ir_fuel 58.288 Geplaatst: 23 augustus 2012 Geplaatst: 23 augustus 2012 of een gat laten van 100 meter met de voorligger in een file, aja, want dan hebt ge wat marge als ge efkes niet oplet terwijl ge het kruiswoordraadsel aan het oplossen zijt in uw boekske Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 23 augustus 2012 Geplaatst: 23 augustus 2012 of een gat laten van 100 meter met de voorligger in een file, aja, want dan hebt ge wat marge als ge efkes niet oplet terwijl ge het kruiswoordraadsel aan het oplossen zijt in uw boekske Echt eh. Beboeten die nestbevuilers! Quote
Ritsuke 6.253 Geplaatst: 23 augustus 2012 Geplaatst: 23 augustus 2012 En dan in een file absoluut invoegend verkeer niet laten invoegen. Bijgevolg waren er dus weer 2 aanrijdingen op de file op de E403 gisteren. De Volvo en de Audi van de Politie had weer een leuke bezigheid. Quote
Denniske 7.651 Geplaatst: 25 augustus 2012 Geplaatst: 25 augustus 2012 Gisteren reed ik dus hier. Zoals je ziet wordt het dadelijk 2-vaks en je mag op dat stuk 120. (hoewel veel mensen denken dat het 90 is). Nu, mensen hebben daar altijd moeite om naar rechts te gaan en blijven dan ergerlijk aan 70 of 80 links rijden. Gisteren onderweg naar 't werk bleef ali in zijn pas ingeschreven VW Passat dus links rijden. Ik flash nekeer en hij gaat na lang aarzelen aan de kant. (Bang dat hij besneden wordt op het rechtervak?) Ik wil er voorbij en hij maakt een schijnbeweging om terug naar links te komen.. Wat bezielt zo'n mensen toch? Je plaats op de baan is rechts, godverdomme. AARGH. Tot zover mijn ergernis. Verder erger ik me tegenwoordig aan mensen die gewoon midden op te baan stoppen om dan uiteindelijk hun knipperlicht pas op te zetten en af te slaan. Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 25 augustus 2012 Geplaatst: 25 augustus 2012 Vandaag een dom wijf in een Lupo dat me niet liet invoegen op autostrade. Links reed geen volk en zij moest zo nodig achter 2 vrachtwagens blijven zodat ik eigenlijk niet kon invoegen op een korte strook. Net voor de pechstrook het toch maar erop gewaagd met als gevolg een lichtflits van de Lupo in mijn spiegels. Dom, dom wijf. Hoe meer ik op de baan ben, hoe slechter gezind ik terug kom van het werk Quote
manneke 5.142 Geplaatst: 26 augustus 2012 Geplaatst: 26 augustus 2012 Ik heb me aan mn eigen familie geergerd. Mijn broer is een middenvaksrijder eerste klas Quote
Ugeken 11.755 Geplaatst: 26 augustus 2012 Geplaatst: 26 augustus 2012 Het valt me de laatste tijd weer verschrikkelijk op hoeveel mensen er al rijdende aan het bellen zijn, zelfs bij duurdere/ recentere karren waar standaard bluetooth op zit. Te lui? Niet blits genoeg? Ik krijg het er in elk geval van, meestal zie je het trouwens al aan de rijstijl/ het (onbestaande) pinkgedrag... Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 26 augustus 2012 Geplaatst: 26 augustus 2012 Helemaal juist. Gisteren enen die me voorbijstak om vervolgens voor mij 70-90-70.... te gaan rijden. En inderdaad, de gsm in de hand. Je kon aan zijn snelheid weten wanneer hij aan het spreken was. Ergste van al, toen mocht ik niet meer voorbijsteken. En dan moet je koel blijven. Quote
Ritsuke 6.253 Geplaatst: 26 augustus 2012 Geplaatst: 26 augustus 2012 Helemaal juist. Gisteren enen die me voorbijstak om vervolgens voor mij 70-90-70.... te gaan rijden. En inderdaad, de gsm in de hand. Je kon aan zijn snelheid weten wanneer hij aan het spreken was. Ergste van al, toen mocht ik niet meer voorbijsteken. En dan moet je koel blijven. Dit staat, vind ik, los van het feit of ze nu bellen met de telefoon in de hand of via handsfree. Ongeveer 90% heeft dezelfde reactie in het verkeer wanneer ze bellen: vertragen. Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 26 augustus 2012 Geplaatst: 26 augustus 2012 Bejaarde mensen die teken doen dat je zot bent en snelheid moet minderen, als je 45 rijdt in zone 50 Quote
toere 16.927 Geplaatst: 26 augustus 2012 Geplaatst: 26 augustus 2012 Bejaarde mensen die teken doen dat je zot bent en snelheid moet minderen, als je 45 rijdt in zone 50 Ik vind het sowieso hatelijk als iemand teken doet naar mij dat ik te rap rij Quote
Phil 12.503 Geplaatst: 26 augustus 2012 Geplaatst: 26 augustus 2012 Ik vind het sowieso hatelijk als iemand teken doet naar mij dat ik te rap rij Al een chance dat jij dat zelden doet dan! Dat hangt allemaal wel veel af van met welke auto je rijdt en vooral hoeveel lawaai die produceert. Quote
toere 16.927 Geplaatst: 26 augustus 2012 Geplaatst: 26 augustus 2012 Al een chance dat jij dat zelden doet dan! Dat hangt allemaal wel veel af van met welke auto je rijdt en vooral hoeveel lawaai die produceert. Zeer zelden zelfs Quote
B3noît 4.402 Geplaatst: 26 augustus 2012 Geplaatst: 26 augustus 2012 Als ik dit zie (los van als het nu een ferrari is of niet), ga ik toch huiveren In Frankrijk in Aix-en-Provences, toch maar eens iemand aangesproken die op parking van Decathlon z'n deur echt hard opensmeet tegen z'n buur zijn deur. Zette toen zonder gêne gewoon aan. Echt immens diepe buil in die z'n deur. Kon het niet laten nummerplaat onder z'n ruitenwisser te stoppen (weliswaar na foto van de plaat te nemen, want damn wat een hel om franse combinaties te onthouden ) Man, ik zat toen zwaar te vrezen voor mijn wagen toch maar verzet naar plaatsje tegen de muur van het gebouw Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 26 augustus 2012 Geplaatst: 26 augustus 2012 Het valt me de laatste tijd weer verschrikkelijk op hoeveel mensen er al rijdende aan het bellen zijn, zelfs bij duurdere/ recentere karren waar standaard bluetooth op zit. Te lui? Niet blits genoeg? Ik krijg het er in elk geval van, meestal zie je het trouwens al aan de rijstijl/ het (onbestaande) pinkgedrag... Ge hebt er ook zoals ik, die een handsfree systeem hebben maar waar je blijkbaar onverstaanbaar door bent. Goed gerief die Renault bluetooth. Een aanrader! Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 26 augustus 2012 Geplaatst: 26 augustus 2012 Citroen dinges, meestal even goed. Ik bel altijd aan het oor, mensen verstaan geen kloten van wat ik zeg met die bluetooth brol. Quote
gewoon ik 8.350 Geplaatst: 26 augustus 2012 Geplaatst: 26 augustus 2012 Geen last van. Goed systeem via bluetooth in mijn ford. Misschien helpt het om naar de microfoon te spreken 1 Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 26 augustus 2012 Geplaatst: 26 augustus 2012 Mijn microfoon zit in het dak, nie goe voor de nek Quote
gewoon ik 8.350 Geplaatst: 26 augustus 2012 Geplaatst: 26 augustus 2012 Groeien of stoel hoger zetten. Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 26 augustus 2012 Geplaatst: 26 augustus 2012 In de GT3 gebruik ik trouwens gewoon de oortjes van de iPhone. Werkt eigenlijk nog het best van alles. Quote
Spillies 1.595 Geplaatst: 27 augustus 2012 Geplaatst: 27 augustus 2012 Geen flikken topic in de CC?? Deze morgen dus op de E40, vlotte snelheid. Zie ik rechts opeens de 597-BZI rijden dus wat remmen maar ging nog te snel. Ze kwam meteen achter me aanrijden dus laten uitbollen. Ze hadden waarschijnlijk snel door dat ik ze gezien had dus dan gingen ze maar traag rijden omdat er één kwam bumperkleven bij hun. Ik terug gas gegeven en heb ze niet meer gezien. Dan ook nog de flitskast tegengekomen thv Zwijnaarde, deze die ze gingen gebruiken voor de wegenwerken hé maar die je nooit ziet staan bij werken. Dank u Coyote!! Nu vandaag én vorige week zondag de grijze flikkeneend (441-CCP) weer zien staan op dat stukje asfalt naast de E40 juist voor de afrit van Leuven als je van Bxl komt. Deze keer was een Britse Impreza in de prijzen gevallen, vorige keer een BMW E91. Wat is er erger dan een neger achter het stuur? Juist... Ja fuck maat, de gradatie qua ergerlijkheid als deze achter 't stuur zitten is wel; 1. Negerinnen 2. Negers 3. Moslims (die hun vrouwen rijden toch praktisch nooit met een auto) 4. Vrouwen Quote
DenDuvel 4.679 Geplaatst: 27 augustus 2012 Geplaatst: 27 augustus 2012 Geen last van. Goed systeem via bluetooth in mijn ford. Misschien helpt het om naar de microfoon te spreken Geen vermogen, dus geen rijwindinvloeden! Quote
gewoon ik 8.350 Geplaatst: 27 augustus 2012 Geplaatst: 27 augustus 2012 Geen vermogen, dus geen rijwindinvloeden! enkel mijn banden hoor ik veel te luid in mijn cabine. Wel leuk dat ik onder de 50kmh nog de motor ietwat hoor. Quote
Sjoerie 399 Geplaatst: 27 augustus 2012 Geplaatst: 27 augustus 2012 Gisteren kunnen remmen op een kruispunt omdat een andere kerel besloot het rode licht te negeren Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.