whispy 158 Geplaatst: 13 januari 2012 Geplaatst: 13 januari 2012 Hoe zouden die mannen reageren als je terwijl ze achter je rijden op de pechstrook gaat staan? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 13 januari 2012 Geplaatst: 13 januari 2012 Hoe zouden die mannen reageren als je terwijl ze achter je rijden op de pechstrook gaat staan? probeer het eens en zorg dat een derde het kan filmen :chair: Quote
manos 13 Geplaatst: 14 januari 2012 Geplaatst: 14 januari 2012 ik ben zo een jaar of 7 geleden ns een geldtransport tegengekomen op de autostrade. ze werden toen nog begeleid door die Pontiac's. ook tegen een tempo van 100 km/u. ik dacht die manne ook in te halen. toen ik (linkervak) met m'n snuit aan de kont van die laatste Pontiac kwam (rechtervak) ging de schuifdeur open en kreeg ik een mitrailleur op mij gericht. een tweetal jaar geleden reed ik dan met een ex-collega (mister abdel ) het stad in langs de generaal lemanstraat. we hingen net achter een geldtransport (toen al met de LC's). abdel maande me toen aan die gasten voorbij te steken, wat ik toch maar niet gedaan heb. m'n woorden waren nog niet koud of er begint een dame te bumperen bij mij en met haar lichten te flashen. al half verkneukeld laat ik ze ff door en zet me dan terug links. hierop begint ze te bumperen bij de achterste LC en wilt inhalen. madam is klemgereden, 3 kerels met mitrailleur zijn errond gaan staan. deur opengetrokken, madam eruit. intussen kreeg ik van één van die andere kerels het gebaar da ik door mocht. ik maak me er ni druk in. manne doen ook maar hun job. en ge moet maar ni provoceren... Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 14 januari 2012 Geplaatst: 14 januari 2012 Die gasten kunnen wel zwaar overdrijven en de macho uithangen heb ik ook al mogen ondervinden. En dat zonder bumperkleven (aansluiting A12 met ring. Naar hun mening kwam ik te snel aangereden bij het invoegen en was het ook spel. Quote
Greg 3.576 Geplaatst: 14 januari 2012 Geplaatst: 14 januari 2012 ik ben zo een jaar of 7 geleden ns een geldtransport tegengekomen op de autostrade. ze werden toen nog begeleid door die Pontiac's. ook tegen een tempo van 100 km/u. ik dacht die manne ook in te halen. toen ik (linkervak) met m'n snuit aan de kont van die laatste Pontiac kwam (rechtervak) ging de schuifdeur open en kreeg ik een mitrailleur op mij gericht. een tweetal jaar geleden reed ik dan met een ex-collega (mister abdel ) het stad in langs de generaal lemanstraat. we hingen net achter een geldtransport (toen al met de LC's). abdel maande me toen aan die gasten voorbij te steken, wat ik toch maar niet gedaan heb. m'n woorden waren nog niet koud of er begint een dame te bumperen bij mij en met haar lichten te flashen. al half verkneukeld laat ik ze ff door en zet me dan terug links. hierop begint ze te bumperen bij de achterste LC en wilt inhalen. madam is klemgereden, 3 kerels met mitrailleur zijn errond gaan staan. deur opengetrokken, madam eruit. intussen kreeg ik van één van die andere kerels het gebaar da ik door mocht. ik maak me er ni druk in. manne doen ook maar hun job. en ge moet maar ni provoceren... Zalig! Quote
Gast wooter Geplaatst: 15 januari 2012 Geplaatst: 15 januari 2012 Het is inderdaad dankzij die plofkoffers dat er geen zware overvallen meer gebeuren, want als die kerels al afgeleid worden en hun veilige positie verlaten om een gehaaste troela de schrik aan te jagen, belooft dat niet veel goeds moest een club gangsters het eens proberen, met bv een gehaaste troela op te voeren als afleidingsmanoeuvre... Ik bedoel maar... Met getrokken machinegeweer gaan zwaaien heeft absoluut geen effect bij iemand die ook klaar zit met een machinegeweer en dit heeft om te gebruiken: die gaat zorgen dat hij eerst schiet vooraleer er wordt teruggeschoten. En nu wachten op een bezoekje van de wijkagent voor een verhoor omdat ze nu denken dat deze brave burger een overval plant . Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 16 januari 2012 Geplaatst: 16 januari 2012 Het is inderdaad dankzij die plofkoffers dat er geen zware overvallen meer gebeuren, want als die kerels al afgeleid worden en hun veilige positie verlaten om een gehaaste troela de schrik aan te jagen, belooft dat niet veel goeds moest een club gangsters het eens proberen, met bv een gehaaste troela op te voeren als afleidingsmanoeuvre...Ik bedoel maar... Met getrokken machinegeweer gaan zwaaien heeft absoluut geen effect bij iemand die ook klaar zit met een machinegeweer en dit heeft om te gebruiken: die gaat zorgen dat hij eerst schiet vooraleer er wordt teruggeschoten. En nu wachten op een bezoekje van de wijkagent voor een verhoor omdat ze nu denken dat deze brave burger een overval plant . Voila, zo denk ik er ook over. Veel machtsvertoon maar een bende echte gangsters schakelen die uit zonder te verpinken. Nuja met die plofkoffers is het verloren moeite tenzij ze via één of andere manier toch te openen zijn...? Ik blijf er ook achter, en gewone politie laat ik ook met rust als die 130km/h rijden. Reed eens op de snelweg achter een politieauto en zag al snel dat die gast erop uit was om iedereen die maar probeerde voorbij te steken te gaan achtervolgen dus ik blijf er mooi achter. Is er toch één die het probeert en die flik steekt hem rechts voorbij en gaat dan vol in de remmen. Levensgevaarlijk want iedereen moest remmen, maar meneer moest zijn macht tonen en zette hem aan de kant maar dat kon wel op een iets veiligere manier gebeuren me dunkt. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 16 januari 2012 Auteur Geplaatst: 16 januari 2012 Ik heb zo eens 20 kilometer achter een camionetje van de hondenbrigade gereden aan 150km/h. Toen hij het in de mot kreeg kon hij het ook niet laten om me even de les te spellen. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 16 januari 2012 Geplaatst: 16 januari 2012 Ik heb zo eens 20 kilometer achter een camionetje van de hondenbrigade gereden aan 150km/h. Toen hij het in de mot kreeg kon hij het ook niet laten om me even de les te spellen. Yep die rijden idd makkelijk 140 maar daar heb ik nooit last van gehad. Ik volg hé Quote
Driesb 38 Geplaatst: 16 januari 2012 Geplaatst: 16 januari 2012 Nat wegdek, donker, scheefgaan met de e30 en dan blauwe lampjes zien aanschieten! Aaaargh!! Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 16 januari 2012 Geplaatst: 16 januari 2012 Nat wegdek, donker, scheefgaan met de e30 en dan blauwe lampjes zien aanschieten! Aaaargh!! oeps, en?? Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 16 januari 2012 Auteur Geplaatst: 16 januari 2012 Yep die rijden idd makkelijk 140 maar daar heb ik nooit last van gehad. Ik volg hé Ik volgde ook gewoon... Quote
Driesb 38 Geplaatst: 16 januari 2012 Geplaatst: 16 januari 2012 oeps, en?? Buiten de woorden "verkoop de wagen maar, niets voor u" niets, maar het was vlakbij huis, dus vanaf nu gewoon oppassen in de buurt. Quote
binnenmuisarchitekt 13.813 Geplaatst: 16 januari 2012 Geplaatst: 16 januari 2012 Miljaar, zelden dat ik mij nog zo eens kwaad heb gemaakt. Hier op de weg tussen Tielt en mijn huis, haalt er voor mij een Volvo C30 een Opel Omega in. Die Opel wijkt uit naar links waardoor die Volvo bijna in de gracht zit aan de andere kant van de weg. Ik wil die ook voorbijsteken en ik voel die naderen tot mijn buitenspiegel, het scheelde geen haar of ik zat op een huis. Man man man. Maar ik was kwaad. Hij begint dan met zijn grote lichten te knipperen naar mij. Bon. Dat was er te veel, remmen toegegooid en 5 km aan 40 km/h vooruit gereden. Dan reed ik mijn wijk binnen en hij volgde. Gestopt en mijn deur open gedaan. Maar meneer reed me straal voorbij. Er weer achter gereden. En dan is hij doorgereden. Pffff. Dat iemand één fout maakt, ok. Maar als je 2 maal iemand in gevaar brengt zonder enige reden, dan word ik echt kwaad ! Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 16 januari 2012 Geplaatst: 16 januari 2012 Miljaar, zelden dat ik mij nog zo eens kwaad heb gemaakt.Hier op de weg tussen Tielt en mijn huis, haalt er voor mij een Volvo C30 een Opel Omega in. Die Opel wijkt uit naar links waardoor die Volvo bijna in de gracht zit aan de andere kant van de weg. Ik wil die ook voorbijsteken en ik voel die naderen tot mijn buitenspiegel, het scheelde geen haar of ik zat op een huis. Man man man. Maar ik was kwaad. Hij begint dan met zijn grote lichten te knipperen naar mij. Bon. Dat was er te veel, remmen toegegooid en 5 km aan 40 km/h vooruit gereden. Dan reed ik mijn wijk binnen en hij volgde. Gestopt en mijn deur open gedaan. Maar meneer reed me straal voorbij. Er weer achter gereden. En dan is hij doorgereden. Pffff. Dat iemand één fout maakt, ok. Maar als je 2 maal iemand in gevaar brengt zonder enige reden, dan word ik echt kwaad ! Kom dat hele dagen tegen, van die gefrustreerde mannekes die maar 50km/h mogen rijden van hun vrouw en het niet kunnen verkroppen als iemand doorrijdt. Quote
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 17 januari 2012 Geplaatst: 17 januari 2012 Miljaar, zelden dat ik mij nog zo eens kwaad heb gemaakt.Hier op de weg tussen Tielt en mijn huis, haalt er voor mij een Volvo C30 een Opel Omega in. Die Opel wijkt uit naar links waardoor die Volvo bijna in de gracht zit aan de andere kant van de weg. Ik wil die ook voorbijsteken en ik voel die naderen tot mijn buitenspiegel, het scheelde geen haar of ik zat op een huis. Man man man. Maar ik was kwaad. Hij begint dan met zijn grote lichten te knipperen naar mij. Bon. Dat was er te veel, remmen toegegooid en 5 km aan 40 km/h vooruit gereden. Dan reed ik mijn wijk binnen en hij volgde. Gestopt en mijn deur open gedaan. Maar meneer reed me straal voorbij. Er weer achter gereden. En dan is hij doorgereden. Pffff. Dat iemand één fout maakt, ok. Maar als je 2 maal iemand in gevaar brengt zonder enige reden, dan word ik echt kwaad ! C30 Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 17 januari 2012 Geplaatst: 17 januari 2012 Bende idioten op de baan... Erger wordt het als ze dan ook nog eens beginnen versnellen. Ik heb een ongelooflijk soepele motor in m'n kist, maar er mag gerust nog iets van een 50 a 100 pk bij om 'm vlot te maken! Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 17 januari 2012 Auteur Geplaatst: 17 januari 2012 Bende idioten op de baan... Erger wordt het als ze dan ook nog eens beginnen versnellen. Ik heb een ongelooflijk soepele motor in m'n kist, maar er mag gerust nog iets van een 50 a 100 pk bij om 'm vlot te maken! Daarom mis ik mijn 120d ... Als ik nu een pipo tegenkom in een of andere monovolume en die begint mee te versnellen als ik inhaal, dan ben ik wel sneller maar vaak niet genoeg om erover te geraken. Het verschil tussen pakweg 100-115pk en 143pk is te klein om echt het verschil te maken, en het feit dat de 118d pokkelange versnellingen heeft helpt ook niet. Met de 120d was het dan hop en erover, so long sucker. Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 17 januari 2012 Geplaatst: 17 januari 2012 Daarom mis ik mijn 120d ... Als ik nu een pipo tegenkom in een of andere monovolume en die begint mee te versnellen als ik inhaal, dan ben ik wel sneller maar vaak niet genoeg om erover te geraken. Het verschil tussen pakweg 100-115pk en 143pk is te klein om echt het verschil te maken, en het feit dat de 118d pokkelange versnellingen heeft helpt ook niet. Met de 120d was het dan hop en erover, so long sucker. Ja, toen kon je nog zonder angst voor weerwraak middenvingers opsteken en blikjes naar buiten gooien. Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 17 januari 2012 Auteur Geplaatst: 17 januari 2012 Ja, toen kon je nog zonder angst voor weerwraak middenvingers opsteken en blikjes naar buiten gooien. Ah je bent me vroeger ooit tegengekomen? Quote
Gast wooter Geplaatst: 17 januari 2012 Geplaatst: 17 januari 2012 Bekijk het begin, en dan doorspoelen tot een minuut voor het einde.2 jaar bak. Quote
ICM 24.869 Geplaatst: 17 januari 2012 Geplaatst: 17 januari 2012 Het is inderdaad dankzij die plofkoffers dat er geen zware overvallen meer gebeuren, want als die kerels al afgeleid worden en hun veilige positie verlaten om een gehaaste troela de schrik aan te jagen, belooft dat niet veel goeds moest een club gangsters het eens proberen, met bv een gehaaste troela op te voeren als afleidingsmanoeuvre...Ik bedoel maar... Met getrokken machinegeweer gaan zwaaien heeft absoluut geen effect bij iemand die ook klaar zit met een machinegeweer en dit heeft om te gebruiken: die gaat zorgen dat hij eerst schiet vooraleer er wordt teruggeschoten. En nu wachten op een bezoekje van de wijkagent voor een verhoor omdat ze nu denken dat deze brave burger een overval plant . Telkens wanneer ik een transport zie met het opschrift 'METAALGELD', bedenk ik mij dat dit wel de goedkoopste oplossing is. Een sticker. Quote
Naish 9.564 Geplaatst: 17 januari 2012 Geplaatst: 17 januari 2012 Tja, wat hij deed is er volledig over, maar op het filmpje te zien voor het incident waren ze ook niet aan de legale snelheid aan het rijden. Daarmee is niet terecht wat zijn reactie was, maar aan de andere kant staan ze ook niet recht in hun schoenen. Quote
Naish 9.564 Geplaatst: 17 januari 2012 Geplaatst: 17 januari 2012 Telkens wanneer ik een transport zie met het opschrift 'METAALGELD', bedenk ik mij dat dit wel de goedkoopste oplossing is.Een sticker. Aan de andere kant, een camion met stukken van 2 eur kan je ook al iets mee doen hoor Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 17 januari 2012 Geplaatst: 17 januari 2012 Tja, wat hij deed is er volledig over, maar op het filmpje te zien voor het incident waren ze ook niet aan de legale snelheid aan het rijden.Daarmee is niet terecht wat zijn reactie was, maar aan de andere kant staan ze ook niet recht in hun schoenen. Tgoh, ja. Het doet me wat denken aan rechts voorbijrijden op een snelweg. Beiden vinden elkaar wat onverantwoord, en geen van beiden heeft gelijk. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.