Ga naar inhoud

Mercedes-Benz A-Klasse


stradge

Aanbevolen berichten

Voor mij een AMG-pakket zonder die rode accenten.

Interieur :inlove:

Alleen hou ik mijn hart al vast voor de afwerking...

Slaagt dat bij een B tegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er (nog) niet helemaal weg van, maar vergeleken met zijn voorgangers steekt hij er wel met kop en schouders boven uit :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knap interieur. Stijl van de achterkant heb ik precies al op verscheidene andere modellen bij andere merken gezien. Benieuwd hoe ie het gaat doen.

Mooi kleurtje dat blauw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yup, i like it!! A lot!!!

Pakken beter dan de concurrentie, imo... Qua looks dan toch...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een knappe verschijning, 'k wil graag eens een rode met AMG pack zien.

Voor mij heeft hij wel al één nadeel nl FWD. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben niet enthousiast. Het interieur vind ik schitterend, maar de buitenkant... Het is er behoorlijk aan te zien dat het een FWD is, te verre overhang voorbij de voorwielen t.o.v. de overhang achter. Jammer, ze hadden hier een RWD auto van moeten maken om te beginnen.

Vervolgens vind ik het lijnenspel érg druk, veel lijnen die niet allemaal even mooi samen lopen, dan nog een drukke grille + LED feestverlichting in de koplampen, het wordt allemaal wat ''te''. Wielen liggen ook matig in de wielkasten, zoals op die foto hierboven komen de velgen/banden erg klein over t.o.v. de auto, wat altijd voor een wat gedrongen uiterlijk zorgt.

Jammer, ik had er (veel) meer van verwacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid