Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
14 minutes ago, dragonfly said:

Pascal zette zich in het eerstvolgende tankstation opzij om van de paniek te bekomen

Dat is wel een heel eind vanaf daar. Het eerstvolgende is de Total in Tessenderlo en dat is 50km verder :lol: 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hij had beter ook opzij gegaan. Door te remmen riskeert hij dat de eventuele achterligger wil voorbijsteken en zo kop op kop zit.

De kerel voor hem doet dat goed in mijn ogen.

Geplaatst:

19304e32686f23f67d8935b32e51c46c.jpg
Geen ergernis, maar eerder amusant, en ga je langs ons kanten niet rap tegen komen.
Zie dat ventje zitten in die kraan. Heb er een eindje achter gereden. Ging toch redelijk vlot :).

Geplaatst:

Hier ook helemaal geen ergernis.

we komen gisterenavond van gent en opeens borden. "file van merlebeke tot wetteren, wegens werken"

en idd net voor de afrit merelbeke allemaal stoplichten.

*lap, we zijn eens op stap* denk ik bij mijzelf.

maar ik zit op het linkervak en wonder boven wonder, het eerste vak en het tweede potdicht. en ik, ik rij gewoon 3km door tot aan het punt waar het derde vak stopt. zeker een 1.5km geen kat voor mij, enkel achter mij (kuddebeest weet je, eentje doet het dus....) tot de laatste 500m waar het derde vak dus wat begon dicht te slibben, maar zeker zonder problemen kon invoegen.

ZOALS HET HOORDE

vraag me soms af, of al die mensen echt graag daar gewoon liever een half uur blijven staan ipv vlot door te rijden

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hier in FR ook eens geprobeerd. Geen allerische reacties van de anderen.

Geplaatst:

Daarnet voor het eerst sinds lang nog eens iemand gehad die aan z'n pharen trok na mijn inhaalmanoeuvre. 

Blij om te zien dat hij nog/terug wakker was. :up:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Daarnet op de weg een wagen met FXX-XXX nummerplaat met een bungelend L'etje achterop de achterruit. We komen aan een bocht met verkeerswisselaar en ik zie de wagen voor mij bijna het verkeerde vak opdraaien, maw. spookrijdend die straat inrijden via de verkeerde kant van de verkeerswisselaar. Ik dacht meteen: "ocharme, kind. Ik hoop dat je nog maar net aan het leren bent want dat is best gevaarlijk". Bon, enkele honderden meters later rij ik daar achter en zie ik Bompa (65 jaar ofzo) ACHTER HET STUUR met een meisje (waarvan ik inschat dat ze 18 zal geweest zijn) op de passagierszetel. Ondertussen gebaren makend bij een straat waarschijnlijk aan het uitleggen dat je daar voorrang van rechts moet verlenen (althans dat hoop ik toch).

Dat is dus tegenwoordig het volk dat nieuwe weggebruikers leert autorijden he :fp:. Dan ben je zelf al 27 jaar een gevaar op de baan en leer je het je kleinkind nog verkeerd aan ook ...

Geplaatst:

Ergernis van de dag.

IMG_20160817_174149.jpgIMG_20160817_174153.jpg

Mijn zijspiegel stond uiteraard ook niet meer hoe het moest zijn, allicht van er tegen de lopen na het uitstappen *_*

Ik haay dat soort volk, vertrouw ze voor geen haar in de buurt van mijn auto. Heb z'n zijspiegels dan maar ingeklapt voor ik vertrok...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
3 uur geleden zei dragonfly:

Ja, 't is toch wel erg dat zijn auto hem daar nog niet tegen beschermt! Want dat is de toekomst tenslotte, overal 70 per uur in een auto vol toeters en bellen die er voor zorgen dat ge ongestoord op uw smartphone kunt spelen,

Geplaatst:
6 hours ago, dragonfly said:

Gelukkig zijn ze er achterna kunnen rijden om vast te stellen dat het een BMW was.

Geplaatst:

De eigenaar van de dashcam is nog een redelijk bekende. Nogtans ook geen heilig boontje.

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Geplaatst:
20 uur geleden zei Tiep:

Ergernis van de dag.

Mijn zijspiegel stond uiteraard ook niet meer hoe het moest zijn, allicht van er tegen de lopen na het uitstappen *_*

Ik haay dat soort volk, vertrouw ze voor geen haar in de buurt van mijn auto. Heb z'n zijspiegels dan maar ingeklapt voor ik vertrok...

Daar heeft ie niet van terug :D

Geplaatst:

Zo'n mensen merken dat nog niet eens. Die rijden de parking uit met minstens een zijspiegel nog ingeklapt. Ik ken mijn pappenheimers.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160910_02462570?_section=60625520&utm_source=standaard&utm_medium=newsletter&utm_campaign=middagmail&M_BT=72887621&adh_i=ac60c83e7d25522c969e6b01cb8eb50d&imai=

Dit verwondert mij nu eens echt niks. Twee maal op het linkervak.

Ze moeten anders nog meer op elkaar kruipen daar en de rest leeg laten. Eentje die paniekremt en het kan al gebeurd zijn. Rechts voorbijsteken is dus toch wel veiliger dan gedacht! :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
Op ‎10‎/‎09‎/‎2016 om 13:43 zei Bompa:

http://www.standaard.be/cnt/dmf20160910_02462570?_section=60625520&utm_source=standaard&utm_medium=newsletter&utm_campaign=middagmail&M_BT=72887621&adh_i=ac60c83e7d25522c969e6b01cb8eb50d&imai=

Dit verwondert mij nu eens echt niks. Twee maal op het linkervak.

Ze moeten anders nog meer op elkaar kruipen daar en de rest leeg laten. Eentje die paniekremt en het kan al gebeurd zijn. Rechts voorbijsteken is dus toch wel veiliger dan gedacht! :D

Ik ben dit weekend van de kust naar huis gereden volledig over de rechter rijstrook, ging sneller dan de linker rijstrook. Wat een debielen rijden er toch rond

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ingenieurs in wegenbouw die wat té overijverig zijn...

Geen idee hoe iemand met een deftige aanhanger hier kan tanken. :roll:

image.jpeg

Geplaatst:
4 minutes ago, Jochen said:

Vandaar de pijl naar rechts?

En hoe gaat ge daar tanken?

Geplaatst:

Rechts Is diesel only, vermoed ik

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid