Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Wordt je dat niet beu wooter, constant, maar dan ook constant je halfgod Elon met je leven verdedigen?

Ik heb niks met Elon te maken maar ben heel tevreden net mijn auto. Daarom dat ik in het Tesla Lovers topic post.

En jij?
Geplaatst:

Zonder hier een ganse discussie te willen starten zou ik gewoon voor mezelf eens willen weten wat het verschil qua tijd en traject zou zijn met een Tesla. 

We zijn gestart in Moutiers-Sur-Le-Lay en geëindigd in Heist op den Berg. We zijn via Le Mans, Rouen en Amiens gereden wegens files (dus die weg zou ik ook moeten uitrekenen met een Tesla) 

Zoals je kan zien hebben we een half uur pauze genomen (reële tijd min rijtijd) want we hadden sandwiches gehaald in een lokale supermarkt. Die stops waren dus voornamelijk sanitair of om te wisselen. 

Is abeterroute (of wat was het weer) hier nog steeds de beste site voor? 

IMG_8710.JPG

Geplaatst:

abetterrouteplanner.com heeft vrij accurate Tesla statistieken, ja.

image.thumb.png.77fa99e465452f155a4cf9f7c05c6e50.png

image.thumb.png.cb523639563628905efcbd6d9adc79ab.png

Geplaatst:
On 8/20/2018 at 11:58 PM, wooter said:

Ze zien er inderdaad heel bang uit. ?

Geplaatst:

“Hij houdt iedereen aan de machines persoonlijk verantwoordelijk”, aldus JB Straubel, de chief technical officer van Tesla. “Dat maakt de mensen bang. Ze maken zich zorgen dat hij halt zal houden bij hun werkstation en lastige vragen zal beginnen te stellen.”

Wat een onzin. Waar komt die quote nu weer van.

En Elon heeft verdorie een zetel waar ie kan in slapen.

Geplaatst:
12 minutes ago, Dirk75 said:

Kan de tesla gebruikt worden als huisbatterij?

Niet expliciet, maar iemand heeft het vorig jaar in Florida gedaan.

Geplaatst:
Is another vehicle in vicinity that would benefit..

Beetje naïef om ervan uit te gaan dat er niemand voordeel heeft omdat je niemand in de buurt waarneemt. Maar dat zou zeker een goeie feature zijn, ook al is het al te laat het moment dat Ronny aan zijn stuur draait. 

Als hij daarintegen zijn GPS aan't volgen is zou je dat als input kunnen nemen om op voorhand te pinken. 

Geplaatst:

Hoe werkt dat eigenlijk? Die Tesla is nu perto. Wie is verantwoordelijk voor het recycleren van de batterijen van dat ding?

Geplaatst:

Dat werkt net zoals bij andere wrakken hoor...Een opkoper vinden die het voor onderdelen uit mekaar wil halen, en er zal wel iemand bijten om die batterijen te recycleren.

Geplaatst:
8 minutes ago, wooter said:

Dat werkt net zoals bij andere wrakken hoor...Een opkoper vinden die het voor onderdelen uit mekaar wil halen, en er zal wel iemand bijten om die batterijen te recycleren.

Ja maar in tegenstelling tot autowrakken is het toch iets minder courant op dat vlak.

Geplaatst:

Wel handig tijdens een achtervolging, je rijdt ff 200km/h en ze moeten lossen om de batterij te sparen :D 

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid