Bompa 17.784 Geplaatst: 7 mei 2016 Geplaatst: 7 mei 2016 Klopt, behalve met mijn v70. Kreeg ik continu reactie. Met deze niet toen hij nieuw was, wel toen ik donkere ruiten had en weer niet meer sinds er reclame op hangt. Vreemd. Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 7 mei 2016 Geplaatst: 7 mei 2016 Ik reed vorige week met @@RRD mee met de X6 Die jongen had nog nooit zo braaf gereden, vol reactie van iedereen Mijn rode raket (CLA) heeft daar dus geen last van. A-klasse hadden ze iets meer problemen mee. Ergste auto die ik heb gehad was de SL. Al de rest nooit problemen mee gehad. Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 7 mei 2016 Geplaatst: 7 mei 2016 Koop er anders eentje in het oranje ook.... Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 7 mei 2016 Geplaatst: 7 mei 2016 Koop er anders eentje in het oranje ook.... Dat helpt idd niet 1 Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 7 mei 2016 Auteur Geplaatst: 7 mei 2016 Koop er anders eentje in het oranje ook.... Da's dubbel he, voor een fel kleurtje gaan ze (van schrik?) rapper opzij op de autostrade, maar ze kloten u nadien wel terug als je eens ergens moet invoegen of zo. Quote
Kartfreak 1.888 Geplaatst: 8 mei 2016 Geplaatst: 8 mei 2016 Toen ik terugkwam, stond er nog eentje zo. Die bestuurder bleef wel rond zijn auto hangen, maar dat maakt het feit niet lichter. Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 9 mei 2016 Geplaatst: 9 mei 2016 Dat is nog iets anders dan twee plaatsen innemen. Nu lijk je echt wel op de gemiddelde berlingo rijder Quote
Kartfreak 1.888 Geplaatst: 9 mei 2016 Geplaatst: 9 mei 2016 't Is een Partner voor alle duidelijkheid. Ik vond 't gewoon asociaal, als iedereen zo begint... Hij staat idd niet echt in de weg, maar het maakt het in/uit rijden wel een stukje onveiliger omdat je minder overzicht hebt. Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 9 mei 2016 Geplaatst: 9 mei 2016 't Is een Partner voor alle duidelijkheid. Ik vond 't gewoon asociaal, als iedereen zo begint... Hij staat idd niet echt in de weg, maar het maakt het in/uit rijden wel een stukje onveiliger omdat je minder overzicht hebt. Not sure if serious Hoe doe je dat dan als er langs beide kanten iemand reglementair geparkeerd staat? Rijbewijs bij de cornflakes gekregen? Quote
ex-Mooseman 14.616 Geplaatst: 9 mei 2016 Geplaatst: 9 mei 2016 In zo'n Partner-ding zit je toch hoger, en heb je toch net een beter overzicht ? Dat is toch de hoofdreden waarom die blikken gekocht worden ? Quote
Gast wooter Geplaatst: 9 mei 2016 Geplaatst: 9 mei 2016 Ik kan echt niet begrijpen dat die mensen zelf niet beseffen dat ze fout bezig zijn als ze zien dat jij 10 autos kan inhalen langs rechts tegen een normale snelheid... Dit weekend weer mee de 1000 km kom op tegen kanker meegereden. 6 pelotons, begeleid door o.a. 4 motoragenten per peloton. Er ging geen dag voorbij dat mensen de bevelen van de agenten straal negeerden. Een agent vroeg zelfs aan één van de negeerders "hebt u een rijbewijs?" waarop de bestuurder "ja, natuurlijk antwoorde". De agent terug: "wat betekent dit dan?" terwijl hij zijn hand vertikaal opsteekt. De bestuurder: "weet ik niet". Zo een volk rijdt dus rond. Ik heb het dan nog niet eens over het begrijpen wat een wegkapitein doet met een wit rond bord met rode rand, of de implicaties van een auto met rode vlag en "wielerwedstrijd" op het dak... Simpelweg een bevel van een agent niet weten... Quote
Gast wooter Geplaatst: 9 mei 2016 Geplaatst: 9 mei 2016 Da's dubbel he, voor een fel kleurtje gaan ze (van schrik?) rapper opzij op de autostrade, maar ze kloten u nadien wel terug als je eens ergens moet invoegen of zo. Xenon werkt goed. Xenon en een witte auto met M-strepen werkte ook goed, maar niet zo goed als een witte motorfiets en rode helm. Beste werkte die combinatie dan nog met een LED dagrijlicht met slechte verbinding zo dat dat spel knipperde bij elke oneffenheid in de weg Quote
Kartfreak 1.888 Geplaatst: 9 mei 2016 Geplaatst: 9 mei 2016 Not sure if serious Hoe doe je dat dan als er langs beide kanten iemand reglementair geparkeerd staat? Rijbewijs bij de cornflakes gekregen? In zo'n Partner-ding zit je toch hoger, en heb je toch net een beter overzicht ? Dat is toch de hoofdreden waarom die blikken gekocht worden ? Hey gasten... Ja, ik kan rijden met de auto, neen voor mij was die BMW 5-serie geen echt probleem om in en uit te parkeren (voor anderen mogelijks wel...). Let op mijn taalgebruik stukje... Een Partner heb ik niet gekocht om de hogere zitpositie, wel de binnenruimte. Zo Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 9 mei 2016 Geplaatst: 9 mei 2016 Je stelt me toch teleur kartfreak, dat partner rijden heeft van je een andere mens gemaakt 1 Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 9 mei 2016 Geplaatst: 9 mei 2016 In 1uur toch al 8km gereden.. Antwerpen Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 9 mei 2016 Geplaatst: 9 mei 2016 In 1uur toch al 8km gereden.. Antwerpen Snel genoeg voor jou. Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 9 mei 2016 Geplaatst: 9 mei 2016 @@Bompa, ik heb je filmpje na 1 minuut afgezet. Ik kon het niet meer aanzien. W T F 1 Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 9 mei 2016 Geplaatst: 9 mei 2016 Snel genoeg voor jou. Uiteindelijk heb ik nog 40min nodig gehad voor de resterende 4km. Ik hoor het ze nog zeggen "Je kan in Antwerpen werken ipv Gosselies, dat gaat gemakkelijker zijn." Quote
Ugeken 11.761 Geplaatst: 9 mei 2016 Geplaatst: 9 mei 2016 't Is een Partner voor alle duidelijkheid. Ik vond 't gewoon asociaal, als iedereen zo begint... Hij staat idd niet echt in de weg, maar het maakt het in/uit rijden wel een stukje onveiliger omdat je minder overzicht hebt. Zoiets zou ik ook durven doen... Hij staat ver genoeg van de rest, bij het uitrijden heb je daar toch geen last van. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.