The Swede 5.781 Geplaatst: 1 februari 2013 Delen Geplaatst: 1 februari 2013 Vanuit deze hoek heel knap: Lijkt wel sterk op de C. Waarom twee modellen die even groot zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 1 februari 2013 Delen Geplaatst: 1 februari 2013 Omdat ze qua aandrijving verschillend zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jayv 40 Geplaatst: 1 februari 2013 Delen Geplaatst: 1 februari 2013 Lijkt wel sterk op de C. Waarom twee modellen die even groot zijn? Lijkt absoluut niet op de huidige C als je er naast staat, nu ja deze nieuwe styling met vloeiende lijnen zal op alle modellen toegepast worden dus uiteindelijk ook op de nieuwe C, maar de motorkap+dak+koffer is in 1 boog net zoals de CLS, het interieur is gelijk aan de A, inclusief toy-GPS, dus ook een iets lagere klasse van afwerking en optiepakket. Waarom de CLA... tsjah, benz rijders, ik begrijp ze ook niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 1 februari 2013 Delen Geplaatst: 1 februari 2013 De CLA is qua breedte identiek aan de C-klasse en zelfs een paar centimeter langer dan zijn "grotere" broer. Enige voordeel dat de C-klasse heeft is een langere wielbasis wat de binnenruimte wel ten goede komt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 1 februari 2013 Delen Geplaatst: 1 februari 2013 de ene is een lifestyle comfort coupe de andere een business sedan mgv Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
C_X 1.546 Geplaatst: 1 februari 2013 Delen Geplaatst: 1 februari 2013 Van die X1 23d was je toch ook helemaal weg. Vooral die sportieve motor, en dan dat romig karakter en die sound ! Romig was ie zeker de motor, 't was eerder maragrine die overtijd was Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.012 Geplaatst: 1 februari 2013 Delen Geplaatst: 1 februari 2013 heb je foto's van je vrouw....................................................haar a-klasse jayv? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jayv 40 Geplaatst: 1 februari 2013 Delen Geplaatst: 1 februari 2013 heb je foto's van je vrouw....................................................haar a-klasse jayv? Ik was al aan't wachten op de eerste die dat ging vragen. Neen, gisterenavond proberen foto's nemen, maar het was al te donker. Van zodra het weer het toelaat dit weekend maken we daar werk van. Dit is het ongeveer geworden, met pano dak, zwarte spiegels en verdonkerde ramen: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.012 Geplaatst: 1 februari 2013 Delen Geplaatst: 1 februari 2013 proficiat! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.211 Geplaatst: 1 februari 2013 Delen Geplaatst: 1 februari 2013 Zeer knap hoor jayv, zou ook ongeveer mijn configuratie zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 1 februari 2013 Delen Geplaatst: 1 februari 2013 vandaag een witte gezien => lelijk ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.781 Geplaatst: 2 februari 2013 Delen Geplaatst: 2 februari 2013 de ene is een lifestyle comfort coupede andere een business sedan mgv Waar ze tegenwoordig niet allemaal geld kunnen voor vragen Wat kost zo een CLA in Belgie een beetje? Want ik heb de prijzen hier nog niet bekeken. Romig was ie zeker de motor, 't was eerder maragrine die overtijd was Een zak grof zand, is zonder twijfel een meer accurate beschrijving, zowel qua romigheid als rijplezier en wegligging Ik was al aan't wachten op de eerste die dat ging vragen.Neen, gisterenavond proberen foto's nemen, maar het was al te donker. Van zodra het weer het toelaat dit weekend maken we daar werk van. Dit is het ongeveer geworden, met pano dak, zwarte spiegels en verdonkerde ramen: Mooie combinatie en gewaagde kleur. Waarom rij jij trouwens met Duitse nummerplaten rond? Import of je bent zelf verhuisd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.211 Geplaatst: 2 februari 2013 Delen Geplaatst: 2 februari 2013 Waar ze tegenwoordig niet allemaal geld kunnen voor vragen Wat kost zo een CLA in Belgie een beetje? Want ik heb de prijzen hier nog niet bekeken. Een zak grof zand, is zonder twijfel een meer accurate beschrijving, zowel qua romigheid als rijplezier en wegligging Mooie combinatie en gewaagde kleur. Waarom rij jij trouwens met Duitse nummerplaten rond? Import of je bent zelf verhuisd? Is een voorbeeld foto Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Matteus 510 Geplaatst: 2 februari 2013 Delen Geplaatst: 2 februari 2013 Mooie combinatie en gewaagde kleur. Waarom rij jij trouwens met Duitse nummerplaten rond? Import of je bent zelf verhuisd? Amai Zweud jij hebt toch vaak moeite om posts correct te interpreteren heb ik de indruk... Staat toch duidelijk: "Zo is het ONGEVEER geworden, met pano dak, zwarte spiegels en verdonkerde ramen." Lijkt mij dan vanzelfsprekend dat de daaropvolgende foto niet van zijn eigen wagen is, maar als voorbeeld geplukt is van het internet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.781 Geplaatst: 2 februari 2013 Delen Geplaatst: 2 februari 2013 Woops. Ik had die ongeveer gemist Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.781 Geplaatst: 2 februari 2013 Delen Geplaatst: 2 februari 2013 Terzake, wat kost die CLA nu? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 februari 2013 Delen Geplaatst: 2 februari 2013 vanaf 30 k Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 februari 2013 Delen Geplaatst: 2 februari 2013 hier is de configurator, Klaas, kan je exact zien wat hoeveel kost http://www.mercedes-benz.de/content/germany/mpc/mpc_germany_website/de/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/cla-class/c117/configurator/configurator_c117.html?tp_ccci=/dsc_de/globalsessionid/DSC_de6D78336962397167FF696552515F5300/dsc_locale/de_DE/appId/DSC_de/siteLocale/de_DE/P3501ViewBean.jam1%3bjsessionid=0000K4O1kmR0GS13OxLvmQLN36a:16pcre7gi#_int_passengercars:home:model-navi:configurator_c117 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 2 februari 2013 Delen Geplaatst: 2 februari 2013 38k voor een kale 220 cdi wtf ?!? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.781 Geplaatst: 2 februari 2013 Delen Geplaatst: 2 februari 2013 Dat zag ik ook ! Voor die prijs heb je een knap uitgeruste IS300h. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jayv 40 Geplaatst: 3 februari 2013 Delen Geplaatst: 3 februari 2013 Terzake, wat kost die CLA nu? Was idd een voorbeeld foto van de wagen van mijn vrouw, ik heb het meer voor die andere autobouwer uit Stuttgart Vriend van me heeft een offerte van 47K voor een bijna full option CLA200 CDI, korting incl, de A200 van de misses was bijna 40K, zotte prijzen bij MB :-s Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 februari 2013 Delen Geplaatst: 13 februari 2013 De A45 AMG is er, ik vat even samen vanop autoblog.nl Mercedes introduceert een vierwiel aangedreven compacte hatchback met de krachtigste viercilinder turbomotor op de markt. We hebben het over de AMG 2.0-liter direct ingespoten BlueDIRECT turbomotor. Het maximumvermogen van 360 pk en het maximale koppel van 450 Newtonmeter zorgen voor een specifiek vermogen van 181 pk per liter en dat zijn betere prestaties dan die van de meeste supercars. AMG 4MATIC vierwielaandrijving is standaard en helpt de A 45 AMG in 4,6 seconden naar 100 kilometer per uur te accelereren. De topsnelheid bedraagt een (elektronisch begrensde) van 250 kilometer per uur. Onder normale rijomstandigheden wordt de A 45 AMG zo efficiënt mogelijk aangedreven via de voorwielen maar als het allemaal wat heftiger wordt verdeelt de variabele 4MATIC vierwielaandrijving het koppel tussen de voor- en achteras, tot een verhouding van 50 : 50 procent. In die situatie wordt het koppel via een tweedelige cardanas naar de achteras gestuurd, een lichtgewicht compacte Power Take-Off unit (PTU) (geïntegreerd in de 7-traps transmissie) regelt daarbij de krachtverdeling. Voor een optimale gewichtsverdeling is de elektrohydraulisch aangestuurde meerplatenkoppeling geïntegreerd in het differentieel voor de achteras. Het brandstofverbruik is afhankelijk van de uitvoering en varieert van 6,9 tot 7,1 liter per 100 kilometer volgens de New European Driving Cycle (NEDC). De A 45 AMG krijgt standaard helaas geen handbak maar een AMG Speedshift DCT 7-traps sporttransmissie met dubbele koppeling. De bak beschikt over drie rijprogramma’s (Manual, Comfort, Sport), een dubbele ontkoppelingsfunctie, een tussengasfunctie en Race Start voor een optimale stoplichtsprint. Exclusief op de A 45 AMG is de samenwerking tussen het 4MATIC systeem en het 3-fase ESP en de ESP Curve Dynamic Assist. De drie ESP standen geven je de mogelijkheid om de vrijheden die het systeem je gunnen aan te passen aan je persoonlijke voorkeuren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maaher 1.999 Geplaatst: 13 februari 2013 Delen Geplaatst: 13 februari 2013 Op de site van AMG wordt er in ieder geval nog in alle talen over gezwegen. Waar slaat die "45" eigenlijk op? Edit: AMG bestaat 45 jaar zeker? Ik hoop dat dat de reden niet is. Ze hebben wel andere dingen waar ze mee uit zouden kunnen pakken, denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.211 Geplaatst: 13 februari 2013 Delen Geplaatst: 13 februari 2013 360 pk uit iets dat net niet een 2 liter moet voorstellen, nice! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMon 503 Geplaatst: 13 februari 2013 Delen Geplaatst: 13 februari 2013 Ziet er dik uit! Wat ik mij wel afvraag is waarom ze de meeste kracht naar de voorwielen sturen als het toch een AWD is? Ze kunnen toch evengoed de meeste power naar achter sturen en dan enkel de voorwielen laten ingrijpen wanneer nodig in plaats van omgekeerd, of zie ik het te simpel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.