Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vind heel dat gebouw om krankjorum van te worden.

We hebben er een aantal verschillende afdelingen zitten, en ik vind er nooit mijn weg, en dat ondanks het feit dat TomTom er zijn stek ook heeft [emoji1]

Ik moest er gaan solliciteren, was er echt nog nooit geweest. Eenvoudig is het inderdaad niet om te vinden waar je moet zijn :lol:

Geplaatst:

Wielerterroristen. Een ras apart. Met 4 breed het baanvak inpalmen. En van wijken weten ze niet, zelfs al dien je daar een kilometer achter te blijven hangen.

Bestond er een wet, waardoor ze verplicht zijn achter elkaar te rijden, indien verkeer hen voorbij moet?

Geplaatst:

Niet iedereen die met de fiets rijdt is een vandaal hoor

:(

Geplaatst:

Klopt. Zolang ze maar niet rijden waar ik moet passeren.

• 6 maanden later...
Geplaatst:

(eerste post)

expresweg Brugge onder de Koning Albert-1 laan?

ben mij is aan't bezig houden. elke middag tijdens het werk een 10tal blz van dees topic lezen...

goed voor mijn gemoed.

een ergernis tegenwoordig:

mensen die in de 'stilstaande' file (genre A12 Aartselaar-Wilrijk) die op de gsm aan't spelen zijn, en elke keer we 200m rijden een gat van 50m en meer laten vallen.

dacht vanochtend is uit te stappen en aan het madammeke achter mij in haar Volvo XC60 te gaan vragen wat er nu zo interessant is.

ik stond echter te dicht tegen de middenberm om mijn deur te kunnen openen, en er langs rechts uitkruipen ziet er maar bizar uit

Geplaatst:

Yup, de ganse Expressweg heeft er last van. 

Welkom!

Geplaatst:
ben mij is aan't bezig houden. elke middag tijdens het werk een 10tal blz van dees topic lezen...

goed voor mijn gemoed.

Goed idee. Het kan soms zo moeilijk zijn anders om zich op te laden voor een flink stukske road rage. Pas op, ge hebt mensen die dat kunnen eh, zich de hele tijd opwinden, maar sommige mensen hebben gewoon wat hulp nodig.

Geplaatst:

Vanmorgen, rond 7u was er tussen Aalst en Brussel wel wat mist op de E40, maar de zichtbaarheid was op dat moment zeker 300m+ Toch een heel pak wagens met mistlampen, wat volgens mij nog steeds niet nodig was. Vooral die types waar ze een dubbel mistlicht hebben, links en rechts. Onbewust gaat er dan steeds door mijn hoofd dat die aan het remmen zijn :(

Geplaatst:

Ik heb altijd goesting van er achter te rijden met mijn pharen op. Gisteren ook nog zo iemand de hele tijd voor mij hier in de buurt. En er is hier van de hele dag geen mist geweest.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb dat al gedaan. Had 'm al ingehaald, heb me laten uitzakken en inhalen, dan erachter met grootlichten op. (Op de middelste rijstrook, uiteraard.)

Na meer dan 10 seconden had de meneer mij in 't snotje. Gedurende makkelijk 30 seconden heeft 'ie continu in z'n achteruitkijkspiegel gekeken.

In plaats van naar rechts te gaan (geen kat op rechter rijstrook) is 'ie dan zacht beginnen remmen. Tot ik er wel naast moest omdat we anders minder dan 90 zouden doen.

En dan kijken ze je aan alsof je helemaal besodemieterd bent. En wat je dan ook doet, hoe goed je ook kan AR-TI-CU-LE-REN zelfs mét handgebaren erbij: "uw achtermistlicht brandt & verblindt !" snappen ze NIET.

Ik ben er mee gestopt na die ene poging. Ik "knipper" wel nog altijd duchtig met m'n eigen mistachterlicht als ik er ene passeer maar even tijd investeren in zo'n runderen: done with it.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

(geen kat op rechter rijstrook)

Of jij zag ze niet.  Door de mist. 

:D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

(eerste post)

expresweg Brugge onder de Koning Albert-1 laan?

goed voor mijn gemoed.

een ergernis tegenwoordig:

mensen die in de 'stilstaande' file (genre A12 Aartselaar-Wilrijk) die op de gsm aan't spelen zijn, en elke keer we 200m rijden een gat van 50m en meer laten vallen.

dacht vanochtend is uit te stappen en aan het madammeke achter mij in haar Volvo XC60 te gaan vragen wat er nu zo interessant is.

ik stond echter te dicht tegen de middenberm om mijn deur te kunnen openen, en er langs rechts uitkruipen ziet er maar bizar uit

Yup, de ganse Expressweg heeft er last van. 

Welkom!

Is in elke file zo.

En niet alleen in de file :(

Maar voor mij is dat een geschenk, het is nu veel makkelijker geworden om te filefilteren, altijd wel een gat waarin je van vak kan veranderen :inlove:

(bv Antwerpen vanuit Gent komende, je kan vrij lang links op richting Linkeroever blijven, geen paniek, tegenwoordig kan je er altijd terug weer in op 't laatste :) )

(maar dat mag je eigenlijk niet doen, soit dat surfen ook niet)

Geplaatst:

Ik heb altijd goesting van er achter te rijden met mijn pharen op. Gisteren ook nog zo iemand de hele tijd voor mij hier in de buurt. En er is hier van de hele dag geen mist geweest.

Gij hebt goesting om dat te doen, ik doe dat gewoon. Astemblieft zeg met zo ne lichte mist hebde toch geen mistlampen nodig? Heb gisterenochtend in den donker met m'n zonnebril opgereden in m'n bus voor al die mistlamprijders, kreeg er barstende koppijn van.

Geplaatst:

C_X met den bus op gang?

Geplaatst:

C_X met den bus op gang?

is toch even lang als een bus

Geplaatst:

Even aan het genieten van een van m'n weinige vrije weekends :D

Geplaatst:

Gij hebt goesting om dat te doen, ik doe dat gewoon. Astemblieft zeg met zo ne lichte mist hebde toch geen mistlampen nodig? Heb gisterenochtend in den donker met m'n zonnebril opgereden in m'n bus voor al die mistlamprijders, kreeg er barstende koppijn van.

Er was GEEN mist ... 

Het probleem is gewoon dat die pee voor u niet snapt waarom ge dat doet en ge nog wa spel kunt gaan maken want die denkt dat ge hem zonder reden aan het irriteren zijt :fp:

Geplaatst:

Bij mij was er wel mist, zo van die mist waar ge nog ne kilometer in kunt zien, ma vlam direkt al die kloothommels hun mistlichten aan he...

Geplaatst:

Ik heb al 3 grote flipdot schermen op mn voertuig :D

Geplaatst:

Vannacht ook enkele pipo's tegengekomen die rondreden met hun mistlichten op. Zeer lichte regen in combinatie met onverlichte wegen en die mistlampen = rampzalig. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

hoe vaak ik al is heb willen reageren op andere posts, maar dan zie ik dat ik nog maar op blz. 31 zit, en dat dat posts van 2012 zijn...

strafste wat ik tot nog toe heb meegemaakt, het toppunt van verkeersagressie:

-ik reed met mijn Ducati Hyperstrada zonder koffers door de Leopold2 tunnel in Brussel. File staat stil of rijdt max. accordeon gewijs 15km/u. Ik reed zelf een 30km/u, met de 4 pinkers, in 2e versnelling en genoeg 'gas' geven om mij kenbaar te maken.

Op een gegeven moment, thv uitrit Yzer, is er op de linkerrijstrook een Audi A4 van meer dan 10jr oud die het nodig vindt om tegen het midden van de baan te rijden.

zaken die dagelijks wel gebeuren, en waar ik verder niet echt op reageer. beetje gas geven of flikkeren met de grootlamp en door het verschieten van het lawaai wijken 9/10 al uit. den deze ook. hoewel:

smijt een passagier van dienen auto haar deur tegen mij open  :o

ik kon me net met al mijn verbazing, adrenaline en woede rechthouden. de deur ging gewoon dicht wanneer ik ter hoogte van de motorkap stilstond. en maar lachen dat ze deden.

RIP rechterspiegel. en maar lachen dat ik deed.

Geplaatst:

9/10 gedoekt gespuis in die audi.

caucasisch zagen ze er toch niet uit nee

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid