C_X 1.557 Geplaatst: 2 juni 2016 Geplaatst: 2 juni 2016 Kheb overlaatst nog ne Pool het 3de zien gebruiken op den e40 Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 2 juni 2016 Geplaatst: 2 juni 2016 Wtf, er zijn nog geen ongevallen genoeg ofzo? Ik heb er deze morgen anders een paar stoten zien uithalen die VEEL gevaarlijker zijn dan even wat te snel te rijden hoor Er vallen in elk geval 4 keer minder dooien dan in de jaren 70. En ik betwijfel of de trage chauffeurs meer ongelukken maken dan gemiddeld. Ze geven wel ergernis aan de rappere. De rappere moeten dat maar pikken. En traag of middenvakrijder is niet hetzelfde als stoten uithalen. Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 2 juni 2016 Geplaatst: 2 juni 2016 Er vallen in elk geval 4 keer minder dooien dan in de jaren 70. En ik betwijfel of de trage chauffeurs meer ongelukken maken dan gemiddeld. Ze geven wel ergernis aan de rappere. De rappere moeten dat maar pikken. En traag of middenvakrijder is niet hetzelfde als stoten uithalen. Ik eis een tijdelijke ban voor deze onzin. 3 Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 2 juni 2016 Geplaatst: 2 juni 2016 Ik eis een tijdelijke ban voor deze onzin. Ik ook, op het Dacia forum zoeken ze volgens mij nog leden Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 2 juni 2016 Geplaatst: 2 juni 2016 Met ne bus hebde altijd gelijk. Met zo'n mobiele werfkraan ook merkte een collega van mij vandaag Gewicht van werfkraan 1, bus 0 Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 2 juni 2016 Geplaatst: 2 juni 2016 Ik ook, op het Dacia forum zoeken ze volgens mij nog leden Om het met de gevleugelde woorden van Clarkson te zeggen: "speed never killed anyone, suddenly becoming stationary that's what gets you" 1 Quote
msxx 7.829 Geplaatst: 2 juni 2016 Geplaatst: 2 juni 2016 Vandaag, idioten (in mijn ogen dan he) die op de pechtstrook gaan staan aanschuiven op een autosnelweg. 1. Da mag blijkbaar tegenwoordig. (ik moet blijkbaar dringend mijn verkeersregels eens terug leren) Als de uitvoegstrook vol staat heb je twee keuzes: 1) Je zet je stilstaand op het eerste, pinker naar rechts want je wilt gebruik maken van de uitvoegstrook, wachtend op een plaatsje 2) Je zet je stilstaand op de vluchtstrook áchter diegene die al stil staat op de uitvoegstrook Welke optie is de veiligste? Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 2 juni 2016 Geplaatst: 2 juni 2016 Gelijk de pechstrook voor wetteren af te rijden zeker? Staan ze ne kilometer lang aan te schuiven met telkens 2 autolengtes tussen en vanvoor waar de uitrit begint is er kweet nie wa van plaats, als schapen gaan ze gewoon de pechstrook op.'t Is nu wel al verbeterd met de verbreding. Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 2 juni 2016 Geplaatst: 2 juni 2016 Er vallen in elk geval 4 keer minder dooien dan in de jaren 70 Logisch he, al eens een auto van de jaren 70 bekeken? Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 2 juni 2016 Geplaatst: 2 juni 2016 Logisch he, al eens een auto van de jaren 70 bekeken? En die mochten ook 120 rijden! Zonder alle fancy rijhulpsystemen. Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 2 juni 2016 Geplaatst: 2 juni 2016 Wanneer zijn snelheidslimieten ingevoerd in België? Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 2 juni 2016 Geplaatst: 2 juni 2016 Wanneer zijn snelheidslimieten ingevoerd in België? Tijdens de oliecrisis in de jaren 70 1 Quote
Cash 140 Geplaatst: 2 juni 2016 Geplaatst: 2 juni 2016 Als de uitvoegstrook vol staat heb je twee keuzes: 1) Je zet je stilstaand op het eerste, pinker naar rechts want je wilt gebruik maken van de uitvoegstrook, wachtend op een plaatsje 2) Je zet je stilstaand op de vluchtstrook áchter diegene die al stil staat op de uitvoegstrook Welke optie is de veiligste? Ik zie nog een derde optie... Je gaat door tot de volgende afrit. Quote
Framfy 559 Geplaatst: 2 juni 2016 Geplaatst: 2 juni 2016 Wanneer zijn snelheidslimieten ingevoerd in België? Tijdens de oliecrisis in de jaren 70 Ja, '71 zelfs al, dacht ik. Oliecrisis was in '73. Snelheidsbeperking bebouwde kom (60 km/u) werd ingevoerd in 1968. Snelheidsbeperking buiten bebouwde kom (90 km/u) werd ingevoerd in 1971 (gold niet op autowegen en autosnelwegen) Snelheidsbeperking snelwegen (120 km/u) werd ingevoerd in 1974 (idd. n.a.v. de oliecrisis) 2 Quote
Joske 922 Geplaatst: 4 juni 2016 Geplaatst: 4 juni 2016 Als de uitvoegstrook vol staat heb je twee keuzes: 1) Je zet je stilstaand op het eerste, pinker naar rechts want je wilt gebruik maken van de uitvoegstrook, wachtend op een plaatsje 2) Je zet je stilstaand op de vluchtstrook áchter diegene die al stil staat op de uitvoegstrook Welke optie is de veiligste? Weet ik niet. 1) Je creëert een situatie waar het overige verkeer zal moeten vertragen en je houd je aan de verkeersregels 2) Je begaat een verkeersovertreding en het achteropkomende verkeer kan tegen zeer hoge snelheid passeren Er is in mijn ogen in deze geen veiligste optie Quote
Rajastrap 4 Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Weet ik niet. 1) Je creëert een situatie waar het overige verkeer zal moeten vertragen en je houd je aan de verkeersregels 2) Je begaat een verkeersovertreding en het achteropkomende verkeer kan tegen zeer hoge snelheid passeren Er is in mijn ogen in deze geen veiligste optie Uhu, optie 1 heeft een vrouw die voor mij reed even geleden getest. 'Oei de afrit staat vol, ik zal maar even stoppen op de autosnelweg' -> Als er op dat moment een vrachtwagen achter mij had gereden, had je me van de weg kunnen schrapen. Nee danku, ga dan maar even op de pechstrook staan of rijd gewoon verder. Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 6 juni 2016 Geplaatst: 6 juni 2016 Dat vind ik ook ja, optie 2 is een stuk minder gevaarlijk dan optie 1. Ik neem regelmatig een eerdere afrit als ik file verwacht(gekende plaats, niet te veel omweg). Quote
dragonfly 14.975 Geplaatst: 17 juni 2016 Geplaatst: 17 juni 2016 Sorry maar dees is erover Vooral fragment van de snelle interventie (2min30) Citaat De lokale politie HEKLA heeft vrijdag zijn nieuw fietsteam 'DELTA' voorgesteld. Het nieuwe team gaat de agenten bijstaan om meer preventief toezicht op openbare plaatsen te verzekeren. Het fietsteam moet ook de aanspreekbaarheid met de bevolking vergemakkelijken. Om dat te illustreren, stuurden ze een video de wereld in waar het team in ware actiefilm-stijl wordt geportretteerd. 4 Quote
Ken 3.441 Geplaatst: 17 juni 2016 Geplaatst: 17 juni 2016 Ze negeren ook 2x de STOP na het omhoog rijden uit hun ondergrondse garage. Quote
ir_fuel 58.289 Geplaatst: 17 juni 2016 Geplaatst: 17 juni 2016 2 hours ago, dragonfly said: Sorry maar dees is erover Vooral fragment van de snelle interventie (2min30) Zie ik daar trouwens COMIC SANS MS??!!! Quote
CAS 8.069 Geplaatst: 18 juni 2016 Geplaatst: 18 juni 2016 16 uur geleden zei Ken: Ze negeren ook 2x de STOP na het omhoog rijden uit hun ondergrondse garage. 3x zelfs. Tijdens die achtervolging had er wel minstens één flik een wheelie mogen trekken vind ik. Quote
utah 552 Geplaatst: 19 juni 2016 Geplaatst: 19 juni 2016 Nog een geluk dat er geen kaartjes met wasspeld aan hun wielen steken. Anders hoor je ze al van ver aankomen. En nog meer gelukkig dat misdadigers alleen rechtdoor lopen als ze van hun fiets springen om hem te snappen. Stel je maar eens voor dat die boef ineens een schijnmaneouver uitvoert? Wat dan? Footpatrol? Quote
Soundstorm 2.640 Geplaatst: 20 juni 2016 Geplaatst: 20 juni 2016 Waarom krijgen de vrouwen een fiets met vering vooraan, en de mannen niet? Ze zien er allemaal ook een beetje uit alsof die eerste helling om het kantoor te verlaten al 75% van hun energie heeft gevraagd. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.