DDke 8.689 Geplaatst: 7 september 2018 Geplaatst: 7 september 2018 29 minutes ago, tuscani said: Heb je geen knopje naast het pistool? Ik kan ook ontgrendelen door daar op te duwen, als de sleutels in mijn zak zitten. Nee. Anders had ik er geen last van gehad. Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 7 september 2018 Geplaatst: 7 september 2018 Heb je geen knopje naast het pistool? Ik kan ook ontgrendelen door daar op te duwen, als de sleutels in mijn zak zitten.Lees dat nog eens opnieuw, maar dan anders. [emoji2] Quote
Gast wooter Geplaatst: 7 september 2018 Geplaatst: 7 september 2018 Heb ik dat hier nog niet gelinkt? 2u37m interview. Quote
Germinal 464 Geplaatst: 7 september 2018 Geplaatst: 7 september 2018 Een Tesla service die bij je thuis of op je werk het onderhoud doet? Of bij Tesla een uurtje wachten voor het onderhoud? Of met een Model S vervangwagen naar huis? Als je al beslist om op redelijke termijn naar een onderhoud te gaan, en niet gewoon elke 80K 'm binnen rijdt.Bij tesla vragen ze blijkbaar 750 euro voor een “onderhoud”Vind ik toch wel overdreven. Zelfs een oliewissel is niet nodig!Uitleg van de verkoper kwam er eigenlijk op neer dat ze dit doen omdat andere merken dit ook doen [emoji33]500 euro voor een oliewissel.. ok dan heb je tenminste nog verse olie, maar 750 euro om iemand 10 minuten rond de wagen te laten wandelen ?! Quote
gTa 28.028 Geplaatst: 8 september 2018 Geplaatst: 8 september 2018 11 uren geleden, Jokke_vlo zei: Heb een trip van 736km gedaan woensdagnacht. Broodje en flesje water gekocht bij start en ondeweg 1x gestopt voor een piske. Op 6u20 tijd stond ik op de bestemming....... en helemaal niet moe of uitgeput van het rijden. Was zelfs een zalig ritje. Nu let op, ik ben blijkbaar een uitzondering maar als ik ergens heen rijd haat ik het om te stoppen of lang stil te staan. Ik wil rijden en op de bestemming dan rustig genieten van eten, drank, plezierige momenten. Ik snap dan weer niet dat mensen altijd die lange stops inlassen..... nee kom er nerveus van Idem. Voor 200%. Rijden is bij mij rijden. Zelfs met onze gezinsbak op reis, maar zéker met de moto. Mijn solo trips in de Alpen en Pyreneeën waar daar 't voorbeeld van: 10 tot 14 uur per dag in het zadel (!), enkel maar rijden. Beestig. Paar weekends terug, heen en terug Alpen (MTB in Les Deux Alpes met Mayo en Alexis): zowel heen als terug perfecte baan gehad, in 't terugkeren in 7 uur rijtijd afgehaspeld, maar één stop van 20 minuten waarbij ik de tank een beetje heb bijgevuld. Door 't zo aan te pakken konden we op dat korte weekend nog biken op zondag: om 14u nog de laatste afdaling aangevat, tegen 15u-en-nog-wat waren we beneden, dan nog een snelle douche, quicky in de supermarkt en onderweg naar beneden (auto) nog even gestopt aan een bergriviertje om daar te lunchen. 't Was al voorbij 16u15 als we eindelijk vertrokken en voor middernacht waren we al in Gent. Beestig. (Doorgereden maar geen absurde snelheden, veilige rit gehad en ik ben su-per-fris aangekomen, nog nooit gehad.) 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 8 september 2018 Geplaatst: 8 september 2018 1 hour ago, Germinal said: Bij tesla vragen ze blijkbaar 750 euro voor een “onderhoud” Vind ik toch wel overdreven. Zelfs een oliewissel is niet nodig! Uitleg van de verkoper kwam er eigenlijk op neer dat ze dit doen omdat andere merken dit ook doen 500 euro voor een oliewissel.. ok dan heb je tenminste nog verse olie, maar 750 euro om iemand 10 minuten rond de wagen te laten wandelen ?! https://www.tesla.com/nl_BE/support/maintenance-plans Ik weet overigens niet waar die prijs vandaan komt. De normale beurt voor een Model X kost 675 BTW in, de grote beurt 900. Beide types zijn optioneel, en ze niet doen hebben geen impact op de garantie. Enkel voor de gegarandeerde inruilwaarde wordt een opvolging van dit onderhoudsplan gevraagd. En ja da's nog altijd veel geld, maar calculeer ik in mn restwaarde. Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 8 september 2018 Geplaatst: 8 september 2018 Gisteren gelezen over die joint, en ook dat er blijkbaar 2 topmannen opgestapt zijn. Quote
Gast wooter Geplaatst: 8 september 2018 Geplaatst: 8 september 2018 Dat is legaal daar, en hij heeft er een keertje aan getrokken en eigenlijk niet geïnhaleerd...Maar ja, daar moet je het interview voor bekijken...En best ook dit lezen:https://www.tesla.com/blog/company-updateDe juiste mensen krijgen een promotie waardoor een structuur ontstaat zoals SpaceX. Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 8 september 2018 Geplaatst: 8 september 2018 Wat een drama rond een trekje van een joint. Zet daar een pint of een glas wijn en er kraait geen haan naar. 1 Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 8 september 2018 Geplaatst: 8 september 2018 22 minuten geleden, wooter zei: Dat is legaal daar, en hij heeft er een keertje aan getrokken en eigenlijk niet geïnhaleerd... Maar ja, daar moet je het interview voor bekijken... En best ook dit lezen:https://www.tesla.com/blog/company-update De juiste mensen krijgen een promotie waardoor een structuur ontstaat zoals SpaceX. Quote Het gaat om de chief accounting officer Dave Morton, die pas een maand op post was, en de humanresourcesmanager Gabrielle Toledano, die niet meer terugkeert uit verlof. Morton laat in een verklaring weten geen meningsverschil te hebben met het bedrijf, maar zich te hebben verkeken op het hoge tempo en de publieke druk bij Tesla. ‘Ik geloof erg in de missie en de vooruitzichten van Tesla.’ Toledano zei op haar beurt aan Bloomberg News dat ze na een verlofperiode niet meer terugkeert. Het aandeel van Tesla ging vrijdag tot 10 procent lager, de grootste daling sinds juni 2016. 't was dit dat ik gelezen had Quote
Gast wooter Geplaatst: 8 september 2018 Geplaatst: 8 september 2018 Heel wat genuanceerder dan ‘ik heb gehoord dat er 2 topmannen waren opgestapt’. Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 8 september 2018 Geplaatst: 8 september 2018 1 uur terug, wooter zei: Heel wat genuanceerder dan ‘ik heb gehoord dat er 2 topmannen waren opgestapt’. ik heb speciaal de titel niet geplakt Quote Chaos dreigt bij Tesla: twee directieleden stappen op http://www.standaard.be/cnt/dmf20180907_03715426 Quote
Gast wooter Geplaatst: 8 september 2018 Geplaatst: 8 september 2018 Wat een titel weer... Dat terwijl iedereen die Tesla een beetje volgt, die blog post met promoties net als een teken ziet dat eindelijk Elon een COO-profiel heeft gevonden dat voor Elon voor Tesla kan doen wat Gwynne Shotwell doet voor SpaceX. Quote Jerome Guillen has been promoted to President, Automotive, reporting directly to me. In his new role, Jerome will oversee all automotive operations and program management, as well as coordinate our extensive automotive supply chain. Jerome has made major contributions and acquired deep knowledge of Tesla’s operations over the past eight years at our company, from being the first Model S Program Manager to managing all vehicle programs, then all vehicle engineering and worldwide sales & service. Recently, Jerome played a critical role in ramping Model 3 production, leading what almost all thought was impossible: creation of an entire high-volume General Assembly line for Model 3 in a matter of weeks. Before coming to Tesla, Jerome was responsible for creating and running the most successful semi truck program in history at Daimler’s Freightliner division. Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 10 september 2018 Geplaatst: 10 september 2018 http://www.thedrive.com/tech/23444/i-am-part-of-the-resistance-inside-tesla Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 10 september 2018 Geplaatst: 10 september 2018 On 9/7/2018 at 2:19 PM, wooter said: Heb je dat niet enkele weken gezegd, waarom al antwoord kwam dat hij zich te duur verzekerd heeft? Bij deze: Tarief voor de P100D: Kw = 568 / Pk 700 Cataloguswaarde excl. BTW 136.365,00 euro Burgerlijke aansprakelijkheid 439,34 euro Omnium 2563,28 euro Rechtsbijstand 55,25 euro Totaal 3057,87 euro Tarief voor de 100D KW = 386 / 525 PK Cataloguswaarde excl. BTW 107.440,00 euro Burgerlijke aansprakelijkheid 439,34 euro Omnium 2019,57 euro Rechtsbijstand 55,25 euro Totaal 2514,16 euro Back to you Wooters. Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 10 september 2018 Geplaatst: 10 september 2018 Zot veel geld. Ik betaal in het eerste jaar goed 1.400 euro all in (speciale prijs 1e jaar), en vanaf volgend jaar 1.900 euro. Quote
iceblue 51 Geplaatst: 10 september 2018 Geplaatst: 10 september 2018 Hier ook. Ik heb wel geen P versie maar een S 90D. Ik betaal €1740 all in zonder vrijstelling. 1 Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 10 september 2018 Geplaatst: 10 september 2018 2 hours ago, BMWMB said: Zot veel geld. Ik betaal in het eerste jaar goed 1.400 euro all in (speciale prijs 1e jaar), en vanaf volgend jaar 1.900 euro. 1900? Volgens @wooter ben je te duur verzekerd. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 10 september 2018 Geplaatst: 10 september 2018 Vandaar dus mijn verbazing. Als ik hem moet geloven moet je dat ding kunnen verzekeren voor 1500 euro. Nou ... blijkbaar niet. Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 10 september 2018 Geplaatst: 10 september 2018 On 9/2/2018 at 6:53 PM, wooter said: maar qua interieur en handigheid is zo een Roadster echt iets van het verleden. Shit Dat ook al. Quote
ICM 24.885 Geplaatst: 10 september 2018 Geplaatst: 10 september 2018 http://m.standaard.be/cnt/dmf20180910_03729486 Bring it on. Quote
Gast wooter Geplaatst: 10 september 2018 Geplaatst: 10 september 2018 9 minutes ago, ICM said: http://m.standaard.be/cnt/dmf20180910_03729486 Bring it on. Weer lekker tendentieus.. In de laatste alinea heb je al een hint: de concurrentie gebruikt deze onveilige sleutels ook. In de voorlaatste alinea een oplossing die alleen Tesla heeft, en de concurrentie nog niet: je kan keyless start uitzetten, en een PIN to start instellen. De Model X gebruikt een veiligere sleutel, de Model 3 helemaal geen sleutel. De rest van de concurrentie is zo lek als een zeef. Totnogtoe zijn er 11 Tesla Model S gestolen met die techniek, allemaal in Nederland, allemaal in 2017. De concurrentie is populairder... Maar koel, dat marcheert niet zo goed als Tesla nog eens namedroppen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.