Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast wooter
Geplaatst:

Belangrijker is dat ze een 2e lijm klaar hebben. Die staat nu nog in een tent, maar die kunnen ze verplaatsen naar ene andere locatie en daar zelf ook nog eens 5000 stuks uit draaien. De lijn in de fabriek was in juni verantwoordelijk voor 4000 stuks dus heeft nog enige tweaking nodig om zelfstandig 5000 stuks te draaien.

Geplaatst:
18 hours ago, wooter said:

Het supplier verhaal: Elon geeft al aan dat die kortingen niet retroactief in de boeken kunnen werken, en fuel, volgens mij heb je zelf ervaring met een klant die vrolijk eens korting eistte...

Ja, en die klant heeft ervaring met een fuel die vrolijk "fuck you pay me" zei.

Gast wooter
Geplaatst:

Dat is een middellange termijn short en dat kan je doen voor 3/4e van alle autoconstructeurs; buiten GM met z’n ingekochte Cruise en Google/Waymo en een paar startups staat niemand ergens met aantoonbaar rijdende robotaxi’s (iets waar iedereen hier twijfels bij heeft). Je moet dus wel eerst het artikel lezen ipv van juichend nog eens een artikel te vinden met iemand die Tesla short.

Overigens staat en valt die short met al dan niet autonoom rijden kunnen uitvoeren. Als versie 9.0 uitkomst en het hele Tesla wagenpark met hardware 2.0 plots heel wat semi-autonoom kan, stijgt het aandeel misschien en ben je gekloot met je short.
Geplaatst:

Nieuws waarvan sprake was op 5 juli maar nu pas in het nieuws komt na de goede kwartaalresultaten?

Geplaatst:
7 uren geleden, wooter zei:

Nieuws waarvan sprake was op 5 juli maar nu pas in het nieuws komt na de goede kwartaalresultaten?

Niet echt, om de paar maanden komt er wel zoiets naar boven uit Noorwegen. Probleem is al langer bezig ;) 

Geplaatst:

Had ik voorbije zondag zo’n systeem gehad in mijn GT3, dan was de neus nog intact geweest.

Geplaatst:
34 minuten geleden, BMWMB zei:

Had ik voorbije zondag zo’n systeem gehad in mijn GT3, dan was de neus nog intact geweest.

Zo'n systeem is niet gemaakt voor sportieve chauffeurs. Maar redt je inderdaad van zo'n domme aanrijdingen.

Geplaatst:

Echt he. Mijn oom rijdt met een S cabrio. Paar weken geleden rijden wij toevallig naast elkaar in de file op de snelweg. Raampje open, en wat onnozel doen, tot de vrachtwagen voor hem remt.
Die  kar gooide echt alles dicht :lol:

Geplaatst:
Niet echt, om de paar maanden komt er wel zoiets naar boven uit Noorwegen. Probleem is al langer bezig [emoji6] 

Ik zeg niet dat er geen problemen zijn, maar ik denk wel dat ze overschat worden en toevallig telkens opgerakeld worden wanneer het goed gaat met het aandeel.

En als je op het teslamotorsclub forum gaat kijken kan je zeker en vast mensen vinden met problemen, net zoals je op bimmerboard ook mensen met problemen kan vinden. Maar dan moet je ook beseffen welk aandeel van Tesla of BMW eigenaars een probleem hebben en zo een forum vinden en onderlegd genoeg zijn om een forum te gebruiken. En op beide forums is er genoeg volk dat geen of minieme problemen heeft.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid