Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Denk dat je het niet te ver moet zoeken. Hoe minder aandeelhouders, hoe minder mensen waarmee hij de ruimte moet delen. Zijn ego wil kunnen zeggen dat de ruimte van hem is, dat hij meer 'ruimte' verovert heeft dan eender welke ondekkingsreiziger ooit. In alles wat hij doet wil hij nummer één zijn. Hij wil geschiedenis schrijven. Zijn grootste drijfveer is om nooit vergeten te worden. 

Het lijkt me dat jouw ego anders ook wel groot klinkt.

Zijn grootste drijfveer is niet dat hij geschiedenis wil schrijven. Zijn grootste drijfveer staat genoteerd in de Mission Statements van SpaceX en Tesla.
Geplaatst:
1 uur geleden, JerryLambo zei:

Wat een foto! ?

Welja, nu snap ik eindelijk waarvoor autopilot nuttig is... dit staat meteen met stip bovenaan mijn lijstje.

Ipv al die verhalen over snacks eten achter het stuurwiel en met acute obesitas 2 dagen onderweg te zijn voor een afspraak in het buitenland.

Geplaatst:

Noteren ze zo'n klein accidentje bij Porsche en heeft dat invloed op de verkoopwaarde uiteindelijk bij zo'n dure vlegel?

Geplaatst:
Op 9-8-2018 om 00:32, wooter zei:

Hoe komt dat ze anno 2018 nog hardware 1.0 deployen? 

Geplaatst:

Die grafiek is wat misleidend want het zijn de totalen die weergegeven worden in elk balkje. Dus vanaf 04-2014  werd begonnen met autopilot 1.0 en sindsdien is het totaal aantal 'blauwe' niet meer omhoog gegaan, er werden er geen nieuwe meer geleverd. Idem voor AP 2.0.

Geplaatst:

Die grafiek is niet misleidend als je begrijpt dat dat de aantallen zijn die er dat jaar bestaan.

Waar dit belangrijk is, is dat deze auto’s met AP2 bij elke rit via hun 8 camera’s, radar en GPS een trace maken van hun omgeving, wat betekent dat Tesla onnozel veel “Google Maps” autos heeft rondrijden om hun eigen autopilot en zelfrijdende auto’s mee te laten leren. Tesla zit op meer en correctere kaartgegevens dan Google.

Tesla kondigde ook aan dat ze de ingebouwde computer voor zelf rijden gaan vervangen door een computer die zelf ontworpen is, die 10 keer sneller is dan het platform van NVIDIA. Met die rekenkracht voorzie ik op korte termijn dat ze potten gaan breken in dat segment. Het vervangen zou gratis zijn voor mensen die FSD als een optie hebben gekozen op hun Tesla. De computer is ongeveer 2U groot en past achter het handschoenenkastje bij de passagier.

En Tesla kondigde ook aan om vanaf september software versie 9.0 uit te rollen met autopilot van oprit tot afrit, dus dat het navigeren vanaf oprit van een snelweg tot afrit van een snelweg volledig op autopilot zal gebeuren.

Geplaatst:

Zouden ze niet beter eens stoppen met dingen beloven en eerst orde op zaken stellen. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zal niet de laatste zijn, ze hebben die auto's veel te snel gefabriceerd om hun doelstelling van 5.000 wagens te halen

Geplaatst:

En nog één of is dat een X?

Geplaatst:

Kinderziektes.... Ge kunt niet verwachten dat ze even ver staan als de grote merken die al decennia bezig zijn ;)

dat gezegd zijnde... :lolz:

Geplaatst:

Was dat niet iets typisch Engels, zo auto's in mekaar klussen in een tent? ? Ah nee, daar was het in een schuur.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Vreemd verhaal. Er lijken er 2 te zijn met hetzelfde probleem.

Maar Twitter is iets gek...

1fdd004fb5cecbbd3ce74be44ff74d6b.jpg

92fda64015f43d3ae070e41fe2060442.jpg

95decbcba113718b91e14c6ee9e649d7.jpg
Geplaatst:

Lol, dat is inderdaad zeer opzichtelijk ? 

Geplaatst:
Op 12/8/2018 om 12:14, dragonfly zei:

En nog één of is dat een X?

Afbeeldingsresultaat voor 8 series rear

Geplaatst:

http://www.teslafudtracker.com

Sinds de kwartaalresultaten van het 2e kwartaal uit zijn en de investors call is er een duidelijke toename van FUD artikels in de media. Oude leugens worden in nieuwe artikels verpakt, om toch maar te doen lijken dat Tesla op sterven na dood is en Elon de boel belazert.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid