TCT 6.310 Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Ik zag gisteren nog zo een knuppel met ingeklapte spiegels rondrijden...Hela, ik heb ook zo 2 weken rondgereden hoor... Ze waren defect! Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Ik ben zo ooit eens vertrokken wanneer om de een of andere reden mijn spiegel rechts dichtgeklapt was. Heb de moeite niet genomen van te stoppen want was niet ver maar nog nooit zo veel om mijn schouder gekeken. Serieus degoutant als je die spiegels niet meer kunt gebruiken!! Quote
janvkn 5.568 Geplaatst: 2 februari 2012 Auteur Geplaatst: 2 februari 2012 Serieus degoutant als je die spiegels niet meer kunt gebruiken!! Als je hard genoeg rijdt heb je die niet nodig Quote
walter 4.428 Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Ik zag gisteren nog zo een knuppel met ingeklapte spiegels rondrijden... Zie je best nog regelmatig, laatst in een file. Die luie taart deed het raampje open en klapte de spiegel uit met haar paraplu aan de passagierskant. Best nog handen bekeken, maar lomp om te vertrekken met je spiegels ingeklapt. Ik vraag mij eigenlijk af hoe je dan ook kan weg rijden zonder die spiegels uit te klappen. Dat merk te toch meteen? Quote
walter 4.428 Geplaatst: 2 februari 2012 Geplaatst: 2 februari 2012 Dat mogen ze. en waarom dan wel? mij hebben ze vroeger op school geleerd dat elke fiets een licht nodig heeft. of sta je plots boven de wet als je je kleed in een tom-boonen outfit? Als je geen spatborden hebt val je onder de categorie "koersfiets" ofzo, dan moet je ook geen reflectoren of verlichting hebben. 's Nachts fietsen mag dan uiteraard niet, althans zo heb ik het geleerd. Een MTB ook, maar van zodra het donker wordt zijn lichten uiteraard verplicht. Reflectoren? Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 3 februari 2012 Geplaatst: 3 februari 2012 (aangepast) 12345 3 februari 2012 aangepast door manneke Quote
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 22 februari 2012 Geplaatst: 22 februari 2012 Vandaag naar Oostende gereden. E40 genomen vanaf Gent. Punt 1: zoals altijd die F........... middenplakkers! Punt 2: wist niet dat de E40 er zo slecht en vuil bij lag ze, schaamteloos voor België Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 23 februari 2012 Geplaatst: 23 februari 2012 Die middenplakkers herken ik en ze langs rechts voorbij rijden is geen optie omdat sommigen plots inzien dat het rechtervak vrij is en hun dan daar poefen. ik heb er al twee hun net achter een vrachtwagen zien gooien om dan te beseffen dat ze die willen voorbijrijden :? Is die vuil? Ik vind dat het nog meevalt Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 23 februari 2012 Geplaatst: 23 februari 2012 Vandaag naar Oostende gereden. E40 genomen vanaf Gent.Punt 1: zoals altijd die F........... middenplakkers! Punt 2: wist niet dat de E40 er zo slecht en vuil bij lag ze, schaamteloos voor België ligt er alleszins een pak beter bij dan enkele jaren geleden!! En een snelle auto helpt om die linker/middenvaksrijders te verschalken Quote
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 23 februari 2012 Geplaatst: 23 februari 2012 ligt er alleszins een pak beter bij dan enkele jaren geleden!! Ik ken maar de E17 goed en de E40. Was gisteren gewoon aan het vergelijken in de auto. Quote
tuscani 11.790 Geplaatst: 23 februari 2012 Geplaatst: 23 februari 2012 Ik zag gisteren nog zo een knuppel met ingeklapte spiegels rondrijden... als ik met de clio naar men ouders ga klap ik die ook niet open. ik zie op tegen de moeite om rond te gaan en ze open te duwen. eerlijkheidshalve moet ik er wel bijvertellen dat men ouders in quasi dezelfde straat wonen (het verlengde van onze straat maar enkel een steenweg oversteken) op een goede km afstand. ik moet dus gewoon rechtdoor rijden Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 23 februari 2012 Geplaatst: 23 februari 2012 en als je rechtdoor rijdt kijk je niet in je spiegels? Quote
Corneel 2.586 Geplaatst: 23 februari 2012 Geplaatst: 23 februari 2012 en als je rechtdoor rijdt kijk je niet in je spiegels? Toch niet veel in de buitenspiegels. Die daar ergens centraal bovenaan de voorruit daarentegen . En mijn dagelijkse ergernis is dat mensen gewoon niet voortdoen op de oprit van een autosnelweg of het opdraaien van een baan. Ik moet me gewoonweg inhouden qua optrekken op koppel voor mijn voorliggers, en 't is nu niet dat ik een krachtige auto heb. Quote
tuscani 11.790 Geplaatst: 24 februari 2012 Geplaatst: 24 februari 2012 en als je rechtdoor rijdt kijk je niet in je spiegels? 't gaat over max 1 km en echt gewoon rechtdoor rijden. geen bochten geen andere straten niets. en ik heb nog steeds men binnenspiegel hé. Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 24 februari 2012 Geplaatst: 24 februari 2012 Kan je voor 1km niet beter de fiets nemen? Quote
tuscani 11.790 Geplaatst: 24 februari 2012 Geplaatst: 24 februari 2012 beter nog te voet. maar ik dacht dat dit een autoforum was? :bef: in de zomer ga ik te voet of met de fiets hoor. maar af en toe haal ik de clito eens buiten voor hem eens te starten, vorig jaar zal hij toch een 2000km gereden hebben denk ik, al kan het ook veel minder zijn) en ook als ik bv. jitse of lize ga halen. want dan is er meestal nog wat gerief bij. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 24 februari 2012 Geplaatst: 24 februari 2012 En mijn dagelijkse ergernis is dat mensen gewoon niet voortdoen op de oprit van een autosnelweg of het opdraaien van een baan. Ik moet me gewoonweg inhouden qua optrekken op koppel voor mijn voorliggers, en 't is nu niet dat ik een krachtige auto heb. Inderdaad, deze week bijna geplet tussen 2 vrachtwagens omdat er één op een hele korte oprit aan 60km/h de snelweg ging oprijden Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 24 februari 2012 Geplaatst: 24 februari 2012 't gaat over max 1 km en echt gewoon rechtdoor rijden. geen bochten geen andere straten niets. en ik heb nog steeds men binnenspiegel hé. dan is 't goe (maar voor 't vet geldt voor mij niet als excuus, maar ja, voor mij he, quantité negligable!) Quote
tuscani 11.790 Geplaatst: 24 februari 2012 Geplaatst: 24 februari 2012 dan is 't goe (maar voor 't vet geldt voor mij niet als excuus, maar ja, voor mij he, quantité negligable!) ik wist dat er reactie op ging komen hoor;) maar ik zal de volgende keer eens men dagteller op O zetten. van het 1 rode bolletje tot het andere. Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 24 februari 2012 Geplaatst: 24 februari 2012 Punt 1: zoals altijd die F........... middenplakkers! Vrouwelijke heldchauffeur Quote
fiddy 782 Geplaatst: 25 februari 2012 Geplaatst: 25 februari 2012 gisteren nog eens met de mama meegereden (ik mag voorlopig zelf niet rijden en dat steekt tegen ) -linksplakken -heel traag inhalen, soms dan maar een paar minuten naast de auto rechts blijven hangen -direct rempedaal aantikken ipv vooruit te kijken en te laten uitbollen -3 keer zo hard remmen als de voorligger ik schaam me voor zo'n gedrag Quote
Jeroen_M5 1.893 Geplaatst: 25 februari 2012 Geplaatst: 25 februari 2012 Idem bij mijn ma. En dan mag ik niet met haar auto rijden want ze vertrouwt mij niet . Quote
tuscani 11.790 Geplaatst: 25 februari 2012 Geplaatst: 25 februari 2012 ofwel zit je te denken waarom er in godsnaam meer dan 1 vitesse in de wagen zit. SCHAKEL DAN TOCH! Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 27 februari 2012 Geplaatst: 27 februari 2012 Kijkt er eigenlijk nog iemand naar rechts bij het opdraaien van een straat? Laatste dagen weer een paar keer bijna een frontale botsing gehad. Maar nee, ik ben natuurlijk de gek omdat ik inhaal Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 27 februari 2012 Geplaatst: 27 februari 2012 gisteren nog eens met de mama meegereden (ik mag voorlopig zelf niet rijden en dat steekt tegen )-linksplakken -heel traag inhalen, soms dan maar een paar minuten naast de auto rechts blijven hangen -direct rempedaal aantikken ipv vooruit te kijken en te laten uitbollen -3 keer zo hard remmen als de voorligger ik schaam me voor zo'n gedrag Idem bij mijn ma. En dan mag ik niet met haar auto rijden want ze vertrouwt mij niet . Verander dat dan; jullie zitten er toch naast? Als mijn moeder zoiets zou doen zeg ik toch op z'n minst hoe het wel moet. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.