Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Daarnet kwam er een frustro met een Toyota Picnic aan de rode lichten speciaal naast mij staan om mij, zonder enige aanleiding, het dikkenekgebaar te geven :fp:. De macho in mij kon het niet laten om de kap van de MX-5 open te leggen en duimpje op te steken. Loser.

Voor wie met een Toyota Picnic rijdt is iedereen een dikke nek, zoveel is duidelijk.

Geplaatst:
Je ziet een ongeluk gebeuren... Nu laten ze iemand achter die toch mogelijks in levensgevaar verkeerd?

:lol:

Kijk nog eens naar dat filmpje aub, hoogstens zal haar maaginhoud wat dooreen geklutst zijn denk ik :)

Geplaatst:
Kan je niet weten hé.

Tgohja, ze kijken toch tenminste eens om om te zien hoe het met haar is. Of was het om hun middelvinger te tonen :lol:

Geplaatst:

Als ik 's avonds gedaan heb of 's morgens vroeg moet beginnen durf ik in vakantieperiodes wel eens langs de Antwerpsesteenweg naar het werk of terug naar huis te rijden. Kom elke dag wel één of andere moraalridder tegen die het nodig vindt om te flashen/claxoneren omdat ik wagens inhaal.

Geplaatst:
:lol:

Kijk nog eens naar dat filmpje aub, hoogstens zal haar maaginhoud wat dooreen geklutst zijn denk ik :)

Als dat voor de rechtbank komt gaat de rechter daar volgens mij toch anders over oordelen.

Geplaatst:
Als dat voor de rechtbank komt gaat de rechter daar volgens mij toch anders over oordelen.

Geen idee, maar moest ik 1 van die motards zijn was ik ook niet gestopt in ieder geval :)

Geplaatst:

Ik ook, om haar een bijkomende lel op haar domme kop te geven... :D

Geplaatst:
Ik wel.

Waarom?

Geplaatst:

Ik ook.

Indertijd begon er een fransman tegen mij te racen. Ik met mijn 325i, kerel in een Opel zafira. Ik zag er niet echt een race in... Soit, die kerel reed als een mongool en toen ik de autosnelweg opknalde was ik natuurlijk weg. Maar iets verder stond mijn maat in panne. Ik rij ongeveer een kilometer met 4 pinkers op aan 110 en laat de wagen uitbollen.

Die kerel had blijkbaar njet opgegeven en komt afgevlogen. Mijn 4 pinkers en het feit ik over de witte meet van de invoegstrook reed (geen pechstrook) deden hem blijkbaar niet veel vermoeden en ineens zwaait die aan zijn stuur. Net de middenberm niet geraakt maar wel 4 banden van zijn velgen. Idioot tot en met, maar toch gaan vragen of alles in orde was. Ook al dreigde die direct mij in elkaar te slaan.

Zelfs de wegenpolitie gebeld om het gevaar te melden. Kerel versperde 2 rijstroken.

Op zich is het ook gewoon die mongool zijn fout. Had al paar bochten bijna gemist (verlaagde 325 tov standaard zafira en even snel de bocht door willen...) maar als je niks doet kan er nog veel van komen. Zelfde als lichte aanrijdingen. Die meld ik ook altijd. Niet de eerste keer er mij een beschuldigd van vluchtmisdrijf.

Geplaatst:
Waarom?

Om te zien of ze geen hulp nodig heeft.

En eens naar hare domme kop te gaan zien terwijl ze vastzit met hare Vulvo.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Hier de reden waarom scooterlullen lullen zijn:

http://youtu.be/inDNMmmc2qo

Op minder dan een minuut negeert ie voorrang van rechts, tegenliggers die moeten afremmen en een rood licht.

Scooterkes in Bxl... Altijd een plezier om ze tegen te komen. :lol: 

Geplaatst:

Overlaatst met de vrachtwagen zo een scooterlul tegen gekomen. Kerel had voorrang, maar moest stoppen voor voetganger, dus ik reed gewoon door. 

Blijkbaar was dat voor hem onaanvaardbaar. Het was 1 richting en links en rechts stonden auto's. Die ging mij dan proberen inhalen op een stuk waar 4 a 5 wagens niet geparkeerd stonden. Inzicht had die dus niet... Soit, die mocht dus vollop in de remmen, want ik kijk gewoon niet om naar zo een mannen. Als ze niet voorbij kunnen, gaat dat niet, simpel. Als er plaats is wil ik gerust langs de kant...

Uiteindelijk komen we op een stuk waar 2 vakken zijn, ik geef al aan dat ik verder rechts af moet door pinker op te zetten, doet die alles om mij nog voorbij te gaan om dan voor mij in de remmen te gaan omdat die zijn bestemming bereikt heeft...

Als ik die kerel omver knal, mag ik mss niet in mijn recht zijn, maar die moet toch ergens besef hebben dat het voor hem nooit goed kan aflopen?

Geplaatst:

Waarschijnlijk denkt die dan ook nog: "haha, die heb ik toch eens goed doen verschieten door me bijna zo plat als een vijg te laten rijden"

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Overlaatst met de vrachtwagen zo een scooterlul tegen gekomen. Kerel had voorrang, maar moest stoppen voor voetganger, dus ik reed gewoon door. 

Blijkbaar was dat voor hem onaanvaardbaar. Het was 1 richting en links en rechts stonden auto's. Die ging mij dan proberen inhalen op een stuk waar 4 a 5 wagens niet geparkeerd stonden. Inzicht had die dus niet... Soit, die mocht dus vollop in de remmen, want ik kijk gewoon niet om naar zo een mannen. Als ze niet voorbij kunnen, gaat dat niet, simpel. Als er plaats is wil ik gerust langs de kant...

Uiteindelijk komen we op een stuk waar 2 vakken zijn, ik geef al aan dat ik verder rechts af moet door pinker op te zetten, doet die alles om mij nog voorbij te gaan om dan voor mij in de remmen te gaan omdat die zijn bestemming bereikt heeft...

Als ik die kerel omver knal, mag ik mss niet in mijn recht zijn, maar die moet toch ergens besef hebben dat het voor hem nooit goed kan aflopen?

Da was ene die zich just aangemeld had om in Syrië te gaan videogamen

Geplaatst:

:angry: Ik erger mij aan mensen die niet willen ritsen!!!!!!!!!!

Iemand wou mij er niet tussen laten!!!! Hij stond dan nog met zo een grijns op zijnen kop!!!! Was hij uitgestapt, ik trok aan zijn oren en zegde eens goed mijn gedacht! SUKKELAAR!!!

Geplaatst:

Da's echt hatelijk, ja. En vaak gestuurd door afgunst of dommigheid, da's nog 't ergste van al. :(

Geplaatst:
:angry: Ik erger mij aan mensen die niet willen ritsen!!!!!!!!!! Iemand wou mij er niet tussen laten!!!! Hij stond dan nog met zo een grijns op zijnen kop!!!! Was hij uitgestapt, ik trok aan zijn oren en zegde eens goed mijn gedacht! SUKKELAAR!!!

Bij u kan dat toch zo moeilijk niet zijn bij nen vent ?!? Een liefkijken en een kusje zwaaien en HUP je mag ervoor!

... bij mij zou het iig werken  :inlove:

Geplaatst:
:angry: Ik erger mij aan mensen die niet willen ritsen!!!!!!!!!! Iemand wou mij er niet tussen laten!!!! Hij stond dan nog met zo een grijns op zijnen kop!!!! Was hij uitgestapt, ik trok aan zijn oren en zegde eens goed mijn gedacht! SUKKELAAR!!!

Was het een ritsvak? Zoja, gwn tussenpletsen, hij is in fout indien accident...

Geplaatst:
Bij u kan dat toch zo moeilijk niet zijn bij nen vent ?!? Een liefkijken en een kusje zwaaien en HUP je mag ervoor!

... bij mij zou het iig werken  :inlove:

Zelfs mijn lieftallig vrouwtje komt dat tegen met onze Porsche tank. No way dat ze je voorlaten.

Geplaatst:

BIj mij is het altijd één kans op twee een vrouw in een Opel Meriva die me er niet tussen laat. Hatelijk.

Of het kan natuurlijk ook altijd dezelfde zijn :D

Geplaatst:

Ik ben zo laatst eens uitgestapt voor een pipo die me de berm in wilde duwen omdat ik nog even links bleef doorrijden. Hij kon het niet echt verkroppen dat ik hem ondanks zijn intimidatiepoging toch gewoon voorbij reed.

Geplaatst:
Was het een ritsvak? Zoja, gwn tussenpletsen,

Of uitstappen en een kopper geven he :D

hij is in fout indien accident...

Euh nee ... dat is niet automatisch zo. Als het de rechtse strook is die wegvalt heb je voorrang wegens voorrang van rechts en de verplichting om de rechterrand van de rijbaan te volgen. Als het echter de linkse strook is die wegvalt dan moet je voorrang verlenen bij het invoegen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid