C_X 1.557 Geplaatst: 26 februari 2016 Geplaatst: 26 februari 2016 Tsja, hij stond (ongeveer) reglementair geparkeerd. Binnen een parkeervak, aan de linkerkant van de rijweg. Ergens in deze buurt. Hij had zich serieus moeten haasten om op tijd op zijn afspraak te komen, en was content dat hij een plekje vond. Maar blijkbaar stond hij iets te breed, zijn XC60 is een relatief brede auto, waardoor de tram niet kon passeren. Ik zou daar met de lincoln van 2 meter breed ook nie parkeren, die gaat ook sowieso buiten het vak komen. Ik versta hem ivm de parkeerplaats he maar heeft serieus bad luck gehad. Quote
treeper 2 Geplaatst: 9 maart 2016 Geplaatst: 9 maart 2016 gisteren een tof madammeke voor mij tegengekomen op de baan. baan van Wemmel naar Opwijk. degene die wat bekend is met de wegen in de buurt weten dat je volledig centrum Merchtem kan ontwijken via wat sluipwegjes tussen de patatten en koeien. en centrum Merchtem is de hel tijdens de spits 's avonds. probleem is dat er 97 treinen passeren op 1u tijd (ergens tussen 16u en 17u), en er dus een file van een tweetal km staat aan te schuiven, stilstaand tot stapvoets, van centrum Merchtem tot de overweg. ik binnendoor via de patattebaantjes dus, rond de 70km/u tuffend. ben ik uiteindelijk 300m ver op de ontwijkroute, zit ik achter een madammeke die 25km/u rijdt (probeer maar is niet te gatplakken aan dat tempo) nog enkele keren proberen voorbij gaan, maar telkens tegenliggers. om uw stuur van op te fretten. madammeke vond het ondertussen wel goed geweest, hevig gesticulerend en terwijl zwalpend. om uiteindelijk op de baan Merchtem-Droeshout te komen, en weer verder naar Droeshout te rijden. waarom je besluit binnendoor te rijden met een tempo dat je zelfs via het centrum sneller was, dieje van hierboven mag het weten Quote
Gast wooter Geplaatst: 9 maart 2016 Geplaatst: 9 maart 2016 Ik had gisteravond een madammeke die op zo een weg achterwaards wou inparkeren en daarom haar auto in het midden van de baan had gezet. 3 tegenliggers, 2 mensen die in haar richting niet door konden. En ze ging dus achterwaards fileparkeren. Ik heb drie keer geclaxonneerd alvorens ze tegen een vuilbak reed. De tegenliggers konden dan wel door, dus heb ik me ook maar uit de voeten gemaakt. Quote
DéGioke 2.235 Geplaatst: 9 maart 2016 Geplaatst: 9 maart 2016 Echt he. Ik kan 2, 3, 4 maand aan een stuk de verdraagzaamheid en de kalmte zelve zijn. Immens tolerant, negeren, enz... Maar af en toe, en ik denk dat het een samenloop van omstandigheden is met vooral een bad-day als trigger, is het terug nog eens bingo. Alle 15 000 km a 20 000 km moet ik toch ne keer mijn oude manieren hebben precies. Ik heb ook een periode gehad dat ik wat issues heb gehad met agressie bij mezelf... Hoogtepunt was dat er iemand uit het niets belachelijk deed en mijn zekering sprong... Ik ben die mens voorbij gegaan en m'n sprinter dwars voor die mens geparkeerd. Ik had ook mijn autotrailer bij. Die had ik zo dicht tegen die mens z'n auto staan dat hij zelfs niet kon uitstappen (was ervoor gedaan). Rechts van hem geparkeerde auto's, achter hem gewoon andere mensen. Die mens zat in een val. Laadruimte ingesprongen en m'n momentsleutel genomen (heb een vrij zware) en wou via m'n schuifdeur aan de zijkant uitstappen. Op de moment dat ik de klink van m'n deur open had mezelf toch terug tot rede kunnen brengen...toen ben ik verschoten van mezelf Quote
Gast wooter Geplaatst: 9 maart 2016 Geplaatst: 9 maart 2016 Dat is gek eh... Je vertrekt goedgeluimd en 20 minuten verder zou je iemand die onnodig links blijft rijden met beide handen willen dood wurgen. Quote
DéGioke 2.235 Geplaatst: 9 maart 2016 Geplaatst: 9 maart 2016 Dat is gek eh... Je vertrekt goedgeluimd en 20 minuten verder zou je iemand die onnodig links blijft rijden met beide handen willen dood wurgen. Dat is effectief zo. Ik ben een doodkalme mens, je zal me niet snel uit m'n lood krijgen...maar hang je het echt uit en drijf je me naar de waanzin....dan heb ik soms schrik van mezelf dat ik iemand iets ga aandoen. Is trouwens ooit zo eens bijna mis gegaan met de vorige vriendin... Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 9 maart 2016 Auteur Geplaatst: 9 maart 2016 Dat is gek eh... Je vertrekt goedgeluimd en 20 minuten verder zou je iemand die onnodig links blijft rijden met beide handen willen dood wurgen. Met één hand zou maar lastig zijn he wooter Quote
TCT 6.312 Geplaatst: 9 maart 2016 Geplaatst: 9 maart 2016 Met één hand zou maar lastig zijn he wooterNee hoor... Quote
PJH 21.020 Geplaatst: 10 maart 2016 Geplaatst: 10 maart 2016 Daarom ben ik dus blij dat ik nu een beetje vermogen heb steken. Ik heb absoluut geen stress meer door andere mensen gedurende lange periodes. Ik kan wel eens vloeken omdat er weer eentje tegen 105 per uur naar links gaat terwijl ik nader tegen 1xx, maar uiteindelijk is dat niet veel meer dan moeten remmen, even wachten en dan weer goed optrekken (of langs rechts). Ik kan al die apen gewoon laten waar ze zijn, en dat is echt luxe 3 Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 10 maart 2016 Geplaatst: 10 maart 2016 Ik kan al die apen gewoon laten waar ze zijn, en dat is echt luxe Dat is. Kom regelmatig situaties tegen waarbij ik denk "hier was ik met 120pk NOOIT voorbij geraakt". Pks = alles @@Jokke_vlo Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 10 maart 2016 Geplaatst: 10 maart 2016 Dat is gek eh... Je vertrekt goedgeluimd en 20 minuten verder zou je iemand die onnodig links blijft rijden met beide handen willen dood wurgen. Oh man zo herkenbaar. Ik vertrek thuis met m'n 12 ton richting tankgelegenheid en voor m'n boeltje op te starten, goed geluimd, vogeltjes fluiten, etc... En tegen da ge daar zijt wenst ge iemand te verdrinken in den diesel da ge net in uwen bus wilt kappen Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 10 maart 2016 Geplaatst: 10 maart 2016 Daarom ben ik dus blij dat ik nu een beetje vermogen heb steken. Ik heb absoluut geen stress meer door andere mensen gedurende lange periodes. Ik kan wel eens vloeken omdat er weer eentje tegen 105 per uur naar links gaat terwijl ik nader tegen 1xx, maar uiteindelijk is dat niet veel meer dan moeten remmen, even wachten en dan weer goed optrekken (of langs rechts). Ik kan al die apen gewoon laten waar ze zijn, en dat is echt luxe Ik heb nu al met ne mix van vanalles gereden en gehad, snel, traag, belachelijk traag, etc... Maar dat heeft me precies nog nooit tegengehouden om colleirig te worden achter m'n stuur . Gelijk gio kan ik echt woedeuitbarstingen krijgen als het me echt te ver gaat. Quote
CAS 8.069 Geplaatst: 10 maart 2016 Geplaatst: 10 maart 2016 Daar is al onderzoek naar geweest en het resultaat was dat die mensen een kleine piet hebben. 1 Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 10 maart 2016 Geplaatst: 10 maart 2016 Gent... Heb er ook eens in een parkeervak gestaan, voor een frituur. De frituur nog niet binnen en een tram aan het rinkelen. Ik ga zien en doe teken naar die kerel dat die kan passeren. Had wel niet veel over, dus begrijp wel dat die twijfelde. Steek duim omhoog en ga weer frituur binnen. Wat later weer een tram. Zeg tegen die kerel dat ze maar moeten doorgeven dat ze kunnen passeren. Iets later weer één... Blijkbaar geen interne communicatie bij de lijn. Wat ik wel niet begreep, als ze daar iedere dag passeren, weten ze toch tot waar een auto ongeveer kan komen om te kunnen passeren? Was ook op kasseibaan. Stond met de banden net niet tegen de borduur. Waarom maken ze daar eigenlijk dan een parkeervak... Ofwel stond ik op een bakfietsplaats. Volgende keer blad aan de achterruit. "Tram kan passeren" Quote
tuscani 11.798 Geplaatst: 10 maart 2016 Geplaatst: 10 maart 2016 bussen die denken dat ze kunnen winnen van een 500 vs 500 0-1 denken van nog snel een geparkeerde wagen voorbij te gaan want dat prutske van de overkant zal wel schrik hebben en wachten. dat viel tegen, ik stond er sneller dan gedacht en mijnheer ging dan ook nog uitdagend tot aan mijn snoet staan om mij achteruit te dwingen. 2de keer dat het tegen viel, want na 3minuten stilstaan heeft hij eindelijk door dat je aan een stuur kan draaien om langs mij te kunnen. die mannen denken ook dat ze heer en meester zijn. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 10 maart 2016 Geplaatst: 10 maart 2016 Klopt, in Brussel rijden die ook zeer agressief om je zo te dwingen hun voorrang te geven terwijl ze er geen hebben Quote
utah 552 Geplaatst: 10 maart 2016 Geplaatst: 10 maart 2016 Grootste ergernis is en blijft het feit dat : - Sommige (meestal buitenlandse) vrachtwagenchauffeurs het absoluut nodig vinden om op een 2-vaks baan zich voor jou te gooien, terwijl er achter jou in kilometers geen kat te zien is, en dan tergend traag de andere voorbij te tuffen. - Dezelfde chauffeurs zich totaal niet storen om tijdens regenweer het eerste te herhalen, met nog trager tuffen. Ben zelf een paar jaar vrachtwagenbestuurder geweest, maar zo'n stoten haalde ik niet uit. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 10 maart 2016 Geplaatst: 10 maart 2016 Een anticiperende chauffeur stopt altijd, ook als je geen voorrang hebt! Quote
ex-Mooseman 14.615 Geplaatst: 10 maart 2016 Geplaatst: 10 maart 2016 Daarnet twee bussen op de E403, op het stuk met twee vakken waren die voortdurend haasje over aan het spelen. Als er geen plaats was op het linkervak, dan maakten ze die wel even... Gevolg: een hele trein auto's aan het taffelen op het linkse vak. Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 10 maart 2016 Geplaatst: 10 maart 2016 Daar is al onderzoek naar geweest en het resultaat was dat die mensen een kleine piet hebben. Nee das enkel voor die die er een ongeval aan toevoegen! Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 10 maart 2016 Geplaatst: 10 maart 2016 bussen die denken dat ze kunnen winnen van een 500 vs 500 0-1 denken van nog snel een geparkeerde wagen voorbij te gaan want dat prutske van de overkant zal wel schrik hebben en wachten. dat viel tegen, ik stond er sneller dan gedacht en mijnheer ging dan ook nog uitdagend tot aan mijn snoet staan om mij achteruit te dwingen. 2de keer dat het tegen viel, want na 3minuten stilstaan heeft hij eindelijk door dat je aan een stuur kan draaien om langs mij te kunnen. die mannen denken ook dat ze heer en meester zijn. Dat zijn we ook, een bus heeft altijd voorrang ook al hebben we dat niet Doe er me aan denken dak de volgende keer los in uw vitrinne rij he PS: De bosstraat is echt nie leuk met een bus Quote
tuscani 11.798 Geplaatst: 10 maart 2016 Geplaatst: 10 maart 2016 Dat zijn we ook, een bus heeft altijd voorrang ook al hebben we dat niet Doe er me aan denken dak de volgende keer los in uw vitrinne rij he PS: De bosstraat is echt nie leuk met een bus 't was idd bij ons in de straat aan de bakker wat verder naar boven op. Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 10 maart 2016 Geplaatst: 10 maart 2016 't was idd bij ons in de straat aan de bakker wat verder naar boven op. Is daar echt nie leuk met die parkeer vakken, :aar ge moet beide kanten verstaan, uw kant die in zijn recht is en wij met tijd. In uw recht komt uiteraard voor op tijd. Maar echt wa een kakastraat Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.