Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
15 uren geleden, wooter zei:

Als je het hele verhaal chronologisch wilt:

https://www.quora.com/Whats-the-full-story-behind-Elon-Musks-involvement-with-the-Thai-cave-rescue-effort

In het kort:

• 23/6 de kinderen geraken vermist
  • 4/7 iemand tweet naar Elon dat hij misschien kan helpen, hij antwoord met "I suspect that the Thai govt has this under control, but I’m happy to help if there is a way to do so".
  • 6/7 waren enkele Boring/SpaceX ingenieurs onderweg om ondersteuning te verlenen
  • 8/7 was ie duidelijk positief over het duikersteam en verwees hij complimenten voor zijn inzet af
  • 10/7 bericht de media dat de Thaise overheid negatief was over de inzet van SpaceX. Elon verwees naar zijn communicatie met Richard Stanton, een van de duikers
  • 12/7 krijgt Elon's team van de Thaise zeemacht positieve feedback
  • 13/7 speleoloog zegt in videointerview dat Musk zijn duikboot in zijn reet kan steken. Elon flipt. Hij linkt een gescheiden Brit die hij niet heeft gezien aan wonen in Thailand, en maakt deze conclusie: https://www.thethailandlife.com/pattaya-pedophile-problem

Je verdedigt hem nogal, je zou bijna zeggen dat je er verliefd op bent :lol: 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
19 minuten geleden, brjefs zei:

Kan je voortaan aub wat meer aandacht besteden aan het correct vervoegen van werkwoorden? Je maakt er héél veel fouten tegen.

Bedankt

11 minuten geleden, kefkie zei:

Je verdedigd hem nogal, je zou bijna zeggen dat je er verliefd op bent :lol: 

Dat geldt ook voor jou

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 minuut geleden, brjefs zei:

Dat geldt ook voor jou

:fp:  Miljaar. Niet goed bezig.

Geplaatst:

Op welke/wat voor soort flippen?

Gast wooter
Geplaatst:
5 hours ago, kefkie said:

Je verdedigt hem nogal, je zou bijna zeggen dat je er verliefd op bent :lol: 

Je hebt een vreemd idee van wat verliefdheid in houdt. Of is dat je idee van iemand belachelijk maken, als een kind op de lagere school beweren dat iemand verliefd is op iemand anders?

Geplaatst:
5 uren geleden, Quill zei:

Op welke/wat voor soort flippen?

Ergste.

Geplaatst:

Ik durfde het al niet meer posten. Er is ook nog een artikel over fake productieaantallen :D 

De SEC is ermee bezig en we weten al dat die er niet mee lachen ? 

Gast wooter
Geplaatst:

Het supplier verhaal: Elon geeft al aan dat die kortingen niet retroactief in de boeken kunnen werken, en fuel, volgens mij heb je zelf ervaring met een klant die vrolijk eens korting eistte...

Meer nog, ik herinner me dat er een jaar geleden een vergelijkbaar spel was op dit forum, en dat had toen niks met Tesla te maken.

Over die ‘klacht’ bij de SEC over verkeerd gereporteerde aantallen: de bron is onze vriend Martin Tripp, die dit pas meldde nadat hij ontslagen werd omdat hij werd betrapt op het hacken van Tesla systemen.

Gezien de parkings vol staan omdat logistiek niet kon volgen met productie hecht ik er niet veel geloof in. Wat je momenteel ziet is dat de shorts echt aan noodtempo negatief nieuws sturen omdat er dag na dag positief nieuws is qua leveringen, productie en kwaliteit van de Tesla modellen. Het hele verhaal waar shorts op rekenen is gewoon gelogen en na de productie aan 5000 stuks lijkt het ook dat ze winst in Q3 of Q4 kunnen waarmaken.

Gast wooter
Geplaatst:

Ik bedoel maar... we zijn einde juli en Tesla is nog altijd niet failliet en productieaantallen zijn gehaald. Of je moet dat allemaal niet geloven en geloven dat ze massaal fraude plegen.

Geplaatst:
8 minuten geleden, wooter zei:

Ik bedoel maar... we zijn einde juli en Tesla is nog altijd niet failliet en productieaantallen zijn gehaald. Of je moet dat allemaal niet geloven en geloven dat ze massaal fraude plegen.

Ik heb de verhalen niet diepgaand bekeken maar L&H heeft ook wel ff geduurd :) 

Geplaatst:

Dat waren fraudeurs! Is Musk dat ook?

Geplaatst:

Ik ben een 'verse' adopter, en toch een echte ambassadeur. Ik heb ondertussen al meerdere ondernemers kunnen overtuigen eentje te kopen, en zal dat blijven doen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
9 minuten geleden, BMWMB zei:

Dat waren fraudeurs! Is Musk dat ook?

Geen idee maar ze hebben sowieso truc'jes gebruikt om aan die 5.000 te geraken.

Volgens mij worden die wagens niet uitgeleverd omdat ze nog een inspectie gaan krijgen ? 

Geplaatst:
Zojuist, BMWMB zei:

Ik ben een 'verse' adopter, en toch een echte ambassadeur. Ik heb ondertussen al meerdere ondernemers kunnen overtuigen eentje te kopen, en zal dat blijven doen.

Daar gaat het niet om, denk dat iedereen akkoord is dat het een goede wagen is.

Gaat erom wat Elom allemaal uitkraamt en doet om bepaalde failures te verdoezelen.

Geplaatst:

En de traditionele merken hebben geen 'failures' zeker? Breek me de bek niet open hé.

Geplaatst:
Zojuist, BMWMB zei:

En de traditionele merken hebben geen 'failures' zeker? Breek me de bek niet open hé.

Je bent zelf ondernemer dus je weet perfect wat ik bedoel hé ;) 

Geplaatst:

Hij staat ook wel onder zeer hoge druk, net omdat 'm iets op de markt heeft gebracht wat nog niet bestond, wat wereldwijd klanten afsnoept van de traditionele merken, en wat dus deze andere merken heel nerveus maakt. De zaakvoerders van de traditionele merken komen zelden of nooit in het nieuws, want die laten ze gerust...

Gast wooter
Geplaatst:
Geen idee maar ze hebben sowieso truc'jes gebruikt om aan die 5.000 te geraken.
Volgens mij worden die wagens niet uitgeleverd omdat ze nog een inspectie gaan krijgen [emoji14] 

Die wagens worden wel uitgeleverd, zonder speciale inspectie. Bij de service centers is er zoals altijd een inspectie, net zoals bij andere merken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid