Ga naar inhoud

Beste Autosportbeelden


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Epic gevecht. Al tientallen keren gezien... om van te smullen!

 

Maar wat was het resultaat uiteindelijk? Wie won? De Porsche? 

 

Je moet tot het einde kijken hè  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet tot het einde kijken hè  ;)

 

Dat heb ik gedaan. Ik wou eigenlijk weten of er sancties zijn geweest voor één of beide wagens? 

Ik veronderstel dat dit sowieso voor de koersdirectie gekomen is...? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

:up:

 

Da's een zeer losse leiband, maar bon: net door zo'n losse leiband krijgen we ook zo'n zalige dingen te zien. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

:up:

 

Da's een zeer losse leiband, maar bon: net door zo'n losse leiband krijgen we ook zo'n zalige dingen te zien. :D

 

Ach, hij is toch over de streep gegaan als 2de, niets gewonnen maar ook niets verloren (los van de wagen dan)  :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Damn, wat was die Blancpain in Monza heerlijk! En Shane van Gisbergen toont dat het niveau in de V8 Supercars zeker niet te onderschatten is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen weken zaten we opnieuw in Marokko voor de Libya Rally.

We maakten elke avond (=nacht :P ) een kort filmpje met de mooiste beelden van de dag: 

 

 

Moet de max zijn om ooit eens aan deel te nemen!  

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen weken zaten we opnieuw in Marokko voor de Libya Rally.

We maakten elke avond (=nacht :P ) een kort filmpje met de mooiste beelden van de dag: 

 

 

Moet de max zijn om ooit eens aan deel te nemen!  

 

Mag ik eens vragen voor wie je dan eigenlijk die beelden maakt?

Ik veronderstel dat zo'n rally deftig in beeld brengen geen zo'n goedkopere onderneming is ? (altijd andere locaties, huur helikopter etc etc)

 

Wie gebruikt die beelden dan vooral? In België is daar toch maar weinig coverage rond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik eens vragen voor wie je dan eigenlijk die beelden maakt?

Ik veronderstel dat zo'n rally deftig in beeld brengen geen zo'n goedkopere onderneming is ? (altijd andere locaties, huur helikopter etc etc)

 

Wie gebruikt die beelden dan vooral? In België is daar toch maar weinig coverage rond?

 

Is inderdaad geen goedkope onderneming. 

Wij filmen alle beelden en monteren daar dan 3 afleveringen van 25 minuten van. Deze worden in meer dan 50 landen uitgezonden. Waaronder België en Nederland: MotorsTV, RTL7, Sport10 (Proximus tv), Sport40 (Telenet)

Gezien wij de organisator die uitgebreide tv return kunnen garanderen huurt hij ons in om die reportages te komen draaien.

 

Bovenstaande video is eigenlijk gewoon een extra die we elke avond ter plaatse nog monteerden voor op social media te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is inderdaad geen goedkope onderneming. 

Wij filmen alle beelden en monteren daar dan 3 afleveringen van 25 minuten van. Deze worden in meer dan 50 landen uitgezonden. Waaronder België en Nederland: MotorsTV, RTL7, Sport10 (Proximus tv), Sport40 (Telenet)

Gezien wij de organisator die uitgebreide tv return kunnen garanderen huurt hij ons in om die reportages te komen draaien.

 

Bovenstaande video is eigenlijk gewoon een extra die we elke avond ter plaatse nog monteerden voor op social media te plaatsen.

 

Nice! Sowieso zeer knap gemaakt! 

 

Maar toch vraag ik me af wie naar zo'n samenvattingen kijkt. (niet dat ik afbreuk doe aan jullie werk natuurlijk) Autosport is sowieso al weinig bekeken (ik spreek dan voor vlaanderen) en volgens mij is er maar één rallyraid ter wereld die een beetje aandacht krijgt en dat is de Dakar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nice! Sowieso zeer knap gemaakt! 

 

Maar toch vraag ik me af wie naar zo'n samenvattingen kijkt. (niet dat ik afbreuk doe aan jullie werk natuurlijk) Autosport is sowieso al weinig bekeken (ik spreek dan voor vlaanderen) en volgens mij is er maar één rallyraid ter wereld die een beetje aandacht krijgt en dat is de Dakar. 

 

Goh daar zou je eigenlijk nog van verschieten.

Officiële kijkcijfers zijn er niet bij dat soort zenders (motorstv, sport10, sport40, etc).

Gezien ik de programmatie een tijdje gedaan heb bij Sport10 zijn we via via wel te weten gekomen dat daar elke dag toch wel tussen de 30 en 50.000 mensen naar kijken. Gezien dat er veel herhalingen zijn op dat soort zenders bereik je automatisch al een groter publiek.

MotorsTV is in België bv niet zo'n grote / populaire zender maar in Frankrijk en UK dan weer wel heel druk bekeken.

 

Van het BK Rally, waar wij promotor van zijn en ook de volledige TV productie bij doen, hebben we de cijfers van VRT en daar keken in 2015 gemiddeld 255.000 mensen naar onze samenvattingen met uitschieters tot 500.000 kijkers. En misschien nog belangrijker: dat er geen kijkers wegzappen tijdens deze reportages. Dit zijn geen cijfers die wij uitvinden maar de officiële cijfers die wij van VRT meegekregen hebben.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh daar zou je eigenlijk nog van verschieten.

Officiële kijkcijfers zijn er niet bij dat soort zenders (motorstv, sport10, sport40, etc).

Gezien ik de programmatie een tijdje gedaan heb bij Sport10 zijn we via via wel te weten gekomen dat daar elke dag toch wel tussen de 30 en 50.000 mensen naar kijken. Gezien dat er veel herhalingen zijn op dat soort zenders bereik je automatisch al een groter publiek.

MotorsTV is in België bv niet zo'n grote / populaire zender maar in Frankrijk en UK dan weer wel heel druk bekeken.

 

Van het BK Rally, waar wij promotor van zijn en ook de volledige TV productie bij doen, hebben we de cijfers van VRT en daar keken in 2015 gemiddeld 255.000 mensen naar onze samenvattingen met uitschieters tot 500.000 kijkers. En misschien nog belangrijker: dat er geen kijkers wegzappen tijdens deze reportages. Dit zijn geen cijfers die wij uitvinden maar de officiële cijfers die wij van VRT meegekregen hebben.

 

Nice! Dat van het BK kan ik me wel inbeelden. De reportages zijn altijd goed gemaakt en komen in prime-time op Sporza de zondagnamiddag. 

 

Die kleinere zenders... daar verschiet ik van dat die toch zo'n kijkcijfers halen. Had ik nooit gedacht! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Damn, wat was die Blancpain in Monza heerlijk! En Shane van Gisbergen toont dat het niveau in de V8 Supercars zeker niet te onderschatten is.

Blancpain Sprint in Brands Hatch ook de moeite. Wat een circuit, en wat worden die kisten bij hun nekvel gegrabbeld voor die 60min.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...

Nog gay'er lopen als die witte gaat niet :lolz:

Ik zou toch eens doodgraag Ekström zijn S1 rijden. 560pk, 0-100kmh in 2,8 seconden :silly:

29714454856_e722f36a3b_k_d.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid