerking stammen, plots zoveel slechter dan de vorige zullen zijn. Opel is al decennia lang ergens de bodem qua Europese automobielproducten op het vlak van design; status, rijplezier en technische vooruitstrevendheid. Niet slecht, maar niks meer. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is - vrees ik - ongeveer hoe iedereen, m.u.v. de merkadepten, er over denken, gewoon omdat dat ongeveer de realiteit is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die groep merkadepten is énorm en ook trouw. Ook al hebben ze de put van de jaren '90 meegemaakt. Allemaal onwetenden en nitwits?

De pers is tegenwoordig toch ook meer dan positief te noemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch niet gezegd dat het brol is? Het is JIJ die deed alsof Opel-producten die uit een coöp met Peugeot stammen, nu nog "door jullie strot geramd worden" alsof het brol is. Terwijl dat merken zijn die mooi op eenzelfde niveau staan qua producten, kwaliteit, positionering e.d. Jij doet alsof een "Peugeot-Opel" brol is en een "Opel" an sich dus zo veel beter zou zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het niet voor rebadgen. huidige chevrolet/daewoo derivaten vind ik ook maar niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is dat of zelf ontwikkelen, wat uw favo merk mogelijks in nog zoveel slechtere papieren zou hebben kunnen brengen dat het risico loopt van niet meer te bestaan. Wat wil je nu? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 7-11-2016 om 17:51 zei TCT:

Opel heeft vandaag de Crossland X voorgesteld, op basis van de Peugeot 2008, als opvolger van de Meriva 

Volgend jaar komen er dan 7 nieuwe modellen

-Crossland X.

-Zafira SUV op basis van de peugeot 3008, naast de gewone Zafira.

-Vivaro, ook op basis van Peugeot.

-Insignia 4 deurs coupé, tourer en country tourer (of SUV).

-Ampera E.

Vooral benieuwd naar de laatse 2.

Samenwerking Opel en Peugeot is ondertussen al gedaan, maar dit was nog gemeenschappelijk ontwikkeld dus krijgen we nog door onze strot geramd.

Zorgt er wel voor dat de Insignia net dat tikje hoger gepositioneerd zal staan en de Ampera E is momenteel de 'meest belovende' stadselentrieker.

Zafira suv = Grandland X

Link naar reactie
Delen op andere sites

De geruchten blijven dat er in 2019 een 7-zits suv komt. De productie van een nieuwe GT lijkt helaas van de baan.

Grote suv zou mogelijks wel een opvolger kunnen zijn voor mijne Zaffer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n scores zijn typisch als prijs voor een (groot) deel mee in rekening wordt gebracht. Prijs/kwaliteitsverhouding van b.v. een Duster is ook beter dan die van een Mulsanne. Of de Duster de betere auto is, daarentegen...

Voor het overgrote deel van de mensen is 10k extra dokken voor een 118d het absoluut niet waard en is de Astra de betere keuze inzake transportmiddel. De test is dan ook correct, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-9-2016 om 22:31 zei TCT:

Nog wat nieuws,

De Ampera-E heeft de i3 als voorbeeld genomen en is zodanig ontwikkelt dat de i3 op elk gebied overtroffen gaat worden.

En de nieuwe Insignia gaat een bom worden, knap exterieur en next level interieurniveau. Zelf gezien, durf hem zelfs gerust op Audiniveau zetten.

http://www.autobild.de/artikel/opel-insignia-ii-2016-vorstellung-und-fahrbericht-6947413.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ze ogen mooi gespierd en massief, knap!

Enkel die sierlijn van de Sports tourer kan me niet overtuigen, de uitlaten dan weer wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid