Ritsuke 6.252 Geplaatst: 27 augustus 2012 Geplaatst: 27 augustus 2012 Trajectcontrole in Nederland. Coyote kan daar precies geen weg mee? Door de hoeveelheid? Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 27 augustus 2012 Geplaatst: 27 augustus 2012 Aan de Hollander in zijn gammele Almera vanop de E19 deze morgen: Indien U nog 1 keer overweegt voor me in te voegen tegen 95 en me daarna een middenvinger te geven, maak ik van U een knalpot. Quote
Dawud 4.616 Geplaatst: 27 augustus 2012 Geplaatst: 27 augustus 2012 Aan de Hollander in zijn gammele Almera vanop de E19 deze morgen: Indien U nog 1 keer overweegt voor me in te voegen tegen 95 en me daarna een middenvinger te geven, maak ik van U een knalpot. Vanmorgen deed ik ook bijna in mijn broek. Ik kwam de A12, richting Brussel, opgereden in Willebroek met voor mij een kalf in een berlingo ding. Die oprit krijgt dan zijn eigen rijvak, dus op zich maakt dat niet veel uit. Maar mevrouw het kalf vond dat de camionette voor haar wat traag optrok (ik vond dat nogal meevallen eigenlijk) en gaat tegen 70 ofzo zonder pinken naar links waar een vrachtwagen kwam aangereden... Naast mij zag ik die vrachtwagen alles dichtslaan, wat een heel scary moment was. Ik ben ze daarna nog langs rechts voorbij gereden. 't was niet de enigste stoot die ik gezien heb deze morgen. Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 ik had last van de papa van lore. Zijn rechtervoet bewoog op de maat van de muziek en zijn pinkers waren links als hij naar rechts ging en geen als hij naar links ging. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Ik mocht altijd met schoonvader z'n auto rijden als we samen reden. Maar best ook want het was verschrikkelijk Z'n rugleuning naar voor gekanteld, twee handen bovenop 't stuur, kin boven de handen, en zitting veel te veel naar voor. Ik kon NIET instappen op zijn zetelpositie (hij was wel een klein manneke). Quote
Gast wooter Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Ik vind het sowieso hatelijk als iemand teken doet naar mij dat ik te rap rij Ik schakel dan altijd terug en geef extra gas. Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Ik vind het sowieso hatelijk als iemand teken doet naar mij dat ik te rap rij Het is vooral sinds de aankoop v/d 130i Quote
Yaqub 450 Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Niet per se in het verkeer maar heb daarnet een half uur rondgereden voor een parkeerplaats... en mij tenslotte toch nog moeten parkeren op een plaats waar tijdens overdag een parkeerverbod geldt. Straks opnieuw op zoek dus. Heel m'n wijk is betalend parkeren en ongeveer een derde van de plaatsen is uitsluitend voor bewoners. Je moet niet denken dat de helft van de mensen die op de bewonersplaatsen staan effectief bewoner is en dat de anderen de moeite doen om een parkeerticket te nemen. Op 300 meter van m'n deur is een ondergrondse parking. Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 28 augustus 2012 Geplaatst: 28 augustus 2012 Niet per se in het verkeer maar heb daarnet een half uur rondgereden voor een parkeerplaats... en mij tenslotte toch nog moeten parkeren op een plaats waar tijdens overdag een parkeerverbod geldt. Straks opnieuw op zoek dus. Heel m'n wijk is betalend parkeren en ongeveer een derde van de plaatsen is uitsluitend voor bewoners. Je moet niet denken dat de helft van de mensen die op de bewonersplaatsen staan effectief bewoner is en dat de anderen de moeite doen om een parkeerticket te nemen. Op 300 meter van m'n deur is een ondergrondse parking. Bekijkt gij u pm's eens aub Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Niet per se in het verkeer maar heb daarnet een half uur rondgereden voor een parkeerplaats... en mij tenslotte toch nog moeten parkeren op een plaats waar tijdens overdag een parkeerverbod geldt. Straks opnieuw op zoek dus. Heel m'n wijk is betalend parkeren en ongeveer een derde van de plaatsen is uitsluitend voor bewoners. Je moet niet denken dat de helft van de mensen die op de bewonersplaatsen staan effectief bewoner is en dat de anderen de moeite doen om een parkeerticket te nemen. Op 300 meter van m'n deur is een ondergrondse parking. herkenbaar. En de pipo's van de parkeerboetes mogen dan nog geen boetes uitschrijven als ze wel betalen en op een bewonersplek staan. Achterlijk systeem! Quote
Pieter 3.426 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Daarstraks een moslima de R6 in Mechelen zien oversteken met de auto.. Gewoon even richting Sint-Katelijne-Waver rechts op de pechstrook gezet, en dan U-bocht over het gras van de middenberm (waar de vangrail al gestopt is) hup terug naar de E19. Dat volk kan echt niet met de auto rijden Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Niet per se in het verkeer maar heb daarnet een half uur rondgereden voor een parkeerplaats... en mij tenslotte toch nog moeten parkeren op een plaats waar tijdens overdag een parkeerverbod geldt. Straks opnieuw op zoek dus. Heel m'n wijk is betalend parkeren en ongeveer een derde van de plaatsen is uitsluitend voor bewoners. Je moet niet denken dat de helft van de mensen die op de bewonersplaatsen staan effectief bewoner is en dat de anderen de moeite doen om een parkeerticket te nemen. Op 300 meter van m'n deur is een ondergrondse parking. Het paarse bestuur laat weten dat je beter het openbaar vervoer neemt, dan kunnen ze nog meer parkeerplaatsen schrappen! Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Daarstraks een moslima de R6 in Mechelen zien oversteken met de auto.. Gewoon even richting Sint-Katelijne-Waver rechts op de pechstrook gezet, en dan U-bocht over het gras van de middenberm (waar de vangrail al gestopt is) hup terug naar de E19. Dat volk kan echt niet met de auto rijden Negers zijn nog veel erger. Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Overlaatst achter het sumum gereden. Negerin met een L, denk nie da ge veel beter kunt hebben als da :') Quote
Kartfreak 1.882 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geen grote ergernis, maar toch zet ik 'm hier. Onderweg naar de schoonouders moeten we altijd over een spooroverweg. Nu kom ik eraan gereden en zie meteen dat er wat mis is in de buurt. Er staat een MUG, zonder toeters of bellen en 3 wachtende auto's. En er komt net een ambulance aangereden van de andere kant, wel met zwaailichten aan. Eén van de bestuurders is uitleg gaan vragen aan de ambulancier in de MUG en draait zich om. Ik doe teken op hem om wat meer uitleg als hij mij kruist. Blijkbaar is er iets verderop een ongeval gebeurd op de spoorweg. Enkele overwegen zijn dicht, maar die verderop zou open zijn, dus iedereen moet langs daar rondrijden. 3 auto's voor mij draaien allemaal netjes om, tot ik de MUG over de gesloten overweg zie rijden. Ik denk: wat gehaast, geen zin om x-aantal km rond te rijden. Ik ken de buurt niet echt goed, dus rij heel rustig over de overweg en kijk goed uit. En ja een paar honder meter verder zie ik een tentje op de sporen staan, mogelijk een wanhoopsdaad? De wagen achter mij volgt. Enkele uren later rijden we weer naar huis en moeten dus over dezelfde overweg. Ik had gehoopt dat het zaakje al in orde zou zijn, maar nee overweg nog altijd dicht... Toen ben ik wel rond gereden, want het was donker en er stonden zo'n 20 wagens in 't totaal aan beide kanten. Ergens stel ik me toch de vraag waarom die overwegen zo lang dicht moeten blijven. Het ongeval gebeurde niet op een overweg, maar tussen 2. Ze geven ook niets info (kan al een simpel blad papier zijn). zoiets moet toch beter kunnen denk ik dan! Quote
Yaqub 450 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Zijn die gesloten overwegen geen automatisch systeem? Quote
Yaqub 450 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Het paarse bestuur laat weten dat je beter het openbaar vervoer neemt, dan kunnen ze nog meer parkeerplaatsen schrappen! Gelukkig is er 1 partij die in haar programma zegt: "Een beter verkeer voor iedereen: fietser, voetganger, openbaar vervoer maar ook de automobilist" Negers zijn nog veel erger. Affirmatief. Liefst in een Nissan Sunny. Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Gelukkig is er 1 partij die in haar programma zegt: "Een beter verkeer voor iedereen: fietser, voetganger, openbaar vervoer maar ook de automobilist" Hoe gaan ze dat doen? Affirmatief. Liefst in een Nissan Sunny. Aan de dampoort haal je ze er zo uit. Quote
Yaqub 450 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geplaatst: 29 augustus 2012 Geen idee maar ik wil het een kans geven! Quote
bertds 207 Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 Aan de dampoort haal je ze er zo uit. En als ze de rotonde oprijden, komende van de Antwerpsesteenweg, van het derde vak naar het eerste iedereen de pas afsnijden omdat ze naar de Afriklaan moeten Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 30 augustus 2012 Geplaatst: 30 augustus 2012 He, ik had net hetzelfde aan de hand. Quote
Salokin 8.981 Geplaatst: 2 september 2012 Geplaatst: 2 september 2012 Weg tussen Blankenberge - Brugge. In de rijrichting waar ik reed verbreed te weg in een tweevaksbaan en haal ik enkele voorliggers in, komt er een plots een knul vanuit de tegenovergestelde richting op de rijstrook waar ik rijd, keihard mijn rem mogen intrappen. Hij begon dan ook nog eens met zijn phares te trekken, ik dacht echt dat ik door de rooie ging. Best dat mijn zacht karakter de overhand haalde. Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 4 september 2012 Geplaatst: 4 september 2012 Mist, prachtig hoe sommigen denken dat mistlichten letterlijk alles doen voor hen : zichtbaarheid verhogen bij mist, zichtbaarheid verhogen op plekken zonder mist, als pinklicht bij afslaan, magische spiegels, ... Er reed de hele tijd achter mij een moto. Ik reed 125 op de autostrade op cc. Die moto volgde mij vermoedelijk uit gemak. (geen ergernis trouwens). Nu heb je dus van die mensen zoals hierboven die dus willen uitwijken als ik er rij. Ik claxoneer, die mens schiet terug op zijn vak en wil dan achter mij invoegen waar die moto rijdt. Die moto claxoneert ook en je ziet die auto opnieuw op zijn vlak schieten, en zo gaat het maar door. Ik versta dat niet : een bijna-accident veroorzaken door niet in je spiegels te kijken en dan 5 seconden later opnieuw hetzelfde doen. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 4 september 2012 Geplaatst: 4 september 2012 ik erger mij gewoon aan mijn vervangwagen (onderhoud), een Golf 1.6tdi is ff wennen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.