Gast wooter Geplaatst: 24 januari 2018 Geplaatst: 24 januari 2018 Met AP houdt hij meer afstand dan dat ik zelf vroeger afstand hield, en hij remt netjes. Ik denk dat ik netto veiliger af ben nu dan vroeger aan 160 bumperklevend. En ik ben meer relax. Quote
saabi 4.093 Geplaatst: 24 januari 2018 Geplaatst: 24 januari 2018 Je moet uw vroegere rijstijl niet tot de standaard rijstijl van de huidige medeweggebruiker verheven hé. Zo kan je alles natuurlijk altijd een uitleg geven 1 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 24 januari 2018 Geplaatst: 24 januari 2018 Just now, saabi said: Je moet uw vroegere rijstijl niet tot de standaard rijstijl van de huidige medeweggebruiker verheven hé. Zo kan je alles natuurlijk altijd ene uitleg geven Ik zie elke dag de standaard rijstijl rondom me. Neem maar van me aan dat het goed komt met mijn Tesla :). Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 24 januari 2018 Geplaatst: 24 januari 2018 Ik dacht nochtans eens gelezen te hebben dat je al eens (kort) in slaap was gevallen met AP op, Wooter. [emoji848] Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 24 januari 2018 Geplaatst: 24 januari 2018 17 minuten geleden, wooter zei: Ik zie elke dag de standaard rijstijl rondom me. Neem maar van me aan dat het goed komt met mijn Tesla :). Rondkijkend naar de standaard rijstijl, komt het mij ook goed. Ik lees dit als: ik heb AP nodig anders ben ik een (nog) groter gevaar op de weg 1 Quote
Tommie 10.464 Geplaatst: 24 januari 2018 Geplaatst: 24 januari 2018 Dit topic moet in brant gestoken worden. 3 2 Quote
Gast wooter Geplaatst: 24 januari 2018 Geplaatst: 24 januari 2018 13 minutes ago, manneke said: Ik dacht nochtans eens gelezen te hebben dat je al eens (kort) in slaap was gevallen met AP op, Wooter. En wat had dat gegeven zonder AP? Een artikel in de krant volgens mij, minimum. Quote
Gast wooter Geplaatst: 24 januari 2018 Geplaatst: 24 januari 2018 11 minutes ago, Jokke_vlo said: Rondkijkend naar de standaard rijstijl, komt het mij ook goed. Ik lees dit als: ik heb AP nodig anders ben ik een (nog) groter gevaar op de weg Die rijstijl om doorheen al slingerend doorheen de file 20 minuten te winnen? Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 24 januari 2018 Geplaatst: 24 januari 2018 En wat had dat gegeven zonder AP? Een artikel in de krant volgens mij, minimum.[emoji23][emoji23][emoji23] niet te schatten jij Quote
de messias 884 Geplaatst: 24 januari 2018 Geplaatst: 24 januari 2018 10 minuten geleden, wooter zei: En wat had dat gegeven zonder AP? Een artikel in de krant volgens mij, minimum. BS en dat weet je toch zelf ook. Als je met een niet-AP auto onderweg bent en je begint te knikkebollen, zet je je gewoon aan de kant. Ik kan begrijpen dat die verleiding groter is om dat niet te doen als je zoals jij erop vertrouwt dat die technologie feilloos werkt. Quote
Gast wooter Geplaatst: 24 januari 2018 Geplaatst: 24 januari 2018 BS en dat weet je toch zelf ook. Als je met een niet-AP auto onderweg bent en je begint te knikkebollen, zet je je gewoon aan de kant. Ik kan begrijpen dat die verleiding groter is om dat niet te doen als je zoals jij erop vertrouwt dat die technologie feilloos werkt.En hoeveel mensen zetten zich zonder AP niet aan de kant? Makkelijk een paar per week die daarna het decor in zitten.Ach schei uit. Ik ga en moet hier niet AP verdedigen. Als het je niet aanstaat, blijf dan weg uit dit topic. Quote
Gast wooter Geplaatst: 24 januari 2018 Geplaatst: 24 januari 2018 Ik denk dat dit het enige Lovers topic is waar er zoveel Haters zitten. Quote
de messias 884 Geplaatst: 24 januari 2018 Geplaatst: 24 januari 2018 Tesla fanboy 'haters' =/= Tesla haters. Denk dat iedere autoliefhebber wel enigszins geïntrigeerd is door die technologie en het potentieel ervan. 1 Quote
saabi 4.093 Geplaatst: 24 januari 2018 Geplaatst: 24 januari 2018 Wat ik hier leer is dat je de capaciteit om te rijden afleert door te rijden op AP, wat niet meer dan logisch is. Practice makes perfect. Als je gedreven aan het autorijden bent heb je geen tijd om in slaap te vallen, ik ben alvast nooit in slaap gevallen tijdens het rijden. 't is dan ook een passie, en tijdens de sex val je toch ook niet in slaap (mijn vrouw heeft geen AP;-) ) en zoals ik al zoveel gezegd heb, ik heb op zich niets tegen Tesla, neh.... Quote
Tjeu 4.022 Geplaatst: 24 januari 2018 Geplaatst: 24 januari 2018 33 minuten geleden, de messias zei: Tesla fanboy 'haters' =/= Tesla haters. Denk dat iedere autoliefhebber wel enigszins geïntrigeerd is door die technologie en het potentieel ervan. Ik vind het alvast enorm boeiend. Zelf al neemt het iets weg wat ik enorm graag doe : zelf rijden. En ik geloof ook dat het het verkeer veiliger zal maken, maar de weg die afgelegd moet worden is echt wel nog enorm. En zolang er over de verschillende constructeurs geen afspraken komen en ze niet allemaal eenzelfde communicatie uit gaan sturen en de wagen aan het IOT gaan hangen, zal de verkeersveiligheid er nog zo snel niet mee vooruit gaan. Pas wanneer een AP weet wat alle voertuigen voor zich aan het doen zijn, zal hij uitmuntend kunnen anticiperen. En als ze dan ook nog eens alle andere info delen, van wat ze waarnemen, dan kan het nog een stuk veiliger. Zo kunnen ze dan ook bijvoorbeeld waarnemen als een -om maar iets te zeggen- paard (dat dus niet met internet verbonden is) uit de wei ontsnapt is en in de richting van de weg loopt. Als alle voorgangers datzelfde object dichter zien komen, dan kunnen de achterliggende wagens berekenen of het de rijweg zal bereiken en of er geremd moet worden om een aanrijding te vermijden. Dan wordt het echt super interessant. En dat zal sowieso komen, al zal het toch snel nog een jaar of 30 duren alvorens we zo ver zijn. Maar dat is dus wel nog voor de helft van het forum weggelegd. 20 minuten geleden, saabi zei: Wat ik hier leer is dat je de capaciteit om te rijden afleert door te rijden op AP, wat niet meer dan logisch is. Practice makes perfect. Als je gedreven aan het autorijden bent heb je geen tijd om in slaap te vallen, ik ben alvast nooit in slaap gevallen tijdens het rijden. 't is dan ook een passie, en tijdens de sex val je toch ook niet in slaap (mijn vrouw heeft geen AP;-) ) en zoals ik al zoveel gezegd heb, ik heb op zich niets tegen Tesla, neh.... Soms ben je gewoon echt moe ok?! (+/-6 keer gehad, steeds met dezelfde, en neen het was mijn vrouw niet, is van ver ervoor) Quote
Gast wooter Geplaatst: 24 januari 2018 Geplaatst: 24 januari 2018 TJeu, ik weet dat VAG aan dat concept denkt van connected voertuigen, maar het probleem is dat je nog een hoop andere niet-connected voertuigen en objecten kan hebben, waarmee je niet kan communiceren. Wilde dieren, mensen die willen oversteken, ... Je moet bij FSD nog altijd genoeg aan boord hebben om offline genoeg informatie te kunnen opdoen om zelf een veilige route te bepalen. Je kan zo ook niet vertrouwen op gedetailleerde kaartgegevens... Ergens zal er altijd iemand het eerste autonoom rijdende voertuig zijn om een bepaalde anomalie tegen te komen. En het helpt niet als die eerste dan naar de rest kan doorseinen dat er een hindernis is, als die eerste op die hindernis klapt. Quote
binnenmuisarchitekt 13.816 Geplaatst: 24 januari 2018 Geplaatst: 24 januari 2018 Er is Idd nog een zeer lange weg te gaan, tegen dan ben ik op pensioen of dood Quote
Gast wooter Geplaatst: 24 januari 2018 Geplaatst: 24 januari 2018 Ah dan heb ik goed of slecht nieuws voor je. Er rijden nl al Level 4 autonoom rijdende auto's rond :). Dus hopelijk mag je uitkijken naar een nabij pensioen... Quote
WoKe 308 Geplaatst: 24 januari 2018 Geplaatst: 24 januari 2018 2 hours ago, wooter said: En het helpt niet als die eerste dan naar de rest kan doorseinen dat er een hindernis is, als die eerste op die hindernis klapt. Iemand moet de eerste zijn hè Quote
WoKe 308 Geplaatst: 24 januari 2018 Geplaatst: 24 januari 2018 (aangepast) AP 3.0 Swarm edition 24 januari 2018 aangepast door WoKe Quote
Germinal 464 Geplaatst: 25 januari 2018 Geplaatst: 25 januari 2018 Ja? Geparkeerde vrachtwagen op de linker rijstrook van een snelweg, maar we gaan AP de schuld geven? Welke omgekeerde wereld is dit?Ik heb u al wel horen vertellen : “ ik kom de snelweg op zet AP op.. en ik doe dit of dit in de wagen.. “ als jij een minuutje niet kijkt kan je dit dus voorhebben Quote
Gast wooter Geplaatst: 25 januari 2018 Geplaatst: 25 januari 2018 https://www.teslarati.com/tesla-owner-cancer-matt-chan-meets-elon-franz-fremont-factory/ Quote
Gast wooter Geplaatst: 25 januari 2018 Geplaatst: 25 januari 2018 2 hours ago, Germinal said: Ik heb u al wel horen vertellen : “ ik kom de snelweg op zet AP op.. en ik doe dit of dit in de wagen.. “ als jij een minuutje niet kijkt kan je dit dus voorhebben Tuurlijk. Quote
iceblue 51 Geplaatst: 25 januari 2018 Geplaatst: 25 januari 2018 Op 22-1-2018 om 23:22, BMWMB zei: Volgende week dinsdag gaat de vestiging van Tesla in Hasselt open, en ga ik naar de openingsreceptie. Al een bevestiging gekregen? Ik had mij ook ingeschreven maar ik heb nog niets gehoord. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.