Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat heb ik idd ook gekregen. Zal wel ok zijn zeker.

Geplaatst:

Prachtige Kiste.

IMG_6262.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@BMWMB daarstraks gehinderd door een 5 reeks waarvan de chauffeur druk aan het facebooken was. Zo een S is veel mooier en handiger.

Geplaatst:
Dat heb ik idd ook gekregen. Zal wel ok zijn zeker.
Ga je nu tekenen? Doen ze iets voor het salon?
Geplaatst:

Ne 5 chauffeur facebookt niet, eerder snapchat of tinder

@BMWMB daarstraks gehinderd door een 5 reeks waarvan de chauffeur druk aan het facebooken was. Zo een S is veel mooier en handiger.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Geplaatst:
Ga je nu tekenen? Doen ze iets voor het salon?

Misschien en neen.
Geplaatst:
47 minuten geleden, BMWMB zei:

Misschien en neen.

Moest ik jou zijn, ik zou het doen. Wat hij kan komt grotendeels overeen met wat je ermee wil doen. Dat beetje extra aanpassing zal je met gemak met de mantel der liefde bedekken. Ik denk -na hier gevolgd te hebben- eigenlijk echt dat je het als een van de betere aankopen zou ervaren. En gezien de lage TCO kan je er binnen paar jaar nog altijd een grotere batterij in laten retrofitten, moest je dat dan nog willen/nodig achten. 

Edit zegt ook dat je nu het voordeel hebt dat de garanties nog steeds heel vlot afgehandeld worden. Als je een rammel hebt, zullen ze er aan werken tot die eruit gaat. Binnen paar jaar zal dat mogelijks als 'normaal' bestempeld worden en zal dat niet onder garantie verholpen worden. Dus voor de meer veeleisende klanten is nu echt wel nog het juiste moment om ervoor te gaan. 

Doen! 

:party: 

Geplaatst:

Ik zou ook voor een rode gaan. Of eventueel een donkerblauwe. Alles behalve de zoveelste inspiratieloze zwarte of grijze. 

Geplaatst:

Tesla Lovers

57d5cbc1b8fc582482d6e39fd8574bd1.jpg

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

For company car drivers, the appeal of the Tesla is obvious: it’s a genuine tax champion. It’s less good value for private buyers though, and it also doesn’t drive as well as the Porsche, nor feel as posh. This is why the Panamera ultimately aces it here – with its breathtaking range of abilities, we think it’s well worth the money, despite the hefty tax burden.

Read more at: https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/cars/car-reviews/review-porsche-panamera-v-tesla-model-s-head-to-head_039030f4f7bc90e2c2a63e0746f06d66/

Enfin hopelijk snap je het interieur nu toch wel? 

Eigenlijk staat in de test nu toch min of meer wat we je hier al heel de tijd proberen te zeggen? 

Geplaatst:

dc44f54c3175f99bf918ab6cfcc8560d.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst:

Wooter ziet er nog sympa uit, spijtig dat het ne getuige van Elon is :)

Proficiat TESLAPO ;) (ex BMWMB)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik ben zozeer getuige van Elon als jij getuige van Ferdinand bent :)

Maar bedankt voor het compliment :)

Geplaatst:

Nieuw design 21” wielen voor de model s
cf395c2ace2b8f760ba2b30250d545cc.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Ik ben zozeer getuige van Elon als jij getuige van Ferdinand bent [emoji4]
Maar bedankt voor het compliment [emoji4]

Lol.
Ge kent me echt niet. Ik vind een Lotus bv veel leuker om te rijden waardoor veel Porsche fans me net met hun nek aankijken ;)

Heb al meermaals te horen gekregen Lotus fanboy te zijn. Soit
Geplaatst:

Voor mij ook een rode... Wat een ongelooflijke wagens toch :inlove:

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid