Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
2 uren geleden, wooter zei:

http://www.teslafudtracker.com

Sinds de kwartaalresultaten van het 2e kwartaal uit zijn en de investors call is er een duidelijke toename van FUD artikels in de media. Oude leugens worden in nieuwe artikels verpakt, om toch maar te doen lijken dat Tesla op sterven na dood is en Elon de boel belazert.

Ik deel voor een stuk uw mening wel dat er wat gaande is. Het is sowieso al een explosieve cocktail van old vs new technology, risicokapitaal/shorters die het spel van marktmanipulatie spelen, en dat begint nu wel op te vallen.  

Geplaatst:

Hier nog een leuke

Aan de ene kant geven JPMorgan analisten al lang een sell rating van Tesla aandelen, en aan de andere kant helpen ze grote investeringsfondsen om Tesla aandelen aan te kopen?

Zou het kunnen zijn dat analisten actief de aandelenkoers manipuleren door slecht nieuws in de media te brengen, om zo hun klanten goedkoper in Tesla te laten stappen?
Geplaatst:

Bijlange nie, zoiets zouden die brave gewetensvolle analisten nooit doen ;)

Ik snap de heisa niet echt, tesla lijkt stilaan zijn fundamentals in orde te krijgen (productie model 3 is op dreef en het orderboekje is goed gevuld), toch blijft het bedrijf speelbal van speculanten. 

Geplaatst:
15 minuten geleden, stijn82 zei:

Ik snap de heisa niet echt, tesla lijkt stilaan zijn fundamentals in orde te krijgen (productie model 3 is op dreef en het orderboekje is goed gevuld), toch blijft het bedrijf speelbal van speculanten. 

Tesla is een hot item, ze zorgen voor een revolutie binnen een decennia oude industrie. Zolang het trending is, is het ook trading geblazen, want alles waar veel beweging in zit, zit ook veel opportuniteit in.

Geplaatst:
5 hours ago, Dirk75 said:

@wooter

je hebt me overtuigd, waar kan ik de 3 voor € 45000 bestellen? ?

Je hebt vermoedelijk tot november de tijd om zo een grappen te blijven maken.

Geplaatst:
43 minuten geleden, wooter zei:

November 2019

Geplaatst: (aangepast)
5 uren geleden, wooter zei:

Jij hebt een vreemde manier van grappen maken.

Hopelijk heb ik tegen dan nog niets anders gekocht.

aangepast door Dirk75
Geplaatst:

Je hebt het stuk tevoren gemist waar de 2 vrouwen ruzie met elkaar hadden.

Geplaatst:
5 minuten geleden, ir_fuel zei:

Die gaat toch miserie krijgen met de SEC zo?

Ik mag het hopen

Geplaatst:
Ik mag het hopen

Waarom hoop je dat? Heb je ergens geld aan verloren? Heb je familie, vrienden of kennissen die er geld aan verloren hebben?

Wat betreft de SEC... de koers is niet zo stevig gegaan en heeft nooit 420 gehaald...
Geplaatst:

Omdat het niet de eerste keer is dat Musk de koers manipuleert. Als ze andere bedrijven aanpakken moeten ze consequent zijn en dat bij hem ook doen

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik denk dat je koersmanipulatie overschat. Zelfs deze keer is enkel de tweet “funding secured” een probleem maar de rest van de communicatie, inclusief “thinking about going private” is allemaal veilig. In de IPO van Tesla werd al gestipuleerd dat sociale media een communicatiekanaal zijn, en in alle andere communicatie wordt vermeld dat van alle berichten over toekomstige planningen rechten verleend kunnen worden.

Als je koersmanipulatie wil, kan je altijd terecht met shorts die continu de media valse berichten blijven voeden, om de koers onder druk te zetten.

Geplaatst:

Wordt je dat niet beu wooter, constant, maar dan ook constant je halfgod Elon met je leven verdedigen?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

De Tweet bekijken van @atomicthumbs:

Ik vrees dat ik zo'n berichten van mensen die nu voor Tesla (IT) werken ook al gehoord heb.

Geplaatst:

Het zal niet het enige grote bedrijf zijn waar de IT met haken en ogen aan mekaar hangt :D 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid