Ga naar inhoud

Ergernis in het verkeer topic

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik stond daar rond 1 uur.

attachicon.gifIMG_1498.jpg

Hatelijk he ?

Dan houden we ons nog wat bezig in Antwerpen om geen file te hebben en dan kom je zoiets tegen  :angry:

Geplaatst:

Geheel onverwacht en toch een erg lange file, niet gewoon wat hinder. Zag een kar met wegversmalling wegrijden, en de file was in 123 weg. :fp:

Maar bon, als ze dat overdag zouden doen, dan zat gans Vlaanderen vast.

Geplaatst:

Geheel onverwacht en toch een erg lange file, niet gewoon wat hinder. Zag een kar met wegversmalling wegrijden, en de file was in 123 weg. :fp:

Maar bon, als ze dat overdag zouden doen, dan zat gans Vlaanderen vast.

Zal er ook wel mee te maken hebben dat er veel Rihanna fans tussen stonden zeker, kwam jij eigenlijk ook van daar? 

Klopt ja ...

Geplaatst:

Nope, ik kwam niet van daar.

Zou eigenlijk afspreken met Shelly in Gent die avond, maar ze kon niet.

Geplaatst:

Nope, ik kwam niet van daar.

Zou eigenlijk afspreken met Shelly in Gent die avond, maar ze kon niet.

Tuurlijk niet want ze was mee met ons  :P  ( wel niet bij ons in de auto maar stond wel achter ons in de file) 

Geplaatst:

Ergernis van de dag: ziek opstaan. Hoofdpijn, pijn aan/in m'n rechteroor, rugpijn,... the lot

Ondertussen nog altijd last, dus ondanks de stralende zon met het dak dicht naar huis gereden na het werk. :fp:

Geplaatst:

Ergernis van de dag: ziek opstaan. Hoofdpijn, pijn aan/in m'n rechteroor, rugpijn,... the lot

Ondertussen nog altijd last, dus ondanks de stralende zon met het dak dicht naar huis gereden na het werk. :fp:

Ge wordt duidelijk oud. "Tijd voor een Mercedes!" zou uw pa zeggen :D

Geplaatst:

Ge wordt duidelijk oud. "Tijd voor een Mercedes!" zou uw pa zeggen :D

Ik zei dat ik ziek was, niet dat ik een looprek en extra zuurstofflessen nodig heb

Geplaatst:

Gisteren haal ik een in terwijl de autosnelweg van 2 naar 3 vakken gaat. Kerel was blijkbaar hardcore middenvakrijder en wou dus onmiddellijk zijn geliefkoosde vak in beslag nemen. Ik reed daar echter en zag het gebeuren.

Een ongeluk wil ik niet, maar gewoon dicht langs hem gepasseerd. Kerel begint te faren dat het geen naam heeft... Toch grappig hoeveel idioten er eigenlijk rondrijden. Was in frankrijk, heb gelijk het gevoel dat het middenvak daar nog populairder is. Of onnodig links rijden...

Geplaatst:

Gisteren haal ik een in terwijl de autosnelweg van 2 naar 3 vakken gaat. Kerel was blijkbaar hardcore middenvakrijder en wou dus onmiddellijk zijn geliefkoosde vak in beslag nemen. Ik reed daar echter en zag het gebeuren.

Een ongeluk wil ik niet, maar gewoon dicht langs hem gepasseerd. Kerel begint te faren dat het geen naam heeft... Toch grappig hoeveel idioten er eigenlijk rondrijden. Was in frankrijk, heb gelijk het gevoel dat het middenvak daar nog populairder is. Of onnodig links rijden...

Hatelijk!

Ik ga beginnen sparen voor iets à la Marauder, dan gaan ze wel opschuiven naar het rechtervak ( een dikke Range Rover of X6 is ook wel bruut in de achteruitkijkspiegel  :) ).Marauder_1.JPG

Geplaatst:

Vanmorgen kom ik uit een zone 50, waar het overging naar 90.

Ik trek dus op, maar niet vlot genoeg voor het klakske in de Peugeot 206. Wat het kalf niet gezien had, is dat de auto voor mij z'n pinker aan had om links te gaan tanken.

In plaats van dus direct opnieuw voor mij in te voegen en zich in te houden voor die auto, bleef hij gewoon links rijden met de bedoeling om ons allebei in te halen.

2 seconden erna stonden we alledrie compleet stil op de weg. :fp: Hij hield zich opeens in voor degene voor mij, die natuurlijk ook niet meer dierf afslaan met een auto in z'n spiegel op het linkerrijvak. Het was zo absurd dat ik vergeten ben om 'm een thumbs up te geven...

Geplaatst:

Gisteren ben ik op de E403 aan het rijden wanneer opeens iemand blindelings vanachter een vrachtwagen zich voor me smijt (zonder richtingaanwijzer). Ik mocht dus behoorlijk remmen om een aanrijding te vermijden en "duw" een beetje om hem duidelijk te maken dat hij uit z'n doppen moet kijken. Meneer beslist op dat moment om nog een aantal keer z'n rem aan te tikken om mij duidelijk te maken dat ik in fout ben. Wanneer hij uiteindelijk dan wel de vrachtwagen voorbij is blijft het links rijden, aan 100 km/u. Wanneer ik naar rechts ging, hij ook. Wanneer ik naar links ging, hij ook. Ik ben hem dan maar langs de pechstrook voorbij geknald.

Wat een etter.  :angry:

Geplaatst:

Op zo'n moment zou je er gewoon eens deftig tegen willen rijden (zonder er schade is aan jouw wagen uiteraard)!

Geplaatst:

Op zo'n moment zou je er gewoon eens deftig tegen willen rijden (zonder er schade is aan jouw wagen uiteraard)!

Eerlijk? Op dat moment wou ik het echt doen zij het niet dat ik in fout was en dat de schade aan mijn wagen te groot zou zijn. :(

Geplaatst:

Eerlijk? Op dat moment wou ik het echt doen zij het niet dat ik in fout was en dat de schade aan mijn wagen te groot zou zijn. :(

Voila :) Op dat moment wil je gewoon met een hummer of iets rijden dat daar tegen kan. + je nummerplaat kunnen veranderen :lol:

Gast wooter
Geplaatst:

Neenee, eens voorbij is het het moment om heel de snelweg te blokkeren en die mens uit zijn auto te halen.

Het meest productieve is er blijven achter rijden. Die mannen worden na een tijd nerveus en gaan u proberen af te schudden. En dan krijg je toestanden als zonder goed kijken een voorrangsweg op rijden of door het rood rijden. En raad eens wie dan in fout is als er vodden van komen :D

Geplaatst:

Dat laatste is wel een goeike, maar ze verdienen meestal al jouw energie niet.

Gast wooter
Geplaatst:

Inderdaad :D. Staat ook weer dom om eerst alle moeite te doen om er voorbij te raken, en dan zelf traag te gaan rijden :D

Geplaatst:

Neenee, eens voorbij is het het moment om heel de snelweg te blokkeren en die mens uit zijn auto te halen.

Het meest productieve is er blijven achter rijden. Die mannen worden na een tijd nerveus en gaan u proberen af te schudden. En dan krijg je toestanden als zonder goed kijken een voorrangsweg op rijden of door het rood rijden. En raad eens wie dan in fout is als er vodden van komen :D

Dat laatste is wel een goeike, maar ze verdienen meestal al jouw energie niet.

én ik reed op de autostrade. Het kon wel nog een eind duren. :lol:

Gast caoimhin
Geplaatst:

Vandaag bijna door bompa, die amper boven zijn stuur komt, van de baan gereden. Op het moment dat ik naast hem rijd zet hij zijn pinker op en gaat ie naar links. Gelukkig niemand achter mij, dus kon afremmen.

Geplaatst:

Bompa was een Mercedes aan het testen. Nu hij terug met zijn Volvo op baan is komt hij toch boven zijn stuur.

Geplaatst:

:lol:

Op 't gemakske he gasten :D

Geplaatst:

Bompa was een Mercedes aan het testen. Nu hij terug met zijn Volvo op baan is komt hij toch boven zijn stuur.

Ik kan getuigen dat Bompa boven het stuur uitkomt als hij met een Mercedes rijdt. :)

Geplaatst:

Ik kan getuigen dat Bompa boven het stuur uitkomt als hij met een Mercedes rijdt. :)

Jij hebt een PM! 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid